DETTE SKJEDDE DA JEG AVVISTE HAN..

Categories Samfunn

Jeg så at Andrea hadde skrevet om nesten det samme teamet, men jeg bestemte meg for å ta det opp da jeg har opplevd noe som gjorde meg skikkelig provosert. Det er også fredag og “let’s talk about sex” så det passer seg godt å skrive om idioter som ikke takler å bli avvist av jenter. 

Gutter her i Los Angeles er veldig annerledes enn gutter i Norge. Her blir man ropt etter, biler stopper opp, noen løper etter og komplimentene kommer nesten uansett hvor man går. Jeg synes alt i alt at mange av guttene her er veldig søte, for det er faktisk ganske søtt når noen åpner døren for deg samtidig som de forteller deg hvor pen du er. Noen gutter gjør det kun for å være hyggelig, mens andre gjør det for å få seg noe. Vi har selvfølgelig møtt ganske mye forskjellig de 10 dagene vi har vært her, noen har vært snille mens andre har vært ute etter å få seg et ligg. 

Det høres nok cocky ut, men jeg har avvist en del gutter her i L.A. Nummer 1. Jeg er opptatt. Nummer 2. Jeg er ikke interessert. De aller fleste har vist respekt og forstått at jeg rett og slett ikke er interessert, men så er det selvfølgelig noen som alltid skal ha en reaksjon på alt. Det er en gutt her som vi har møtt et par ganger ute på byen, han har derfor fulgt alle oss jentene på Instagram. Jeg tror han kanskje har skrevet til meg hver dag siden vi kom der han han prøvd å få oss med ut på middag, noe jeg pent har takket nei til hver eneste gang. Jeg synes det er utrolig ubehagelig å avvise noen gang på gang, spesielt når de ikke tar hintet de første gangene. Selvfølgelig kunne nok jeg også ha vært litt mer direkte, men jeg prøver alltid å si det på en pen måte. Jeg har aldri vært den personen som har sagt “NEI, JEG ER IKKE INTERESSERT I DEG”. Det er jo ingen hemmelighet at det suger å bli avvist, så man kan jo prøve å si i fra på en hyggelig måte, med mindre personen som sjekker deg opp er sykt creepy. 

Uansett, det hele endte med at han kalte meg for rasist for at jeg ikke ønsket å dra på middag med han. Det skal veldig mye til før jeg blir provosert, men denne gangen ble jeg utrolig sint. TENK Å KALLE NOEN FOR RASIST FOR AT DE IKKE ØNSKER Å SPISE MIDDAG MED DEG? Det stoppet ikke der heller, han begynte å legge ut mystory på Snapchat der han skrev lange noveller om hvor trist det var at det enda eksisterte rasisme. Er det noe jeg har lært etter denne hendelsen så er det å aldri avvise en gutt, for da er du plutselig rasist. Altså, hva? haha. 

29 kommentarer

29 thoughts on “DETTE SKJEDDE DA JEG AVVISTE HAN..

  1. tenk å skrive innlegg etter innlegg for å gjøre kjæresten sin sjalu.
    nå må du gi deg altså.
    fine bilde tho

  2. Til ukensspørsmål: 1. Hvor ofte fingere du deg?
    2. Hva slags vibrator(er)/dildo(er) har du? Bilde?
    3. Hvordan fingrer du deg liker du å ta den inn og ut eller bruke den på klitorisen?
    ( må ikke ta med det siste hvis det blir litt for personlig, men vil helst vite det)😀

  3. Ikke noe med dette innlegget å gjøre. Men kunne du skrevet et innlegg om veien fra brunette til blondine? Hvor lenge du ventet mellom hvert frisørbesøk, og hvor mye lysere du ble for hver gang osv?

  4. Du er veldig god, sofie, men jeg har en tilbakemelding: du skriver alltid teamet istedetfor temaet. 😂😂 det er to vidt forskjellige ting.

  5. kan deg og Morten ha en type meet-up? vil møte dere så sykt! det er drømmen!!! 😍😭er så riisky å dra til oslo å helt tilfeldig møte dere på gata når jeg bor et stykke unna!

  6. Er det mulig, noen gutter klarer dessverre ikke respektere at man sier nei. Det er litt trist, men du er jo langt i fra rasist bare fordi du takker nei

  7. Anonym: Hei 🙂 Dette blir nok litt for privat for min del å svare på. Hadde jeg vært deg ville jeg snakket med venninner og tatt meg en tur på kondomeriet der du kan få hjelp med det meste (når det kommer til vibratorer). Ellers om det er noe du lurer på så ville jeg spurt en du stoler på, som kan hjelpe deg med slike ting 🙂

  8. Hei. Eg har noken spørsmål til deg. Fyrst vil eg bare sei at eg elsker bloggen din. Og elsker deg bare heilt for alt du gjer digar eg. Og eg elsker personligheten din. Og at du står for det du meiner. Eg har berre eit spørsmål er du sammen med Morten i gjen. Hadde likt om du svarte meg. Hadde blitt veldig glad

  9. Hei!
    Vil først si, veldig bra innlegg! Gutter kan være så ekle og usaklige med en gang de blir avslått, helt sykt og dårlig oppførsel.
    Så over til det jeg lurer på!
    Hvordan er dere blandt andre nordmenn når dere er ute i offentligheten? Jeg har noen jeg kjenner som var på samme bord som dere på Poppy, og dere skal visst ha vært veeeeldig uinteresserte i å hilse/se/smile til noen av dem! Syns det var så spesielt i og med at du virker så snill med lesere osv på sosiale medier, er det ikke kjekt å møte på andre fra der man selv er fra? Dette er ikke noe «hate melding», er genuint veldig nysgjerrig på hvordan dere syns dere er mot andre 🙂 Dere er tross alt ikke på noen høy hest, som «nye» paradise bloggere, så håper ikke det å være divaer er noe dere tror er kult.

  10. LA: Hei!

    Da tror jeg nok kanskje av vennene dine har overtenkt situasjonen veldig. Når det sitter 17 jenter på et bord så blir det ofte klein/ubehagelig stemning da absolutt ingen kjenner hverandre. Jeg har vært ute mange ganger i L.A og aldri opplevd at noen av jentene på bordet snakker så spesielt mye til hverandre. Selvfølgelig kan man alltid ta mer initiativ, men det går jo også begge veier. Jeg er alltid hyggelig mot de som tar kontakt med meg og føler meg absolutt ikke noe bedre enn noen andre 🙂 Som jeg skrev over her så tror jeg og har selv opplevd at mennesker forventer at vi skal være så mye mer frempå og hyggelig for at vi “er de vi er”. Hadde vi vært noen totalt ukjente mennesker så tror jeg ikke de du kjenner hadde tenkt like mye over det.

  11. 1. hvorfor forteller du ukjente menn hva du heter slik at de kan finne seg på insta/Snap?
    2. Hvorfor følger du disse gutta på Snap?
    3. Hvorfor blokkerer du de ikke??
    4. Er det ikke ganske unormalt å legge til ukjente gutter på snap/insta hvis du har type? Det er jo ikke for å bli venn med deg gutta tar kontakt…..

  12. Rassismekortet er i dette tilfellet et maktmiddel for å gi deg dårlig samvittighet, slik at du føyer deg etter hans vilje.

  13. 🙂 dere jenter har det lett da. Slipper å ta noe initiativ på sjekkefronten, slipper å ta noen risiko for å bli avvist selv 🙂 sånn sett skulle jeg ønske at jeg var jente og ikke mannfolk 🙂
    Nei det er best når man er mannfolk å ikke ta noe initiativ i det hele tatt, dere blir plaget nok som det er forstår jeg .)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *