HVA SKJER MELLOM MORTEN OG MEG?

Categories Personlig

For litt over et år siden så hadde jeg besøk av Isabel der vi snakket om det å være i et offentlig forhold. Hun fortalte om hvordan enkelte mennesker alltid prøver å ødelegge ved å starte rykter som ikke er sanne. Hun fortalte også at alle trodde at bruddet var et PR-stunt og alle spekulasjonene rundt det. Jeg skal være ærlig å si at jeg tenkte “så ille kan det ikke være”, for jeg hadde vanskeligheter med å tro at enkelte mennesker er så opptatt av å ødelegge mellom to mennesker man ikke kjenner. 

Da Morten og jeg gikk ut i media med at vi var kjærester var det ikke mange dager det tok før meldingene begynte å tikke inn. “Morten er utro”, “Morten ble med venninna mi hjem” og “Morten kysset en annen jente på byen”. Jeg fikk til og med tilsendt snapper av Morten ute på byen der han sto å snakket med andre jenter med en tekst om at de hadde hooket. Jeg trodde helt ærlig at mennesker på 20+ var litt mer moden, men der tok jeg feil. Jeg skal være så ærlig å si at jeg ble skeptisk til noen av ryktene, for enkelte fikk det til å treffe med dato og tid. Det skapte selvfølgelig konflikter mellom oss, det skal jeg ikke legge skjul på. Jeg fikk plutselig kjenne på det Isabel hadde advart meg mot bare noen uker tidligere. 

Det har vært mye som har skjedd det siste året som virkelig har satt forholdet til Morten og meg på prøve. Vi kom til slutt til et punkt der vi begge fikk nok og det var da vi ble enige om at vi trengte litt tid fra hverandre for å finne ut om det forholdet her var noe vi ønsket å bygge videre på. Jeg vet at mange har vært sint for at vi ikke har sagt noe ettersom at påsken er over for lengst, men sannheten er at ingen av oss har helt visst hva vi skal si. 

Vi møttes etter påsken, men vi kom vel egentlig ikke frem til noe som helst. Ingen av oss visste om vi skulle forsette å være sammen, eller om vi skulle gjøre det slutt. Vi ble til slutt enige om at vi skal prøve en siste gang nå og funker det ikke da, så funker det rett og slett ikke. Vi er veldig glad i hverandre, men det er ikke alltid det er nok. Jeg håper selvfølgelig at vi får det til å funke denne gangen, men det vil tiden vise. 

Jeg vet mange av dere har ventet på et svar fra oss, men det her er det eneste svaret jeg kan gi dere akkurat nå. Jeg håper derfor at dere respekterer at vi trenger tid, så skal vi selvfølgelig oppdatere dere når tiden er inne for det <3

29 kommentarer

29 thoughts on “HVA SKJER MELLOM MORTEN OG MEG?

  1. Hurra for kjærligheten ❤️ Verden består av utallig mange misunnelige idioter desverre. Stå sterke sammen så klarer dere dette. Jeg heier iallefall på dere. Hilsen jente 34

  2. Du og Morten må gjøre det som er best for dere! Selvfølgelig synd hvis det blir slutt for dere er så utrolig søte sammen!♡♡ Håper dere finner ut av det! Stooor klem fra meg!

  3. Så hyggelig å høre! 😊 Du har jo vært så flink til å dele mye av forholdet deres på bloggen! Er mange bloggere som holder forholdet mer privat etterhvert pga samme problemer som dere opplever. Mulig det er lettere om dere holder kortene tettere til brystet ❤️Lykke til! Dere er så fine sammen! 😊

  4. Herregud, så fælt at det faktisk skal være sånn at kjærlighet ikke er nok! Og i dette tilfellet bare fordi det finnes så umodne rævhål som er ute etter dere… Du og Morten er så søte sammen og jeg heier virkelig på dere ❤️❤️

  5. Ikke la noen ødelegge dere. Dere står sterkere sammen enn det dere tror og dere har vært igjennom mye sammen, men ikke glem hvorfor dere i utgangspunktet er glad i hverandre og hvorfor dere ble det. Håper at dere prøver å overse alle rundt som er sjalue. Hilsen jente 15

  6. Håper dere får alt i orden mellom dere ❤️Ikke la noen andre ødelegge for dere! Dere er sammen sterke ❤️Stå på! Jeg heier på dere👌🏻

  7. Det vil alltid være netttroll og andre som er misunnelige på andres lykke. Men, hev over alle rykter, du kjenne Morten best, ikke de som sitter bak tastaturet. Han knuste nok mange ungpikers hjerter når han ble sammen med deg. Men etter en stund så vil stormen roe seg. Vær glad i det dere har, for det er verdifullt.

  8. Det er nå hvertfall bedre at en prøver. Jeg ble dumpet og han var ikke villig til å gi det en sjanse en gang. Håper dere finner ut av ting!

  9. Huff, dette burde jo være noe folk lot deg ha hvertfall litt for deg selv. At andre folk skal bli «sint» og føle at de har rett til å spørre i vei når det gjelder dette temaet går rett over hodet på meg altså… Du og Morten får gjøre det som er best for dere, og så får det være godt nok? Greit nok at andre synes dere er søte sammen og det der, men funker dere ikke så funker dere inne. Håper ikke de kommentarene gjør at du føler deg presset eller noe, sett deg og dine følelser fremst og del det du vil dele<3

  10. Det var ikke det svaret jeg håpa på! Men du og Morten er sterke sammen! Håper dere finner ut av det! Jeg respekterer uansett hva dere gjør eller ikke gjør❤️Stå på, dere er best!

  11. Dessverre er det så mange idioter der ute….så dritt om de skal ødelegge for deg og Morten. Dere er virkelig et fint par som kler hverandre godt. Heier på dere, og håper dere får det til å funke! <3 Ikke la idiotene rundt ødelegge!!

  12. Det er best at man ikke deler så mye av forholdet sitt på bloggen. Folk er virkelig onde…det beste hadde vært å ikke fortelle noe om forhold.. men det finnes jo folk over alt som stalker. Derfor hadde det kanskje ikke funket så bra. Men uasentt det viktigste er at dere stoler på hverandre 100%. Jeg vet at det er vanskelig for man blir usikker inni mellom. Det beste er å tenke at Morten er sammen med deg frivillg ville han hatt noen andre jenter så hadde han ikke valgt deg. Man kan ikke nekte personen man er sammen med å f.eks. gå ut på byen for sa får man aldri en bekreftelse på om man kan stole på denne personen eller ikke.

  13. Håpe dere finner ut av det, heier på dere❤️ Dere er sterke til å komme dere gjennom det! 👏🏻
    Skjønner ikke at enkelte skal ødelegge for andre.

  14. Så hyggelig å høre at dere har valgt å gi forholdet en sjangse til!
    At det finnes syke folk som nærmest spesialiserer seg på å splitte par på denne måten, er nok desverre noe som følger å være blogger på dette nivået. Til syvende og sist er det alikevel opp til deg/dere om de lykkes.. Jeg tror det er viktig å prente inn i hodet at dette er psykoer som faktisk har spesialisert seg på å så splid. Som når de treffer med tider, steder, osv, så vet de nøyaktig hvordan de skal koke opp en svært så troverdig story om f.eks utroskap av at personen det gjelder har passert de på gata..
    Det er oxo naturlig nok at du blir den bedratte, og Morten den som bedrar i disse scenariene, siden det er DU som har bloggen, og dermed er den som er [svært] lett tilgjengelig. Hadde Morten vært den som blogget el lignende, ville det vært omvendt..
    Det ville serr vært tragisk om de skulle lykkes med å ødelegge, for dere virker som et så fint par sammen..

  15. 1 bud i ett hvert forhold er at man er trofast
    2 bud er at sjalusi er roten til alt vondt
    3 bud er 100% tillit er ett must
    4 bud at man stoler 100% på partneren sin
    5 DRIT i hva alle andre måtte mene og si når DU vet hva som er sannheten.
    6 Janteloven lever i beste velgående og dessverre så får man ikke gjort noe med den,annet enn at man kan le av den
    Det som ikke funker av og på hele tiden pga mistanker da er det bedre gjøre det slutt.Jeg hadde ikke orket vært i ett forhold hvor dama mi ikke stoler på meg 100%…
    Utroskap er bare feigt

  16. Hvis bloggen er viktigere enn Morten så er det vel kanskje like greit å bare slutte med en av delene? Full resoekt for damer som velger jobb/ambisjoner over kjærlighet, det er jo et valg man skal leve med selv, men kanskje ikke vits i å holde gutten på “løpestreng” siden du vet at bloggen og idiotkommentarene der er viktigere enn forholdet deres?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *