JEG TISSET PÅ MEG I FYLLA

Categories Videoblogg

Etter x-antall spørsmål om Morten og jeg kunne spille inn en “jeg har aldri” video, ble vi enig om å lage en til dere. Kort fortalt så innrømmer vi veldig mye personlig fakta om oss, så her har dere en god mulighet til å bli godt kjent med oss. Noen av spørsmålene vi tok med er “Onanert sammen med noen andre?“, “kastet ut fra et utested?“, “datet noen på grunn av penger?“, “tisset på seg i fylla?“, “hatt sex i en heis?” og “hatt sex med noen som er fem år eldre?” Vi håper dere liker videoen <3 gjerne kom med forslag til neste!

Husk å abonner på YouTube-kanalen vår HER og HER

11 kommentarer

11 thoughts on “JEG TISSET PÅ MEG I FYLLA

  1. Du kan ikke heller skrive om dette i et innlegg? Er flere som ikke orker å se på videoer…

  2. fy faen, bryna dine er enda verre her enn forje videoblogg. Er du blitt helt blind for de eller? kom deg på sminkekurs eller se videoer, har aldri sett noe verre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *