MINE MEST PRIVATE ØYEBLIKK

Categories Personlig


👻SOFIEEEC

Som dere kanskje vet og har merket her på bloggen så er jeg veldig lite privat av meg. Jeg er generelt et veldig åpent menneske, og det er faktisk den siden jeg både elsker og hater med meg selv. Jeg har lært at jeg noen ganger kan dele for mye, uten at jeg egentlig tenker over det selv. Noe som er naturlig for meg vil for noen andre være helt galskap, om dere forstår hva jeg mener? Jeg har dessverre ikke så mange sperrer, noe jeg til tider burde hatt mer av, haha. Det er ikke bare negativt å være over gjennomsnittet åpen da, for det gir meg jo igjen muligheter ikke alle andre får. 

Det er nok lett å få et inntrykk av meg gjennom bloggen, men igjen så føler jeg det er vanskelig å virkelig bli 100% kjent med noen over et par ord i et blogginnlegg. Jeg får vist hvem jeg er, men jeg får aldri vist hele meg, om dere forstår? Jeg kan for eksempel skrive en setning her som kan virke kjempesur, som egentlig bare er tull og ironi fra min side. Et veldig dårlig eksempel, men poenget mitt er at det er lettere å se hvem jeg egentlig er gjennom Snapchat. Jeg deler VEELDIG mye på Snap som dere kanskje ser på bildene over, selv om dette bare er en brøkdel. Jeg håper uansett at dere som leser bloggen min ønsker å bli bedre kjent med meg, slik at jeg får vist dere hvem jeg egentlig er. Jeg har også veldig ofte åpen Snapchat, slik at jeg kan kommunisere med dere som følger meg. SÅÅÅÅ gjerne add meg på Snapchat; 👻Sofieeec ♥

16 kommentarer

16 thoughts on “MINE MEST PRIVATE ØYEBLIKK

  1. Elsker det at du deler bilder som dette. at du viser at dere bloggere også tar bilder som ikke er helt «perfekte» heletiden. du er ett veldig godt forbilde du sofie❤️ derfor jeg elsker deg

  2. Blir oppriktig glad av å se personligheten din skinne gjennom på snapchat! Du er så jordnær, morsom, snill og uhøytidelig. Digger det & digger deg💋

  3. Har flyskrekk selv, har du også? Vet selvfølgelig at sjansen for at noe skal skje er minimal, men likevel gjør det så vondt i magen bare det kommer litt turbulens. Du som har flydd så mye, har du noen opplevelser med fly som er litt skumle? Eller kjipe opplevelser. Alltid interresant å lese om, og det virker jo som du flyr en del!

  4. Hei lurer på en ting. Når man har sex med en man møter ute på byen, hvor drar man da? Syntes det er litt skummelt å dra hjem til noen man møtte på byen, og skummelt å ha med en fremmed hjem. Han vet jo da hvor du bor og kan komme tilbake senere. Please svar, har lurt på dette lenge. Hva er vanlig?

  5. Vett at du kan se IP adresser det var jeg som sa ifra til deg at du kan se IP adressen min, selvom du har godkjent kommentaren min en gang så betyr det at du ikke skal godkjenne de mer? Og jeg sa ikke samme tingen om igjen. Denne gangen kommenterte jeg på snakke måten din, men siden du ikke vil godkjenne kommentaren min er du kanskje redd for at andre og skal legge merke til det også begynne å kommentere? Det er jo det som er grunnen så klart. Foresten jeg er 27 år gammel og er bare en blogg leser men det irriterer meg når en blogger prøver så godt hun kan å være seg selv men det vi ser er jo helt det motsatte.

  6. Anonym: Hahah, du sa jo akkurat det samme, bare fant på en ny ting å pirke på. Jeg orker bare ikke å diskutere med deg for at vi har helt forskjellig syn på dette 🙂 Du skal få lov til å mene akkurat det du vil! ha en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *