VI HAR REIST TIL…

Categories Reise

Reklame | annonselenker - Nelly


(annonselenker) Lignende jakke. HER / Bukse. HER / Lignende solbriller. HER

Akkurat nå befinner Morten og jeg oss i… TRONDHEIM! Egentlig har ingen av oss tid til å være her akkurat nå, men jeg måtte levere Celine til Julie før jeg reiser på søndag. Planen var egentlig å dra til Tromsø en tur slik at mamma kunne ha henne, men det hadde jeg hverken tid eller energi til å gjøre. Det ble derfor slik at vi fikk låne oss en bil sånn at vi kunne kjøre hit å være en dag. Jeg har jo selvfølgelig klart å miste førerkortet mitt, så jeg var faktisk helt avhengig av Morten for å komme meg hit. Jeg må virkelig komme meg på vegvesenet for å fikse meg et nytt et, må bare orke først, hehe!

Jeg kan ikke huske sist Morten og jeg var i Trondheim sammen, sånn er det når kjærligheten blomstrer ;PPPppp hehe neida. Vi har faktisk hatt det bedre enn noen gang de siste ukene ♥ Jeg tror det aller beste vi kunne gjøre var å ta en pause fra hverandre og ikke bestemme oss 100% hva som skjer fremover. Vi tar det som det kommer, nyter hverandres selskap og lever livet. Så sykt teit og klisje, men ja! Nå skal jeg dra å fikse neglene mine hos Zelia på BeautyStopTrondheim, jeg ska vise dere resultatet etterpå. 

51 kommentarer

51 thoughts on “VI HAR REIST TIL…

  1. Ser dåke ikkje ka ho skriver? Ho skriver jo at ho finner ikkje førerkort sitt,det betyr IKKJE at ho har mista lappen! Slutt å lag drama for ingenting!

  2. Du kan fint kjøre uten førerkortet med deg, det er registrert i registeret til politi og vegvesen at du har førerkort. Du kan få en liten bot om politiet er kjipe på usle 700 kr for å ikke ha det med bare. Men som regel får du bare en advarsel om å huske å alltid ha det med.

  3. Du kan gå inn på vegvesent på nettet å bestille nytt tar deg 2 min👌 Jeg gjorde det faktisk i går

  4. i og med at du og Morten er så mye sammen igjen. har du tilgitt han får å ha sex med Helene?

  5. Hvordan VET du 100% sikkert at morten ikke har hatt sex med noen andre? Sånn helt ærlig, du kan aldri vite dette 100%???

  6. Du kan bestille et midlertidlig førerkort på statens vegvesenet som bare er å printe ut og er gyldig en måned. Tar du med den og gyldig legitimasjon så kan du helt fint kjøre bil. Bare et lite tips❤️ Veldig fin blogg!

  7. Du kan jo kjøre bil selvom du ikke har selve lappen, hvis det ikke har skjedd før søker bare politet deg opp om du har på deg ID, men hvis du allerede har fått en advarsel så kan du få en bot for å ikke ha det med ja 🙂

  8. Kan ikje folk la dokker være i fred!! haff.. noken e og blir misunnelige 🤮 kos dokker masse, favorittparet mitt 😍😍🙌🏼

  9. to spørsmål!!
    1. hvorfor/hvordan har du mista førerkortet??
    2. er du ig morten sammen igjen?!?!?!? nå hakke jeg fulgt med her

  10. Du kan melde førerkortet ditt mistet på nettet. Da får du en midlertidig kjøretillatelse som du selv skriver ut som fungerer som ditt førerkort sammen med gyldig legitimasjon i 3 uker. Da det har gått tre uker og førerkortet ditt enda ikke har dukket opp, så kan du bestille nytt.

  11. Kan folk ta seg sammen litt og begynne å bry seg om seg selv? Dette med at alle trur de vet hva Morten gjør blir bare for dumt! Kjenner jeg blir flau over at folk sitter hjemme og får en ide om at de skal sitte hjemme og kommentere noe stygt kun for å føle seg selv bedre! Hva gjør du her inne om du ikkje har noe godt å komme med? Voks opp!

  12. Til Anonym, jeg skjønner ikke hvorfor sånne som deg og andre skal ødelegge ett forhold😂 du hadde nok ikke syntes at det hadde vært så morsomt at det var deg som fikk sånne typ meldinger.
    Folk som er mere kjente enn andre må jo også få ha en kjæreste uten problemer😂
    Måtte skrive det ett sted🌷

  13. Om Morten har hatt sex med ei annen eller ikke, er vel tross alt ikke andres sak? Jeg blir litt oppgitt på dine vegne Sofie av hvor mange som prøver å ødelegge for dere, og syns det er veldig synd. Skjønner ikke hvorfor noen har en trang til å henge seg sånn opp i noen andres forhold. Dette er tross alt mellom to stykker, og ikke hele Norge. Ikke bry deg om alle disse stygge kommentarene, det er nok noen som er sjalu og ikke har noe bedre å gjøre på fritiden.

  14. Tenker de er såppas ærlige med hverandre og stoler på hverandre at de kan være 100% sikker. Uten tillit fungerer ikke et forhold uansett. Skjønner ikke hvorfor dere lesere holder på å kommentere slike ting. Selvom de er offentlige mennesker gir det ikke dere retten til å ødelegge forholdet deres eller finne på slike påstander. Grow the hell up

  15. Jeg har aldri kommentert her før, men nå kjenner jeg at jeg blir så sykt provosert. Til alle anonyme kommentarer her: Seriøst, skjerp dere. Kan dere ikke bare være glad på Sofie og Morten sin vegne, og la de nyte tiden sin sammen? Dere må jo ha bedre ting å gjøre på enn å sitte å slenge med leppa i ett kommentarfelt. Off! Og Sofie – om du takler å stå i alle denne dritten – aldri tvil på deg selv, utnytt alle views og klikk for det det er verdt av tapere som tydeligvis ikke har bedre å finne på. Haters make you famous! Du er en super blogger som jeg synes tar godt vare på både yngre og eldre lesere, så fortsett med den jobben du gjør – you go girl👏🏻

  16. Fine bilder ❤️
    Syns utrolig synd på de menneskene som har så lite å finne på, at det å finne på at Morten har vært «utro» gjør livet deres mer spennende. 😂🤗

  17. Der begynner de igjen sofie. Folk ønsker å ødellege mellom deg og Morten. Være så snill ikke la de vinne.❤️❤️

  18. Nei Sofie, du kan ikke vite dette 100% MEN, jeg vet så og si at Morten ikke har hatt sex med noen. Det er deg han liker, uansett er han ikke så desperat at han må gå å pule på andre jenter når hans kjære kjæreste har vaginisme.

  19. Jeg ler like mye hver gang jeg leser disse kommentarene som folk skriver kun for å gjøre andre usikre. Tror dere burde få hjelp med selvtiliten deres, an umulig være godt for psyken og måtte prøve å ødelegge for andre hele tiden 🙂

  20. Hei.
    Hva synes du om årets sesong av Paradise? Om dramaet og spillet. Og hvem er din(e) favoritt(er)?

  21. Hei! Om det hjelper kan du skrive ut midlertidig førerkort med engang fra vegvesenet sine sider :p

  22. Ååå så koselig at dere er sammen igjen <33 ønsker dere alt godt videre, dere er bare så skjønne sammen.

  23. Er gutt sjæl og tro meg, om han ikke vil at du skal finne ut om han har pult så finner du ikke ut 😂

  24. Haha! Folk som skal prøve å få deg til å tenke at Morten har vært utro, de kan ikke ha så mye å gjøre…
    Så utrolig bra å se at du og Morten har det bra igjen❤️ Dere er så bra sammen! Klem

  25. Hvorfor driver dere å kommenterer på at Sofie og Morten hele tiden. Sofie fortalte på bloggen at ryktespredning var en av grunnen for at de tok en pause. Alle ryktene er bullshit ferdig snakka

  26. Altså du gidder ikke å gå å få et nytt førerkort?? Hvor lat og tiltaksløs går det an å bli?

  27. Serriøst, folk må skjerpe seg. Slutt å bland dere inn i andres forhold og privatliv. Det er INGEN unnskyldning at de er «offentlig» og da må de regne med det. Ingen mennesker på denne jorda må regne med å få dritt slengt hver eneste dag, og det inkluderer offentlige personer. Tenk på hvordan dere hadde følt det om dere hver dag måtte lese at kjæresten deres er utro. Forholdet er mellom Morten og Sofie, og kun de. Ingen andre. La folk serriøst være i fred!! Jeg får vondt på Sofie?s vegne av å lese det kommentarfeltet her. Dere burde titte på dere selv i speilet og tenke dere 5 ganger om før dere skriver noe. Det går an å tenke lenger enn nesa rekker altså. Ingen av dere hadde likt å få kommentaren du selv skriver, hvis det gikk andre veien.
    Stå på, Sofie!!❤️ Ikke bry deg om de som skriver slike kommentarer, du vet selv hva som er sant. Du er råsterk, fortsett med det du driver med❤️

  28. Det finnes så mange ekle mennesker i denne verden.. Det burde ikke være mulig. Mener de ryktesprederne altså

  29. Uansett om Morten hadde hatt sex med ei anna jente i pausen dems, hadde ikke det hatt noe med oss lesere å gjøre 🙂 selvom Sofie og Morten er offentlige personer, velger de selv hva de vil dele med oss 🙂 få dere et liv, så slepper dere kanskje å grave i alle andres 🙂

  30. Men HVORDAN Kan du være 100% sikker på at morten ikke har hatt sex med noen andre? Ja du tror på at han ikke har gjort det, men du svarte aldri på hvordan du er så sikker? Hva gjør deg så sikker på akkurat det?

  31. Anonym: Selvfølgelig kan man aldri vite 100%, men skal man tenke sånn så må man nesten være singel for resten av livet. SÅ utrolig slitsomt det må være å være kjæresten til en som går å tenker sånn som deg. Morten er ikke en sånn type og jeg stoler 100% på han. Han kan jo heller ikke vite 100% om jeg ikke har hatt sex med noen? haha. Jeg vet at han ikke er utro, så jeg ville virkelig funnet noe annet å gjøre enn å prøve å skape drama her 🙂

  32. Nån bryr sææ alt før mye om andre sitt liv.. utrulig synd.. 🙁 veit kordan det e.. sykt slitsomt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *