JEG ER VAKKER

Categories Ikke kategorisert


Hva er det jeg gjør med tærne mine på dette bildet? hahaha

Akkurat nå skal jeg bryte janteloven på alle mulige måter, FOR FYFAEN SÅ VAKKER JEG BLE MED KORT HÅR. Jeg kan helt seriøst ikke huske sist jeg følte meg så bra som det jeg gjør nå. Jeg har gått i mange år å trodd at jeg måtte ha langt tykt hår for å føle meg bra, og at det på en måte har vært identiteten min. Er det ikke litt morsomt hvor feil man kan ta? Aldri hadde jeg trodd at JEG kom til å føle meg bra med kort hår, men sannheten er at jeg føler meg bedre enn hva jeg noen gang har gjort. Jeg våknet opp i dag uten sminke å bare “woow”, haha. Det å klippe meg kort var helt klart det beste valget jeg kunne ta for meg og mitt hår. Dette var en skikkelig selvtillitsboost, noe jeg trengte sårt etter å ha hatt ødelagt hår alt for lenge. Det ble bare bedre etter alle tilbakemeldingene jeg fikk fra dere, herregud så snille! Jeg har ikke fått en eneste negativ kommentar, det har seriøst ikke skjedd siden mars 2017. TUSEN TAKK <3


Bukse og topp er fra Zara

Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal møte noen venninner til middag senere. Jeg reiser hjem til Oslo imorgen, men skal allerede tilbake til helgen. Jeg har noen møter og litt jobb jeg må få unnagjort i Oslo, så jeg måtte derfor reise tilbake igjen. Jeg får allerede testet hvordan hverdagen med denne jobben blir når jeg faktisk flytter hit. Alt jeg kan si er at det kommer til å bli mange turer til Oslo, kanskje flere ganger i uken også? Jeg gleder meg faktisk litt, det er ikke noe jeg liker bedre enn hektiske dager. Nå får jeg også møtt Morten før han drar til Praha, det gleder jeg meg til <3

47 kommentarer

47 thoughts on “JEG ER VAKKER

  1. Synes det er bra at du bryter janteloven her, og du har helt rett! Du ser utrolig bra ut<3 synes det er utrolig positivt at du viser jenter (og gutter) at det er lov å si slike ting om seg selv!

  2. alexandrapaar: Vet du .hva? Jeg er faktisk helt enig. Det er så teit at det eneste som er godtatt i samfunnet vårt er trykke seg selv ned. Med engang man sier noe bra om seg og sitt utseende så er man innbilsk og høy på seg selv, SÅ TEIT! Tusen takk <3

  3. Syntes selv at du kledde langt hår best, det var jeg kjempefan sv! Er personlig fan av langt hår hos alle hehe synes ikke kort hår kler noen://

  4. Fyfaen så syyyykt nydelig du er med kort hår! Du har alltid vært super flott men nå stråler du mer enn noen gang! Fuck janteloven! Du er utrolig vakker og det er så utrolig bra at du ser det selv! <3

  5. Satt ved samme bord som deg på lørdag, og måtte bare fortelle nå at jeg er helt enig i det du ser. 🙂 Helt annet (og mye mer kledelig) uttrykk. 👌🏽

  6. elsker at du sier at du er vakker fordi det er du virkelig Sofie<3 er så glad for at jeg får lese bloggen til en så herlig jente. Morten er heldig!

  7. Guud så nydelig!! All grunn til føle deg bra, for det der kledde du HELT SYKT BRA. Nesten så jeg vurderte å klippe meg selv as.. Du er nydelig <3

  8. Såå syyykt fin du var med kort hår!!! Det var så mye mer kledelig enn med langt hår, du kledde jo selvfølgelig det også!❤️ Derfor er jeg uenig med Amalie over her fordi jeg synes alle er finere med kort hår, og nesten ingen med langt:)❤️ Så vi alle er forskjellige:)

  9. Hei 🙂
    Du ble utrolig fin på håret 😍😍 men hvordan får du den bølgen/knekken på midten av håret? Syns det blei trolig fint!

  10. Så du la ut på snap bilde av hårinspoen din! Jeg kommer til å bruke bilde av deg som hårinspo nå, det ble så fint 😍

  11. Herregud så nydelig håret ditt ble. Du ser mer voksen ut, om det ga mening ahaha. Syntes du bare bør ha det sånn, for du ser virkelig nydelig ut

  12. Jeg har hele livet hatt langt hår, helt ned til rumpa, og en dag bestemte jeg meg for å klippe meg kort, til rett over skuldrene. Jeg angret ikke et sekund! Alle drømmer om langt tykt hår, men er det ikke litt kjedelig at alle skal ha helt lik hårfrisyre? Kort hår er like fint! Det her kledde du! Du er rett og slett vakker 🙂

  13. Du var helt sinnsykt fin på håret. Ikke alle som passer kort hår, men det der er noe av det fineste jeg har sett! 😍😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *