“JÆVLA DRITTSEKK, DU ER EN PSYKOPAT”

Categories Paradise Hotel


Se på blikkene til Martine og Aleks, hahaha!! Noen var fornøyd med å endelig få meg ut? 

Er det noe jeg synes er litt morsomt med Paradise Hotel sine seere, så er det hvor engasjert og hvor mye noen av de lever seg inn i et TV-PROGRAM!!!!. I vår sesong så fikk vi massiv kritikk for at vi ikke lagde noe drama, ingen av oss spilte spillet og vi var vennegjengen på tur. Jeg er enig med at det var lite drama utenom Soph sine skuespill og mot slutten av oppholdet. Dere hadde lenge etterspurt drama, men hva skjedde egentlig når dere endelig begynte å få drama? Jo, folk ble sinte. Så sinte at mange av oss fikk tilsendt drapstrusler, stygge kommentarer om utseendet og en påminnelse om at vi egentlig ikke trengte å leve. Hvorfor? For noe man gjør på et TV-program der konseptet er å backstabbe og spille. Dere etterlyser drama, backstabbing og spill, men klikker når det først skjer? Morsomt at vi bloggere blir kalt dobbeltmoralske ♥

Om dere ikke klarer å skille mellom et TV-program og virkeligheten er det kanskje på tide å slutte å se på Paradise Hotel? Programmet handler om at vi skal spille spillet og til slutt måtte backstabbe andre for å kunne overleve selv. Ja, noen spiller styggere enn andre, men det er jo de som lager TV? Personlig synes jeg Paradise er mye morsommere når de spiller på humor, enn sex og drama. Men de aller fleste av dere vil jo ha sistenevnte, så hvorfor klikke når det først skjer? Jeg har selv vært i den situasjonen der jeg fikk over 500 kommentarer på et av mine bilder på Instagram.


Noen av kommentarene på dette bildet er “Din feite faen“, “Jævla drittsekk, du er en psykopat“, “ingen på hotellet liker deg, nå hater hele Norge også deg

De aller verste ble slettet da jeg sa jeg ble å kontakte foreldre og politianmelde, men mange av de står enda der. Vet dere hvorfor jeg fikk kommentarer om at jeg fortjente å dø? For at jeg sendte ut Grunde. Nei, det var absolutt ikke snilt gjort av meg, men det var fortsatt et spill. Jeg lagde drama og TV, noe mange av dere hadde ventet lenge på. Da dere endelig fikk det fortjente jeg å dø? Det er et TV-program dere, vær så snill å husk det. Det er ingen som fortjener å dø eller å motta masse hat for noe de har gjort på TV. Det skjer verre ting her i verden 🙂 

11 kommentarer

11 thoughts on ““JÆVLA DRITTSEKK, DU ER EN PSYKOPAT”

  1. Wod!! Bare for at jeg ikke liker en spiller på hotellet, så betyr det ikke at jeg nødvendigvis ikke hadde likt personen i virkeligheten. Jeg skjønner jo at det er et spill og det klippes og limes som produsentene selv vil, merker også i omtrent hver episode at klippingen er litt «feil», samme ansiktsutrykk på en person, altså nøyaktig samme klipp, blir ofte brukt i flere situasjoner blant annet (samme situasjon da, men til forskjellige ting som blir sagt der og da)

  2. Fint innlegg! Får meg til å lure på hva du tenker om Isabell og Mathias, ettersom de fortsatt ikke greier å skvære opp med Julie? Det er jo et spill, enten frivillig eller hvis du får en oppgave av produksjonen. De burde vel ha greid å legge feiden dø på utsiden, valgene dere tar der inne er jo ikke personlig, men som du sier for å redde seg selv.

  3. Ikke ta det sånn helt personlig da, men synes du ikke du har dratt denne PH deltakelsen litt langt. 🙂 Du har sikkert mye annet interessant å dele med oss

  4. Hei! Har lurt på en ting en stund nå, veit du om noen av de som er på paradise nå har blogg?? Eller er det ingen som blogger fra denne sesongen? 🙂 Liker bloggen din utrolig godt forresten <3

  5. Hva? Hvem skriver sånt. Herrgud det er jo et TV-program. Folk må vokse opp og klare å holde meningene sine for seg selv ass.
    Digger deg, btw!<3

  6. Jeg er helt enig i det du sier nå, jeg syns det er helt sykt at folk går så langt over en TV program som handler om spill assa sorry men what? Ja det er trist og synd når noen ryker men på slutten av dagen så er målet å vinne! Skjerp dere liksom😂syns spesielt synd på hun Julie når hun sendte ut Isabelle, selvom jeg er veldig glad i Isabelle og ville at hun skulle vinne så er det ikke vi som bestemmer hvem som får bli og hvem må gå. Ja Julie sendte Isabelle ut på en veldig dritt måte, hun var heller ikke ærlig, men er man på paradise hotel så er det det man har skrevet seg opp for, å bli backstabbbet, å såre andre, å lage venner, å sendte folk ut og hvis du er uheldig å bli sendt ut selv, herregud chill liksom

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *