LIVET SOM “ALENEMOR”

Categories Ikke kategorisert

Reklame | annonselenker - Nelly


(Annonselenker) Topp. HER (min farge er utsolgt) / Jakke. HER / Sko. HER / Bukse. HER

I går da jeg merket at Celine var alt annet enn seg selv ringte jeg mamma i full panikk som vanlig. Jeg sa noe som at “hadde jeg visst alle problemene Celine kom til å ha, så hadde jeg aldri sagt ja til å få henne”. Jeg angret sekundet etter at jeg hadde sagt det, for selvfølgelig ville jeg hatt Celine. Som jeg nevnte i innlegget for et par dager siden så sliter jeg med å slippe mennesker innpå meg for at jeg er redd for å miste de og det er akkurat det jeg er med Celine. Jeg fikk Celine rett etter Utøya, så dere kan tro vi har et helt spesielt bånd. Vi har også hvert gjennom så utrolig mye sammen. Hun ble med da jeg flyttet til Trondheim, hun har vært der etter Utøya, hun har vært gjennom forelskelse og kjærlighetssorg. Celine er på en måte som en bestevenn som har støttet meg gjennom alt, bare at hun ikke kan snakke. Okei.. nå høres jeg helt psyko ut, jeg vet haha. 

Selv om en hund gir utrolig mye glede, så er det også stressende. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg føler meg som en alenemor som har ansvaret for et lite barn. Jeg klarte ikke å skaffe pass til Celine i går likevel, så det endte med at jeg måtte droppe boklanseringen til Julianne. Det var utrolig kjipt for jeg hadde veldig lyst til å være der å heie på henne. Jeg er så utrolig stolt over både hun og Ulrik, de har virkelig åpnet seg om et tema som har vært så vanskelig for de. Jeg satser på at det kommer flere muligheter slik at jeg kan være der. Nå skal jeg begynne å pakke, for i natt skal jeg ikke sove hjemme. Jeg gleder meg til å vise dere hvor jeg skal 😀

7 kommentarer

7 thoughts on “LIVET SOM “ALENEMOR”

  1. Går det bra med deg for tiden? Så mystoriene du la ut på snap og du har blitt så tynn at skulderbeina dine stikker ut. Er redd for at du ikke spiser eller spiser for lite.
    Klem fra en bekymret leser som digger deg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *