VIDEOBLOGG – VIXEN 2018

Categories Videoblogg

Det som er litt morsomt med denne videobloggen er at det er mange klipp jeg ikke husker at jeg filmet, det sier vel kanskje litt om promillen min den kvelden? Jeg var kjempenervøs for å være med på et sånt arrangement, og begynte derfor å drikke… litt for mye? Jeg skal være så ærlig å si at jeg aldri har følt meg så liten før som det jeg gjorde den kvelden. Jeg valgte likevel ikke å klippe bort noe, for jeg er faktisk ganske underholdene og ikke minst plagsom når jeg er full, hehe! ENJOY <3 

Husk å følg meg på Youtube om du vil være den første som ser videoene mine, du kan trykke HER


Jeg føler forresten jeg har satt standaren ganske høy for å møte opp på arrangementer, for jeg har ALLTID overgått forrige kjole. Jeg elsker å ha muligheten til å kunne gjøre det lille ekstra. Det her er ikke akkurat kjoler man tar på seg på byen, så det er gøy å kunne kle seg litt finere en gang i blant. Hvilken kjole er din favoritt? 

PREMIEREKJOLEN 

FINALEKJOLEN

VIXEN

14 kommentarer

14 thoughts on “VIDEOBLOGG – VIXEN 2018

  1. Jeg syntes alle kjolene er fine, men favoritten må nok være finalefesten kjolen!! egt bare fordi den skiller seg ut, og du kler den😍

  2. Stakkars Andrea.
    Filmer at hun er sur, hun hadde angst! Ikke så mange som er blide og fornøyde med livet da. Og sykt slitsomt med det maset om at hun må få seg en mann.
    Hun dro tidlig fordi hun hadde angst, da vil man gjerne være alene. Og hva om hun ikke en gang liker menn?

  3. Bilde nr.2 kan du jo nesten ikke kalle en kjole? Mer som en body med belte og slør? NO HATE❤️ Elsker bloggen din

  4. Kjempe fin kjole! Og jo, du har store pupper til vanlig også.. Hehe
    Du ligner en del på Serena fra Gossip Girl, forresten! Mange like trekk. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *