MORTEN OG JEG FLYTTER SAMMEN

Categories Personlig

Dette er vel ikke noe dere hadde sett for dere skulle skje i nærmeste fremtid? Jeg skal være så ærlig å si at det ikke er noe jeg heller hadde sett for meg kom til å skje med det første, men det er IKKE permanent bare sånn at det er sagt. Som jeg har fortalt dere før så er hverken Morten eller jeg klar for å flytte inn sammen helt enda, men på grunn av Martine så får vi testet dette ut litt tidligere enn planlagt. 

Martine har fått seg leilighet i Oslo, men hun må vente til mars før hun kan flytte inn. Vi fant derfor ut at den beste løsningen ble at Martine og Morten byttet bosted denne måneden, slik at Andrea kan få rommet sitt tilbake. Martine flytter derfor inn dit hun bodde før, og Morten flytter inn til meg. Jeg er veldig spent på hvordan Morten og jeg fungerer som samboere, så dette kan bli spennende å se. Jeg tror vi har en morsom og lærerik måned i vente. Kanskje vi skulle laget en videoblogg der vi snakker om hvordan vi tror dette vil bli, forventinger og hva vi gleder og gruer oss til? Så kan vi spille inn en ny videoblogg etter vi har bodd sammen denne måneden, for å se hvordan det faktisk gikk. Hva tenker dere?

Over til noe helt annet. I dag sto jeg opp klokken 07.00 for å rekke å trene før jeg skal på et møte i senere i dag. Jeg skal også ta bilder sammen med Andrea og Anne Brith kommer på besøk til meg. Jeg har med andre ord en ganske travel dag i dag, men det er akkurat sånn jeg liker det. Vi snakkes senere <3

55 kommentarer

55 thoughts on “MORTEN OG JEG FLYTTER SAMMEN

  1. Så fine bilder av deg!
    Dere har jo reist mye sammen i det siste, da har dere kanskje kjent litt på det der med å være på en måte samboere? Levd sammen under samme tak en stund osv.

  2. Er Martine OK med å bli “kastet” ut? Virker som du er sjefen over venninnene dine og stakkars Morten.
    “Morten, hold rundt meg”
    “Morten ta bilder av meg”
    “Morten hvorfor må du henge med kompisene dine?”
    “Morten sov hos meg”
    “Morten hvorfor svarer du meg ikke?”
    “Morten jeg vil dø”
    “Moooooorteeeeen trøst meg! Jeg har angst og depresjon”

  3. Anonym: Elsker mennesker som deg, sånne som tror de vet alt 🙂 skjønner at du ikke har lest innlegget, for der sto det at Andrea ønsket rommet sitt tilbake. Martine ønsker også sitt eget rom noe som er veldig forståelig om du spør meg.

    Du kan jo bli sammen med Morten du da, og ta vare på han siden jeg er så dårlig 🙁 du vet jo mer om forholdet vårt enn meg, så lykke til <3

  4. Hvorfor svare så frekt? Ja noen kan være frekk mot deg, men hvorfor skal du sååå jævla frekk tilbake? Kan du ikke heve deg over det?

  5. Kan ikke du for moro skyld, siden jeg ikke vet noe om forholdet deres, vise denne kommentaren til Morten. Du kommer selvsagt til å tvinge han til å si neida dette er ikke sant. Men innerst inne så vet dere begge at det er sånn en vanlig dag det er for Morten. Trenger ikke å overbevise meg om noe annet, jeg er bare en ubetydelig leser av deg.

  6. Men ja gjerne, jeg kan bli sammen med han i stedet. Kan love han at han kan sove hvordan han vil hele natta, ikke ha meldeplikt, aldri føle dårlig samvittighet ovenfor meg, være imøtekommende og kul med alle kompisene hans, respektere minimum 3 gutte kvelder uten at han hører et pip fra meg, han trenger aldri å gi meg bekreftelser for jeg er selvsikker nok og tror på kjærligheten. Jeg tenker aldri hvor mye penger jeg har lagt inn og når han tar bilder av meg, så kaller jeg det jobb og vil bidra mer økonomisk i forholdet.

  7. Vil gjerne ha de videoene du snakket om Over der, og den hvor du og Morten diskuterer❤️❤️Du og andrea har de beste bloggene Ahahha, de eneste jeg gidder å lese:)

  8. Synes det er så latterlig alt folk kommenterer, har de ikke bedre ting å gjøre?😴
    Digger deg Sofie❤️Stå på videre!

  9. uff, herregud! Jeg skjønner meg virkelig ikke på enkelte personer. Du som mener at Sofie er så kontrollerende, hva vet du egentlig? Tror du ikke at Morten hadde forlatt henne for lenge siden om han hadde det dårlig i forholdet? Han er der enda, smilene og glad og ikke minst at han VIL flytte inn med henne! Og om han ikke trives, så er det desverre ikke din oppgave å prøve å fikse det og poengtere alt hun gjør galt. Også må jeg bare le av at du tror han ville hatt deg istedet?? Er du morsom. En som deg, du er ihvertfall ikke perfekt. Du vet ikke mer enn det som blir skrevet her. Alle forhold har sine krangler, men det er sånn det er, ingen er perfekt. Skaff deg hjelp istedet for å sitte å rakke ned på andre, du kommer ingen vei. Blir så irritert av folk som deg.

  10. Du tør vel ikke å legge ut videoen av den ekte versjonen av deg og Morten nå? 🙂 🙂 Klem!

  11. Ikke relevant til innlegget i det hele tatt, men så mystoryen din fra i dag, og du var skikkelig pen og fin i dag!! 😍 du kler veldig godt å ha håret oppsatt!

  12. Okei men eg vil bare si at du e den ENESTE bloggeren eg faktisk gidder å følge med på til daglig og på snap. Du legger ut så mye variert og gøy. Digger deg <33

  13. Jeg har et spørsmål til deg, hvis du hadde møtt Anders Behring Breivik Idag hva ville du ha sagt til han? Og hvordan hadde du følt deg?

  14. Hahaha selvfølgelig ville han ikke ha blitt sammen med meg, han vet ikke engang hvem jeg er! Hvilket kjønn eller alderen min. Hallo? Hvor dum går det an å være?
    Morten kommer til å slå opp i løpet av 2018. Han er allerede sliten av maset til Sofie, og at hun er gjerrig som tror at det er kun som har fått bloggen sin der den er nå. Hver gang han drar på byen, så knekker Sofie sammen og tvinger han til å komme hjem for å sove med henne.
    Ikke at dette er tilfellet, men husker dere ikke Robin som flyttet inn til Sophie og Pierre til Isabel? Den store forskjellen er at Sofie er gjerrig med pengene sine, utakknemlig for all den jobben og støtten hun får daglig av Morten. Hun behandler han som om han er heldig som får være kjæreste med Sofie. Hahaha. Være så snill å vis denne kommentaren til Morten. Han fortjener å vite at han har fans der ute og som synes han er en jævlig bra kar.

  15. Blir så ekstremt provosert av å lese kommentarer her. Jeg vil påstå at det er normalt å be kjærsten sin være der, holde rundt en av og til, ta bilder osv. Hvorfor er man sammen om man ikke gjør slike ting? Sofie bestemmer ikke men har kanskje ønsker som relativt mange andre i verden har. For de som ikke har hatt en kjærste selv virker dette kanskje som ekstremt store krav men ta å ro ned for etter min mening gjør ikke Sofie noe verre enn andre jenter med kjærester.
    Jeg tenker det at hvis Morten er så sinnsykt enig med kommentarene som blir skrevet burde han klare som et voksent menneske å fortelle dette til Sofie selv og gjøre noe med det. Dere andre har vel ikke sæ mye å si om Hvordan Morten tenker og hva han burde gjøre når det kommer til dette på grunnlag av at nettopp – det er mellom de to. Det handler om at Morten velger selv Hvordan hans og Sofie sitt forhold skal være. Så lenge han ikke har gått fra henne på grunnlag av det dere sier Hvorfor skal dere pese Sofie så utrolig mye?
    Jeg skjønner at det er veldig morsomt å blande seg inn i kjærlighetslivet til dn som er litt kjent men folkens dere er ikke Morten.

  16. Jeg syntes du er sååå bra jeg! Jeg digger deg så sykt mye! Du er så jordnær og ekte! Det at du liksom kan legge ut bilder som andre toppbloggere ville sletta så raskt som mulig. Du er virkelig ett forbilde og viser hvordan vi mennesker egentlig er! Takk for at du er du og at du driver denne bloggen, har gjort dagen min bedre så mange ganger!

  17. Åfyy så stygge kommentarer. Jeg hadde blitt drit lei meg hvis det var jeg som fikk disse kommentarene. At du holder ut er helt utrolig, Sofie! Jeg beundrer deg, og du er sykt sterk <3 Men av nysgjerrighet, er det noe sannhet i hva anonym sier? Denne personen som skriver virker som om h*n står en av dere nært, siden h*n vet så mye? men uansett, absolutt ikke greit!!! Og hadde Morten vært misfornøyd med deg hadde han ikke vært sammen med deg, så helt idiotisk av andre å påstå at han har det så dårlig.
    En annen ting, som jeg er litt bekymret over.. Det ser ut som du har blitt veldig tynn? Misforstå meg rett, du er ei nydelig jente! Jeg bare håper alt står bra til med deg <3

  18. Hvorfor svarer du alltid så frekt tilbake på kommentarer??
    Ikke misforstå, jeg digger deg, men jeg bare lurer

  19. Anonym: Tror nok bare denne personen har gått ut i fra ting som sikkert vanligvis skjer i forhold, hehe 🙂 Det er ikke noe sannhet, og Morten og jeg har har et veldig fint og sunt forhold til hverandre. Det er nok derfor jeg ikke bryr meg om slike kommentarer 🙂

    Tusen takk kjære deg <3 <3

  20. Hahaha du er så søt Sofie. <3 Du vil vel at fans skal kommentere på bloggen din? Ellers kunne du ha latt kommentarfeltet være stengt. Men du takler vel ikke Mortens fans, fordi de ikke forguder deg. <3 <3 🙂
    Morten er voksen og omtenksom. Han venter hun truer med livet sitt før han forlater henne.

  21. Hvorfor: Kommer folk med konstruktiv tilbakemelding og kritikk tar jeg meg selvfølgelig tid til å svare disse på en ordentlig måte, men jeg orker ikke å legge tid og energi i kommentarer som bare er tull 🙂 <3

  22. Til 12:45 – Fordi det e så elskkk og vær frækk tilbake når andre e frækk 😀 Syns det e bra at ho førsvar sæ.
    You go girl, sofie ♡

  23. Håret ditt har blitt kjempe fint!!❤️❤️❤️ btw forstår meg ikke på folk som har så lite liv at de begynner å pirke på andre for å føle seg bedre med seg selv😐 du er sterk, digger deg

  24. okai!! IKKE LINKE DERE INN HVIS DERE HATER
    JEG TROR MORTEN HAR DET BRA MED SOFIE ELLERS HADDE HAN IKKE VÆRT SAMMEN MED HUN!LA SOFIE LEVE! Hva for dere ut av og hate? Ingenting! Lurer på hva forelderene dine hadde sakt om de hadde vist hva du drev med🤷‍♀️🤷‍♀️ // ikke bry deg Sofie du er sterk💓

  25. Ååh du er så teit, må alltid avbekrefte at du og Morten skal flytte sammen, tror du er gammel nok til en samboer kjære deg.
    Føler du er drit redd for at han eller du skal gå lei av hverandre eller miste flammen, å det er helt feil tankegang! Grow up!

  26. Haha, digga måten du svare på enkelte kommentara du får 😅 Digga dæ på en veldig positiv måte altså, får me alltid en god latter når e les dæ 😀 stå på! 🙂

  27. Herregud, hva folk klarer å lire av seg. Blir så oppgitt. Håper du klarer å heve deg over disse patetiske menneskene Sofie, du er fantastisk❤❤

  28. stakkar Martine, hun har venner som ikke er der da hun trenger dem mest. Hun blir jo kastet rundt!

  29. Hei.
    Kan du vise hvordan du gjør sminken din? Huden, øyenskyggen og leppene dine ser fantastiske ut!

  30. At folk er nødt å kommentere ting de ikke har kunnskap om? Jeg skjønner det ikke.. så lenge du ikke vet alle sider av en sak så lar du hver å kommentere også.. spør heller hvis det er ting du er usikker på, ikke sleng ut med noe som om det var sannheten.. og hvis du tror det er sannheten så syns jeg synd i hvordan din virkelighetsoppfatning er..
    Du er super dyktig Sofie! En veldig flott og reflektert jente! 😊 du og Morten ser veldig søte ut sammen, det er det eneste referanse punktet jeg har 😂💕 også håper jeg at dere har det flott ilag for deres del 😘 det føler jeg at dere begge fortjener ☺️ Uten at jeg vet noe mer enn hva som kommer ut her 😊 Haha.. men at jeg lukter sjalusi, føler jeg det er liten tvil om. Dessuten er dere to veldig pene mennesker, så jeg har jo forståelse for at sjalusien oppstår! Bare synd at vi ikke kan unne hverandre ting her i dette land, men er nødt å rakke ned andre for å føle seg bedre selv.. nei stå på Sofie! Dette er det vel unt og du har stått på for å få det til! Med eller uten PH! Du fant en vei inn med PH, ellers har du jo gjort resten selv! VÆR stolt av det selv! Med god grunn 😘
    Og du anonyme litt oppi her. Så bra at du er perfekt, når vi andre ikke er det! Du vil nok få en del jobb fremover, ikke bare med Morten, men mange andre stakkars kjærester rundt om som har det like vondt som Morten! Du kan nok ta deg betalt til slutt for å ta vare på alle disse stakkarsene som nok ikke har det så bra ilag med oss litt mindre perfekte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *