DETTE SJOKKERTE MEG MED PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel

Nå er det bare noen uker til Paradise Hotel kommer på TV igjen, så det er virkelig på tide å ta opp Paradise Hotel snakken. Det som er like morsomt hvert eneste år er at det alltid kommer rykter ut, så det blir spennende å se om det jeg har hørt stemmer eller ikke. UANSETT, jeg tenkte å fortelle dere hva som sjokkerte meg med Paradise Hotel. Det er veldig annerledes i virkeligheten i forhold til hva man får se på TV. 

Det er IKKE fri bar. På TV ser det ut som at man får ta så mye drikke man bare vil, men det stemmer overhodet ikke. De nøler ikke med å stenge baren om noen blir for full, og blir EN person for full så stenger de baren for ALLE. Dere kan tro det var irriterende noen ganger, haha!

Alt skjer til faste tidspunkter. Legging, vekking, frokost, lunsj og middag. Jeg troor også at de aller fleste sermoniene skjer til faste tidspunkter også, om jeg ikke tar helt feil. 

Vi må alltid værer på rommet før festene. Dere husker sikkert mange scener der partnerne står sammen å ordner seg til kveldens fest? Det er ikke av fri vilje for å si det sånn, vi har faktisk ingen andre valg, haha. Det er noen ganger vi får lov til å ordne oss med de vi ønsker, men i de aller fleste tilfeller MÅ man være sammen med partneren sin før fest. 

Frokosten er sunn. Etter alle sesongene jeg har sett av Pærra så har frokosten sett så sykt usunn ut, men det var ikke vår. Vi hadde masse frukt, yoghurt og egg. Er det noe jeg virkelig savner med hotellet så er det frokosten. 

De klipper bort mye “sex”. Som jeg har fortalt dere før så var scenen mellom Morten og meg i uke 9 ganske mye mer enn hva dere fikk se på TV. Det skjedde også et par andre ting med noen av de andre deltakerne som også ble klippet vekk. Jeg trodde helt ærlig at Paradise Hotel var mer seksuelt enn hva det faktisk er. Det virker som Norske pærra spiller mer på humor, og at de i Sverige spiller mer på sex. GO NORGE!

Bæsje på TV er ikke skummelt. Under intervjuet til Paradise Hotel fikk jeg spørsmål “hva gruer du deg mest til?” svaret mitt var ” Mister and Miss Paradise OG bæsje på tv”. Hvor sykt ubehagelig er det ikke å skulle ha fyllemage mens 500.000 mennesker ser på? Det var heldigvis null stress, for kameraene snudde seg ALLTID vekk når vi gikk på do. 

Vi hadde ikke lov til å ha samtaler på toalettet. Satt for eksempel Andrea på do, kunne vi ikke snakke for hun var ferdig på toalettet. Kameraet som filmer oss har ikke vid nok vinkel til at den kan få med begge to i samtalen, så skal man snakke må man helt seriøst stå rett ved siden av den som er på do, haha!

Hvor mye tid man tilbringer med crewet. Jeg hadde aldri sett for meg at man kom til å se noen andre enn deltakerne og Triana, men man er faktisk overraskende mye sammen med de vi kaller deltaker-ansvarlig og annet crew. Alltid under middag og lunsj har vi noen sammen med oss, og det er MASSE mennesker rundt deg under sermoniene. 

24 kommentarer

24 thoughts on “DETTE SJOKKERTE MEG MED PARADISE HOTEL

  1. Hvor ofte var dere sammen med triana? På TV ser det nesten ut som dere såvidt møter henne. Traff dere henne ofte??

  2. Jeg er så sykt glad for at du har begynt å prate om paradise hotell;)❤️ Det er ingen andre som var med som snakker om det på bloggen mer❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *