KONKURRENTER ELLER VENNER?

Categories Ikke kategorisert

Hei dere ♥ I går startet jeg helgen hos Egmont sammen med Anne Brith. Planen var å jobbe litt, men det ble vel dessverre ikke så mye av det.. hehe! Det er vel ingen hemmelighet at det er mye konkurranse i bloggverden, så det er derfor veldig fint at man har sine man bare er venner med.

I det jeg begynte med blogg var jeg veldig fokusert på de som lå over meg, og hadde en veldig dårlig vane med å sammenligne med meg andre bloggere. Etter noen måneder har jeg lært at jeg heller må fokusere på å bli en bedre utgave av meg selv, istedenfor å fokusere så mye på hva alle andre gjør. Det vil alltid være noen der ute som er mer suksessfull, penere, tynnere og kulere enn meg. Det vil likevel ikke si at man ikke er bra nok, og ikke kan få til alle disse tingene selv. Herregud, jeg har bare blogget i et år. Jeg kan ikke forvente at mulighetene skal bli kastet over meg. Tålmodighet er en fin gave <3


Takk for at du er du <3

Jeg er derfor så heldig å ha ei som Anne Brith. Helt siden jeg har blitt kjent med denne fantastiske damen/ungdommen ;PPP har hun hjulpet meg med alt jeg lurt på. Det er ikke bare bare å komme ny inn i bloggverden der man skal finne ut av absolutt alt selv, og det er derfor veldig godt at hun har tatt meg i mot med åpne armer. Alt i alt så er vi egentlig en veldig fin gjeng med bloggere, og jeg har absolutt ikke noe negativt å si om noen. Jeg krysser fingrene for at jeg får flere bekjentskap, og at folk kan slutte å irritere seg over at jeg er en Paradise blogger. Det er jo faktisk bare to måneder til topplisten igjen skal være fylt med masse pærra drama ♥ hehe. 

16 kommentarer

16 thoughts on “KONKURRENTER ELLER VENNER?

  1. Har egentlig aldri skjønt dramaet ang det å være paradiseblogger? Og mammablogger for den saks skyld. Må jo være lov å lage seg blogg selv om man har vært på tv eller blir gravid som tenåring, på samme måte som at en beauty- eller fotoentusiast velger å lage seg blogg haha. Litt gøy hva folk klarer å irritere seg over:D

  2. SÅ FIN DU ER PÅ HÅRET NÅ! vært flink med lilla shampoo eller vært hos frisøren og bleket en runde til? 🙂

  3. Har av og til lurt på hvorfor du ikke benytter noen av metodene til de som ligger over deg på listen for å øke trafikk og inntekter. Sraad modellerer f.eks Nelly klærne hun gjør reklame for og svarer på 60-70 kommentarer i døgnet (noe som gir dramatisk høyere antall lesere som kommer jevnlig innom siden for å se svarene) – mens du bare linker til Nelly og svarer på kanskje 10-20 kommentarer.
    Tilsvarende er Camilla Pihl brand ambasador for 3-4 merker for alt fra møbler til H&M og iskrem.
    Generelt ser jeg deg også lite i andre medier (med unntak av “elsker ikke sex”-saken), du burde kunne være et interessant intervju-objekt med de erfaringene du har – og slike intervjuer er jo en byttehandel får å få eksponert noe du er ambassadør for eller bloggen generelt.
    Enkle småting som en ring-blitz kunne også øke kvaliteten på bildene vesentlig, eller du kunne inngå en avtale med noen hobby-fotografer som fikk eksponert navnet sitt i bytte for å ta bilder av deg.
    Jeg tipper du taper 50-100 000 kr i måneden på å ikke gjøre slike basic ting…? Slikt ville også fylle kalenderen din og få struktur på hverdagen med møter og interaksjon med andre mennesker, noe som kan holde vonde tanker unna.
    Det er litt merkelig at Side2 ikke tilbyr litt mer management og utviklings-kurs eller tilsvarende for dere.

  4. Hvordan shampoo og balsam bruker du? Og kan du du ikke skrive et innlegg angående din hårroutine:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *