HVEM VINNER PARADISE HOTEL 2018?

Categories Paradise Hotel

Som jeg fortalte dere for noen dager siden så vlogget jeg under Paradise Hotel sin premierefest. Jeg må bare advare dere om at jeg blir litt full på slutten, hehe ups. Dere får også møte et par av årets deltakere, og blant annet min favoritt!! Dere vil også se igjen masse kjente fjes, så jeg tror dere vil like denne vloggen, det gjorde i alle fall jeg. Vi diskuterer også spørsmålet alle lurer på, “hvem vinner Paradise Hotel?”. Ps; Det er et lite klipp uten lyd, jeg glemte selvfølgelig å legge inn musikk.. 🙁


Husk å abonner på YouTube kanalen min HER

8 kommentarer

8 thoughts on “HVEM VINNER PARADISE HOTEL 2018?

  1. Hei😊 Jeg så på vloggen til Isabelle og Martine, det var ei blond jente med sort kjole som så ut som prøvde seg på Morten ved å stå å «deige» seg.. Så også at hun prøvde å kysse flere av deltagerne på Insta story. Hvem er hun der?

  2. Er du dum? Det er ingen som vil vite hvem vinneren blir uansett. Da er det ikke noe vits/gøy å se Paradise hotel.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *