MINE SEXFLAUSER

Categories Samfunn

Det er onsdag, og igjen duket for “let’s talk about sex”. Jeg tenkte denne gangen at jeg skulle gjøre noe morsomt, og dele mine verste sex-tabber med dere. Jeg tror det er mange av oss som sikkert har opplevd noe kleint og ubehagelig under sex? Well.. dette har dessverre skjedd med meg.. 

Sovnet under sex. Jeg var faktisk så full en gang at jeg sovnet under sex, STAKKARS han. Jeg tror helt ærlig jeg hadde dødd om noen hadde sovnet mens vi holdt på, det er jo ikke akkurat så veldig positivt. hehe 🙂

Prompet under sex. Som de aller fleste ved så kan det jo oppstå tilfeller der man kan få luft ut av vaginaen som kan høres ut som en promp, eller “fittefis” som norsk ungdom så fint kaller det. Denne gangen kom det dessverre ikke ut av vaginaen (selv om jeg skylte på det). Det hjalp dessverre ikke å si noe annet da det plutselig begynte å lukte. Jeg får seriøst vondt i sjela mi av å skrive akkurat dette punktet, HERREGUD SÅ SYKT FLAUT. 

Bustet for å fake en orgasme. Jeg vil tro de aller fleste jenter har faket en orgasme, kun for at gutta skal føle seg bedre. Det virker som at gutter tror det er så sykt lett å få orgasme som jente, noe det dessverre ikke er. Kanskje for noen, men ikke for flertallet. Jeg har derfor faket en orgasme et par ganger, kun for å “tilfredsstille” gutten. Det eneste som var veldig kleint denne gangen var at han sa klart i fra om at dette ikke var ekte, og at jeg bare kunne sagt i fra istedenfor. Jeg er jo selvfølgelig helt enig, men hva skal man egentlig si? “Hei du, dette går dessverre ikke :-)”. Det føles alltid bedre der og da og fake, hehe. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke følte meg like bra etterpå, det var DRITKLEINT å bli bustet, selv om jeg fortsatte å nekte. Nå har du innrømmelsen din da <3 

Diskusjon om eksen. Som jeg har fortalt dere før så kan jeg få for meg mye rart når jeg blir full, og det er en grunn til at jeg har sluttet å drikke cava. Jeg blir G.A.L, noe dere også fikk se på TV. Jeg tror helt ærlig dette er mitt stolteste øyeblikk <3 not. Av en eller annen merkelig grunn begynte jeg å tenke på eksen hans (HVOR RART ER IKKE DET?), og jeg fikk for meg at han enda likte henne. Sexen endte derfor med en diskusjon om eksen hans, det var derfor ingen som hadde lyst å fortsette etterpå. Jeg må ærlig innrømme at jeg var dritflau da jeg våknet opp dagen etterpå 🙂

11 kommentarer

11 thoughts on “MINE SEXFLAUSER

  1. Jeg har aldri faket orgasmen. Ikke noe gale å si «jeg kommer ikke til å komme». Aldri fått noe sure miner. Man gjør det bare verre for seg selv om man faker. Neste gang tror jo bare gutten at det var lett å få deg til å komme, og tror den kommer så lett hver gang. Virker som du oppfordrer dine unge lesere til at det er det beste, i stedet for å
    Være ærlig med gutten.

  2. Til Nina: syntes du overanalyserer det hu sa en god del, hun oppfordrer ikke leserne til det i der hele tatt. Og selv om du ikke har møtt på noen sånne gutter, så betyr det ikke at de ikke finnes sånne typer. De fleste vil jo at det skal være så best for jenta som mulig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *