UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Reklame | Annonselenker - Nelly


(annonselenker) Bikinitopp. HER / Truse. HER / Shorts. HER

Hvordan var det å sjekke ut av PH?
Det var selvfølgelig veldig trist, men også ganske skummelt. Du har jo vært sammen med så mange mennesker hver dag, også skal du plutselig være helt alene. Du blir i tillegg kjørt til et ganske så skummelt hotell et lite stykke bortenfor Paradise Hotel, haha. Vi sjekker også ut midt på natta, så det er faktisk ganske jævlig, hehe… 

Hvor mye penger fikk du til konfirmasjon? 
Det husker jeg faktisk ikke. Jeg hadde kun de nærmeste familiemedlemmene mine i konfirmasjonen min, så jeg tror kanskje jeg fikk rundt 18-20.000? 

Er du slutt mellom deg og Morten?
Nei, det er det ikke. 

Hva er best av Los Angeles og New York?
Det er litt spørs hva du er ute etter. Nå har ikke jeg testet utelivet i New York, men jeg synes helt klart L.A er best om man ønsker helt syke opplevelser og fester. New York er en litt mer chill by, der man kan gjøre og se mer føler jeg. Min personlige mening er New York for opplevelse og Los Angeles for festing. 

Hvordan går det med deg og Morten?
Det går veldig bra, takk som spør!

Er alt skuespill på Pærra?
Ingenting er skuespill, det er bare noen ting vi må si om igjen. 

Ditt favorittutested i Oslo?
Jeg har egentlig ingen, liker ikke utelivet i Oslo. 

Hvor lenge skal du være i L.A?
Onsdag 🙁

Hva er det beste med L.A?
Alle de kule opplevelsene man får av å være her.

Hvor mange kjendiser har dere møtt på denne turen?
5 stykker. Det er veldig enkelt i Los Angeles, da de fester mye. Dra på de riktige utestedene, få deg et bra bord så skal du se hvem som plutselig dukker opp. 

Hva er det beste med L.A og hva er det verste? 
Det beste er hvor enkelt det er å være jente her, haha! Det verste er å se hvor mange hjemløse det er på gatene her, jeg får virkelig vondt inni meg. Jeg tror ikke vi vet hvor godt vi har det i Norge, just saying. 

Hvordan har du det?
Jeg har det KJEMPEBRAAA!! Takk som spør <3

Om du ikke het Sofie, hva ville du kalt deg selv? 
Det hemmelige navnet jeg skal kalle datteren min, haha!

Hvordan merket du at du hadde vaginisme? 
Jeg har slitt med store smerter i en del år nå, så kom Andrea hjem å fortalte om sine plager som var ganske lik mine. Jeg bestemte meg derfor for å sjekke det opp og det viste seg at jeg også hadde det.

20 kommentarer

20 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei, du sier du har møtt 5 kjendiser i L.A:) hvilke da? Og hvis du møter en Kardashian da må du ta bilde!!! Og legge ut på vliggen omg!!!! Da hadde jeg vært startrucked!

  2. Var du russ? I såfall, hvilken farge, og hadde du buss eller bil? Kan du legge ut bilde av deg da du var russ?❤️

  3. Så utrolig kjekt å lese at du har det bra! Blir så glad på dine vegne hahah❤️❤️ Kos dere masse! U deserve it

  4. Er det sånn at du ikke har lov å si hvilke kjendiser du har møtt? Hvis det ikke er tilfelle syntes jeg det er litt teit å skrive at dere var å spiste med en som de fleste vet hvem er og skriver at to kjendiser skal på utested som dere skal på osv, fordi det noe med kjendiser som gjør oss mennesker veldig nysgjerrig, så jeg føler at du teaser oss veldig når du skal virke så “viktig” å si A men ikke B! Men har ikke du “lov” er jo det selvfølgelig greit, men hvis ikke syntes jeg faktisk at det bare er skikkelig unødvendig og du kan gi beskjed om at du ikke kan utdype deg om det!

  5. Anonym: To stykker fra Lakers, kan ikke navnet da jeg ikke bryr meg om Lakers.Han ene hadde i alle fall en ganske spesiell gul hanekam, haha! Future og noen vi kanskje nevner når vi kommer hjem

  6. Dere snakker jo om disse kjendisene som om de kjenner dere, å dere er gode venner å henger sammen. Du framstiller det litt teit. Alle som drar til LA kan møte de samme som dere liksom.

  7. Betalte dere ikke sykt mye for turen? Siden ser på på tur med familien.. 24,5k for 3 stykk med bare fly

  8. “og noen vi kanskje nevner når vi kommer hjem”.. Nei, så utrolig teit 😛
    Må nevne kjendisene, men dra det ut i evigheten hvem det faktisk var – og de du nevner er ikke engang noe big deal hjemme. Sukk, det var egentlig bare dråpen for meg – trodde tidligere ikke du også var så himla clickbait – men dette slikt småtull er bare irriterende. Kos dere videre, takk for meg! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *