DET HAR KOSTET MEG OVER 100.000KR

Categories Personlig

annonse

Det verste som kan skje meg, skjedde i går. Celine ble plutselig dårlig, og Andrea og jeg måtte haste til dyrelegen. Som forventet fant de ingenting. Pulsen, tempen og hjerterytmen var helt normal. Jeg fikk derfor beskjed om å dra hjem og heller komme tilbake om situasjonen skulle forverre seg. Celine har heldigvis ikke blitt verre, men jeg føler heller ikke at hun er bedre. Det er rart hvor godt man merker på dyrene sine når det er noe, og denne gangen vet jeg at Celine ikke er helt frisk. Det hjelper heller ikke å ha en blogg der man blir fortalt alle mulige skrekkhistorier som har skjedd med hundene deres, vær så snill å ikke del! Jeg setter virkelig pris på at dere vil hjelpe meg, men det å bli fortalt så mye forskjellig forverrer bare situasjonen for min del.

Jeg har nesten ikke sovet i natt, for at jeg måtte følge med at Celine hadde det OK. Hun spiser heldigvis, og har endelig fått til å bæsje (mye bæsj på bloggen i dag) hehe. Jeg ringte dyrelegen i dag tidlig, og fikk egentlig bare beskjed om å vente og se an formen hennes. Hun regnet med at jeg bare var ekstra stresset på grunn av alle meldingene jeg hadde fått, blant annet en om kreft. Jeg har akkurat operert bort svulsten til Celine, og det at noen da forteller meg at hun muligens kan ha kreft gjør meg veldig redd. Celine er babyen min, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Tanken på at noe hadde skjedd henne får det til å vrenge seg i magen min. 

I dag var egentlig planene mange, men jeg måtte avlyse alle møtene jeg hadde og utsette de til imorgen. Jeg skal derfor bare ligge i sengen i hele dag sammen med Celine, og få unnagjort MASSE jobb. Jeg skal være ærlig å si at det eneste som frister er å sove og se på serie, men det har jeg ikke tid til nå som jeg fikk en “sykedag”. Skal jeg forresten fortelle dere en syk fun fact? Celine har kostet meg over 100.000kr de 7 årene jeg har hatt henne. Bare dette året har jeg brukt bort i mot 30-40.000kr. Billig med hund, hæ?


Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om salget Nelly har akkurat nå. Du får hele 20% rabatt på NLY Trend, noe som er en utrolig god deal. Det er mange som spurte meg om toppen jeg hadde på meg på Snapchat i går, og den er nå på 70% avslag. Husk å add meg på Snapchat forresten; Sofieeec ♥

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET  


Kjole/genser. HER / Truse. HER / Bukse. HER


Foundation. (Jeg har i farge Beige) HER / Brow Gel. HER / Vippeserum. HER

Jakke. HER / Bukse (favoritt). HER / Kjole. HER

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET 

17 kommentarer

17 thoughts on “DET HAR KOSTET MEG OVER 100.000KR

  1. syns det du sa om at du skal lansere eget merke er DRITKULT, så kult at du tør å si det og tro på at det SKAL du få til. Det er skikkelig inspirerende. Jeg har lenge hatt lyst til å starte en youtube kanal, men er så redd for å mislykkes, samt at folk skal dømme osv.. har du noen tips til hvordan å ikke bry seg om andres meninger og bare følge drømmen sin sånn som du har gjort med bloggen?<3

  2. Min 8 år gamle tispe har akkurat operert bort ene pupperaden sin. Alle puppene på venstre side ble tatt fordi hun hadde en ondartet svulst. Hun ble heldigvis fort pigg igjen:D

  3. Hei 😊 jeg kommer meg ikke inn på linken når jeg trykker på bildene du la ut fra nelly. God bedring til Celine ❤

  4. Trodde du virkelig det var gratis å ha hund? 😅
    Har du forsikring på henne? Om ikke anbefaler jeg deg virkelig å tegne det! 😊

  5. Få deg en katt i stedet. En god blandingskatt, som ikke er avlet i stykker. Gratis er dem også. Chiwawa er jo avlet til å være helt ubrukelige. De er tikkende bomber for lommeboka.

  6. Du gjør dette bare for å tjene penger. Hvorfor
    har du ikke forsikret hunden din slik ansvarlige
    hundeeiere gjør ? Du maser om hvor dyr hunden er,
    takk deg selv, det er ikke alle som skal ha hund,
    og du bruker hunden til å berike deg selv.
    Slike blogger er bare til å le av. Stakkars lille
    hund, tenk å skrive at hunden har bæsja. Kjempeviktig
    i alle nyhetene om verden rundt om kring.
    Du er alt for selvopptatt, at folk gidder å lese noe
    slikt, helt utrolig.

  7. anne: Ååh takk <3 <3 Mitt tips er å gjøre akkurat det du selv sier, ikke bry deg! Folk skal alltid mene noe om alle, og man kan virkelig ikke ta til seg hva andre rundt deg sier. Jeg har blitt ledd av så mange ganger på grunn av bloggen, men jeg har ALDRI brydd meg 🙂 Gi litt mer faen, og du vil komme langt <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *