BILDEDRYSS FRA VIXEN

Categories Ikke kategorisert

Beklager for et alt for sent blogginnlegg idag, men som dere kanskje forstår så er det ikke så lenge siden jeg har våknet. Jeg klarte å presse meg selv opp av sengen litt etter 11.00, og følte meg vel egentlig bare som en halvdød ku som lå på sofaen. Jeg klarte etterhvert å komme meg ut døren, for slik er livet med hund, hehe. Jeg forstår nå hvorfor jeg har valgt å drikke mindre, for dagen derpå er aldri morsom. Det var jo selvfølgelig verdt det, og ikke minst utrolig morsomt å være på et arrangement man bare har fulgt med på tidligere. Det er helt utrolig å tenke på hvor mye livet mitt bare har endret seg på et år. Hvem hadde trodd at en deltakelse på PH skulle føre til flytting, kjæreste, nye venner og opplevelser. Jeg er så takknemlig, takk dere ♥ 

Jeg skal være så ærlig å si at jeg var kjempenervøs i går. Jeg føler meg veldig ny og liten i bloggverden, så treff som dette kan virkelig skremme meg. Jeg burde nok helt klart drukket litt mindre(hehe), men det var det som hjalp for nervene. Det er jo egentlig ingenting å være nervøs for, men det er vel kanskje ikke så unormalt første gang. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg kjenner så mange, og PH-bloggere har ikke akkurat vært så populær tidligere. Jeg møtte uansett SÅ mange fine mennesker i går, og alt i alt var det en veldig fin kveld.

47 kommentarer

47 thoughts on “BILDEDRYSS FRA VIXEN

  1. Ååååååh sofie!!! så fantastisk nydelig du er <3 virkelig!! Og bildene av deg og Morten var kjempe fine!

  2. Bare, Wow!! Du ser helt fantastisk ut på de bildene Sofie! Virkelig vakker! Du har virkelig ingenting å være usikker over!. Skulle gjerne sett ut som deg! 😍

  3. så nydelig du og morten er, sikkelig pent par <3 . gleder meg den dagen dere får barn sammen, det må bli så nydelig <3

  4. Har lest bloggen din lenge, og har desverre aldri kommentert før. Men altså du så heelt amazing ut på disse bildene her, og på det siste bildet av deg og morten så du ut som en MILLION!! Håper du ikke tar deg nær av idiotiske kommentarer fra uintelligente mennesker, ikke alle kan ha privilegiet av en godt utviklet toppetasje :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *