TENKTE Å SJEKKE OPP JENTER PÅ TINDER

Categories Personlig

RARE FAKTA OM MEG 

♥.Før så rapet jeg EKSTREMT mye, dere vet sånne høye manneraper? Jeg skjønte selv at jeg måtte slutte med dette om jeg skulle være med på Paradise Hotel, og bestemte meg derfor for å slutte å rape. Det morsomme er at jeg ikke har rapet siden, haha!

♥.Denne er også litt nasty, men jeg sliter med å klippe tåneglene mine. Som dere vet så synes jeg tær er ekstremt ekkelt, og mine egne er dessverre intet unntak. Jeg synes det er helt motbydelig å skulle klippe tåneglene mine, og velger derfor å alltid utsette det. 

♥.Jeg er veldig dårlig til å konsentrere meg. Et blogginnlegg som vanligvis tar 20 minutter bruker jeg ca en time på. Jeg kan plutselig finne på å sjekke Instagram, mails, Snapchat og svare på Facebook mens jeg blogger. Der er kanskje den største forskjellen på Andrea og meg, for hun klarer seriøst å stenge ute alt og alle når hun blogger.

♥.En funfact jeg ikke visste om meg selv engang, JEG ELSKER Å SOVE ALENE. Jeg synes selvfølgelig det er superdigg å sove sammen med noen også, men jeg har alltid sett på det å sove alene som en kjip greie, noe det absolutt ikke er. Det er ingen som stjeler dyna eller tar plassen din, og best av alt man får bestemme temperaturen på rommet selv. 

♥.Jeg har overdrevent mye energi, og jeg tror alle dere som har sett på PH vet hva jeg snakker om? Det som er litt trist at jeg føler på en måte at jeg har mistet litt den siden av meg, sikkert for at det er så mye i livet mitt som holder meg nede for øyeblikket. Jeg vet uansett at jeg kommer sterke tilbake, og jeg gleder meg til å være hun med mest energi igjen. Mange av vennene mine synes det er slitsomt å være med meg over tid, rett og slett for at jeg kan bli too much, hehe ups. 

♥.Celine er en av de som betyr mest for meg, og jeg får alltid kjenne ekstra på det de gangene hun er syk. Jeg går virkelig ned i kjelleren hver gang, og er alltid like redd for å miste henne. Jeg har alltid sagt at jeg skal ha en til hund, men nå vet jeg ikke om jeg vil mer. Det er jo egentlig bare sykt stress å bli knyttet SÅ sterkt til noe som bare skal leve noen år. 

♥.Jeg var 12 år gammel første gang jeg klinte med en gutt, og det var faktisk helt katastrofe. Dette har jeg faktisk ikke fortalt dere før, men jeg fikk SÅR på tungen da vi klinte. Jeg vet ikke om det var reguleringen hans eller hva som skjedde, men det var faktisk helt krise. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi var limt fast i munnene på hverandre, haha. 

♥.For noen år siden hadde jeg så gutteproblemer at jeg virkelig ønsket å bli forelsket i en jente istedenfor. Det er alltid så lett å tenke at gresset er grønnere på den andre siden, og jeg var helt sikker på at det ikke ville være like trøblete å være sammen med en jente. Jeg føler på en måte at vi jenter forstår hverandre så mye bedre, og at gutter ofte ikke skjønner teite ting vi forventer at de skal skjønne. Tar du dette opp med venninnen din er hun nesten alltid enig, og man har skikkelig girlpower, haha. Jeg prøvde meg på tinder i noen minutter der jeg kun hadde på jenter, og fant fort ut at det ikke var noe for meg. Man kan ikke tvinge på et crush eller en forelskelse, det er helt sikkert. Gutter er heller ikke så ille som jeg skulle ha det til den perioden der, jeg var nok bare ganske nedenfor. 

17 kommentarer

17 thoughts on “TENKTE Å SJEKKE OPP JENTER PÅ TINDER

  1. “Jeg føler på en måte at vi jenter forstår hverandre så mye bedre, og at gutter ofte ikke skjønner teite ting vi forventer at de skal skjønne. Tar du dette opp med venninnen din er hun nesten alltid enig, og man har skikkelig girlpower”
    Det har mere med at dere VIL bli fortalt, at dere gjorde det rette.
    “Gutter er mer tough love.You screwed the pooch,now bite the bullet”
    Mens jenter sier det de vet du vil høre,selv om de egentlig er uenig.

  2. Hahah, ler meg ihjerl av det siste punktet! Fordi det samme gjorde jeg da jeg og eksen gjorde det slutt. Prøvde og matche med jenter i desperasjon, og nei.. det funket ikke! gøy og lese 😀

  3. Den rape fun facten var best. Du burde vise talentet istede for å skjule det. Btw elsker deg <3<3<3<3

  4. Er det sant at du kan rape som en mann?? Hahah det kan jeg også faktisk haha. Liker at du ikke tar deg så høytidlig at du forteller om det, kanskje du kan vise det på snap eller på en video engang haha. Det er bare morsomt
    Mvh- Ina, 12

  5. Hahaha, må si meg enig med Ina ja. Hadde vært gøy å se deg vise rape talentet. Haha digger deg sykt mye! Aldri slutt å være deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *