INTERVJU ENDTE MED KRANGLING

Categories Ikke kategorisert

annonse – alle annonselenker er fra Nelly


HAHA jeg dør av dette bildet
(annonselenker) Jumpsuit. HER / Sko. HER

I går var Andrea og jeg på Stian Blipp sin premiere, der vi møtte Isabelle og Kristin, noe som var veldig hyggelig. Det er ikke slik lengre at man ser hverandre så ofte, så det er utrolig koselig de få gangene man møtes. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke var helt forberedt på onsdagsfylla, men det endte med å bli en veldig koselig kveld. Andrea og jeg endte på Max (seff), der vi hadde tatt noen veldig interessante bilder. Disse bildene skulle liksom være inspo, men ble egentlig bare så sykt kleine. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal vise dere de eller ikke, vi får se. 

Andrea og jeg ble forresten intervjuet av god kveld Norge i går, og vi begynte faktisk å krangle under intervjuet. Vi var ekstremt uenige om en hendelse som hadde skjedd, og jeg skal allerede fortelle dere at det er JEG som har rett på akkurat denne, haha! Det irriterte meg skikkelig at Andrea skulle nekte for noe som var sant, da vi er tre stykker som vet sannheten. Jeg skal slutte å snakke i koder, dere får se det på lørdag til dere som ønsker. Jeg kan avsløre så mye som at jeg fikset en date på direkten til Andrea, noe som var såå morsomt, haha. Jeg tror han stakkars reporteren ble veldig ukomfortabel, og følte at han kanskje måtte svare ja, hehe. 

22 kommentarer

22 thoughts on “INTERVJU ENDTE MED KRANGLING

  1. ah plis slutt å si at du har tatt noen bilder som er kleine og at du kanskje viser oss dem. Mange bloggere gjør det og det er såååå irriterende. Ikke nevn bildene om du ikke viser oss dem. Ellers liker jeg bloggen din veldig godt altså<3

  2. For første gang forstår jeg hva du mener med at den ene puppen er større enn den andre, man ser det veldig godt på disse bildene. Har du vurdert å klage?

  3. Anonym: Nei, det har jeg ikke. Dette er noen av baksidene med silikon, og skjer med svært mange. Alle har en pupp som er større enn den andre, og dette kan komme mye bedre frem med silikon, som du ser her 🙂

  4. ALLE har ikke en pupp som er større enn den andre? Sånt kan du ikke si.
    Men, hvis man har det så skal man legge inn mer silikon i den minste puppen enn man legger inn i den andre. Altså to ulike størrelser på silikonet som blir langt inn. Gjør man ikke det er det jo klart at det ene blir større, om det var det fra før også.
    Hadde du ulike størrelser før silikon? Og satt du inn to forskjellige størrelser?

  5. Er du gravid ?:) hvis ikke du har tatt en test så syns jeg du bør ta en 🙂 ikke misforstå med at jeg syns du er “tjukk” er heller det at jeg syns du har en sånn gravidglød over deg 😍

  6. Egt jwl frekt at du skal legge ut på ms når du vet selv at du ikke har «nippelslipp» og at Isabelle har!!

  7. Haha må le av kommentaren som sier at ikkje alle har en pupp som er større enn den andre. Kanskje begynne og studere egen kropp, for det er faktisk helt normalt 🙂
    Hilsen ei uten silikon, men den ene puppen er større enn den andre 😉

  8. Skjønner det så godt, det med at Andrea er sta! Hun vet at hun tar feil på et punkt, men fortsetter for at hun ikke skal se dum ut i situasjonen

  9. Jeg ser ikke nippelen din på bilde,syns noen kommenterer hver gang du legger ut ett bilde.. er det ønske tenkninger fra andre kanskje? Enten så er det tissen som vises eller nippel 🙊 Jaja,er vel det de vil du skal legge ut!
    Og du som har kommentert over her,ALLE jenter har pupper som ikke er like.. det er sånn vi er skapt! Noen har mer forskjell enn andre,og da syns det bedre.
    Men å si du ser forskjell på puppene på disse bildene er bare bullshit,for å kunne se det må man stå rett i kroppen i det minste og helst uten klær 😂
    Mange som skal ha en mening om alt..
    Tenk hvis vi alle hadde vært like,da hadde verden vært kjedelig da 😅😉

  10. Ikke får å vær slem eller nå men når du først bruke en så mørk foundation så bør du bland den litt bedre lenger ned for du har skikkelig skille:) bare et tips😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *