Å VÆRE EGOISTISK GJØR MEG LYKKELIG

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


(annonselenker) Genser. HER / Bukse. HER / Sko. HER 

Som jeg skrev i går så har jeg endelig lært å prioritere meg selv å gjøre det som er best for meg. Jeg har alltid tenkt at mennesker som setter seg selv først er egoistiske, men jeg har i ettertid både sett og lært at det er de som er de lykkeligste. For det handler faktisk ikke om å være egoistisk, det handler om å elske seg selv uansett hvor klisje det høres ut. Hvorfor skulle jeg flytte når jeg egentlig ikke ville det? Hadde det gjort meg glad og fornøyd? Nei. Spørsmålet var derfor “Skal jeg gjøre noe som ikke gjør meg lykkelig?”. Jeg fikk svaret jeg var på utkikk etter med en gang, og bestemte meg derfor for å bli værende i leiligheten. 

Jeg har også for første gang begynt å sette ned foten til mennesker som ikke har behandlet meg bra. Jeg har aldri vært en person som har vært langsint eller har hatt vanskelig for å tilgi, noe som har gjort meg til et menneske det er lett å ikke alltid være så snill mot. Jeg sier ikke at jeg er perfekt selv, så langt ifra. MEN det er noen mennesker der ute som vet at “hun tilgir meg uansett” og det kan jeg ikke godta mer. Alle skal selvfølgelig få en ny sjanse, men man må lære å sette grenser for seg selv. Det var selvfølgelig ikke lett, men jeg kjenner på hele meg at det var det riktige valget å ta. 

Jeg tror mange av dere som leser dette er helt lik som meg, som sitter med de samme tankene og følelsene. Redselen for å være egoistisk stopper deg i å ha det bra, noe som er helt feil. DU skal være sin første prioritert. Jeg sa til mamma for en stund tilbake “Slutt å prioriter meg først”, nå har jeg blitt så voksen at mamma ikke lengre skal føle at hun må prioritere meg over henne. Dette ble plutselig et veldig dypt innlegg, men jeg følte det var viktig å dele alt jeg har innsett og erfart den siste tiden. Jeg har fått så mange kommentarer på bloggen den siste tiden “Du stråler”, “Du virker så happy”, “Jeg ser at du er lykkelig, Sofie”. Dere har så rett, for jeg er så lykkelig for tiden. Det å være litt egoistisk har gjort meg så lykkelig ♥

PS; Jeg ser at jeg har fått mange spørsmål om hvem som flytter inn hit. Jeg kan si så mye som at det ikke er Ine, Kevin eller Morten. Jeg får besøk av vedkommende etterpå, kanskje jeg skal avsløre det da? Hva synes dere? 😉

48 kommentarer

48 thoughts on “Å VÆRE EGOISTISK GJØR MEG LYKKELIG

  1. Kanskje det er Isabelle Eriksen?
    Ps. Dette var kjempefine bilder av deg! Du kledde hårfrisyren!

  2. Fy søren, de bildene er de fineste jeg har sett av deg noen sinne. Amazing!!
    Kan du plis vise hvordan du har sminket deg her?? <3
    Love u:*

  3. Jeg vil bare si at du virker som en utrolig flott person! Liker at bloggen din er… uforutsigbar. Jeg vet aldri hva jeg får; humor, antrekk, følsomme innlegg, sex talks osv. Du er så variert og skriver vanvittig bra. Vær så snill å ikke la lesere og andre forandre deg, for du er perfekt akkurat som du er. Liker at du er jordnær på tross av at du er kjent. Håper alt er bra med deg❤️ stor klem!

  4. Du ser SMASHING ut🤩🤩 FOR noen fine bilder og FOR en vakker jente! Det er som de sier, vi ser at du er lykkelig

  5. Sykt fine bilder!! Bruk nr 1 som forsidebilde😍 Du må oppdatere designet snart uans. Du så så ekte og glad ut, sykt fin frisyre også! Og fine klær 😍

  6. okey først, dette er seriøst noen av de fineste bildene jeg har sett, så sykt fine!! og i tillegg er det en sååå bra tekst, kjente meg virkelig igjen! Bra innlegg Sofie ❤️

  7. Så utrolig fine bilder og de fineste jeg har sett av deg <3 Du passet oppsatt hår veldig godt! Nydelig er du, Sofie <3

  8. Slenger meg på det noen andre også skriver; her var du smashing! Likte spesielt det øvelse bildet, tror det er det fineste jeg har sett av deg noen gang! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *