JEG FIKK 8000 KR FOR Å MØTE HAN

Categories Paradise Hotel

Som Martine allerede har fortalt litt på bloggen sin så er det utrolig lett å få seg en sugerdaddy i Los Angeles. Jeg vet ikke hvor mange jenter vi møtte som levde av å ha en eldre mann som betalte alt for de. Den ene kvelden møtte jeg en jente fra Tyskland som hadde fått sin EGEN leilighet av sin sugardaddy. Hun hadde kjæreste hjemme i Tyskland som ofte var i Los Angeles og bodde i leiligheten han betalte for henne. HVOR SYKT ER IKKE DET? Jeg føler nesten litt med disse gamle mennene som åpenbart blir utnyttet for pengene sine, men de forstår det vel selv. Tenk å kjøpe seg selskap, da er du faen meg ensom. 

Jeg fikk selv tilbudet om å være med en mann på cafe for 8000kr. Tenk å være så ensom at du er villig til å betale 8000kr for selskap, WHAT? Jeg vet hva jeg skal gjøre om bloggen går til helvete en dag 😉 haha neida, joda. Isabelle ble jo også kontaktet av en mann som hadde sett oss på den ene restauranten vi var på. Han snakket ikke til oss utenom den ene gangen da han ropte hade i det vi forlot, likevel klarte han å få tak i Facebooken hennes? Noe sier meg at han betalte servitøren for å vise han kvitteringen der hun hadde signert. 

Vi møtte jo også en annen som hadde en kone og sånn 6-7 kjærester utenom henne som han forsørget. Listen over rare mennesker vi møtte på denne turen er uendelig, haha. For meg er det vanskelig å forstå hvordan noen virkelig ønsker å bruke pengene sine på damer som kun henger med deg for å få seg en ny Chanel-veske. Det skal sies at jeg også har vanskelig å forstå hvordan noen klarer å ligge seg til en ny veske, haha. Jaja, det er vel ingen hemmelighet at vi mennesker er merkelige. Det er bare så utrolig rart å oppleve hvor annerledes livet kan være bare ved å reise 9 timer med fly. Jeg tror ingen ville tilbudt meg 8000 kr for et cafebesøk her i Norge, haha. 

45 kommentarer

45 thoughts on “JEG FIKK 8000 KR FOR Å MØTE HAN

  1. men at jenter dater og gifter seg med litt eldre (og mindre pene) menn er helt ok, du ser selv, på beste vestkant, pene jenter som velger menn med lommebok, og du vet at hadde typen vært taxisjåfør, så hadde hun aldri valgt typen, det er bare å se deg rundt

  2. Og det at ingen ville tilbudt deg 8000 kr for en veske i Norge, virker det egentlig som om du synes er litt leit, selv om du prøver å le det litt bort?

  3. Tips: ikke skriv “haha” i en tekst som dette. Virker veldig malplassert og rart. Viss du skal skildre at noe er morsomt, vis det med ord. Ikke bare fortell det rett ut. Det fungerer ikke. Det er en grunn til at “show, don’t tell” blir nevnt så ofte.

  4. dette handler ikke nødvendigvis om ensomhet hos disse mennene, men at de tenner på makten de får av å betale og “eie” noen, og at de viser at de har mye penger ved at de har yngre “kjærester” som bruker dyre klær og vesker. her i USA er det sånn kulturen er, alt handler om å vise hvor mye penger man har, gjerne i form av unge kvinner. når dere drar ut i LA, hvem tror dere betaler for mat, drikke og bord? det er ikke promotørene men veldig ofte eldre, rike menn

  5. Ikke slå alle sammen under en kam, jeg er sammen med en på 39 år, og har mer penger på konto enn han. Han har 4 barn også. Jeg er sammen med han fordi jeg Elsker han og for at vi har det kjempe fint sammen, ikke alle tenker på penger vettu..

  6. Ja, det er mye rart kvinner kan forsørge seg av. F.eks kan de lage håpløse blogger med innlegg som har tekstinnhold på fjortisnivå. Og med temaer som de fleste bryr seg fint lite om. Ingenting er rarere enn å leve av blogging når man egentlig ikke er god til å skrive tekster.

  7. Naivt innlegg synes jeg. Ensomt? Disse mennene har masser av penger og ønsker å kjøpe seg tilgang til pene unge jenter. Ofte er det suksessrike og smarte menn som ikke bare tenner på utseendet så dersom jentene har lite mellom øra mister de fort interessen.. Tror de som mottar disse privilegiene har mest å frykte. De ressurssterke vet godt hva de driver med og det å svi av 8000kr for en date som ikke fører til noe koster dem ingenting

  8. Du er ikke den eneste her som blir bedt ut mot betaling! Det mangler ikke på tilbud når jeg er der borte. Jeg har aldri tatt imot noe. Skjønner du føler deg hjemme der pga oppmerksomheten, og jeg leser gjennom innleggene at dette vil du egentlig! Har kjæreste derfra og har bodd der og studert( med studielån)!

  9. Skummelt at du i det hele tatt vurderer å ta i mot tilbudet, samtidig som du er rollemodell for norske ungdommer

  10. Herregud så naiv, tror du ikke disse mennene betaler for sex da? Ikke bare holde deg i hånden. Har du mye penger, hvorfor ikke. For å si det sånn, du kan sikkert få 8000 for en frokost en gang eller 2, men er du gniten på musa di,ser han nok raskt etter en annen sugar baby😎

  11. Du er jo ei hore du, du ler av desperate menn som betaler 8000 får å møtes. Jeg ler av slike så deg så er så desperat som er villig til å ta de 8000 får så snakke dritt om dem. Skikkelig hore er du rett og slett

  12. Lady Nag Nag …Hva tror du det koster å forsørge en kvinne, for den sak skyld en mann i måneden. Og skilsmissen….

  13. Tullet? 😂😂 Det er ikke første gang du har nevnt at det er noe for deg, på «tull» 😂😂

  14. hvorfor kan du ikke bare være ærlig om hva som skjer mellom deg og mlrten, dere feirer jo ikke nasjonaldagen sammen engang

  15. Kan ikke vi bare legalisere prostitusjon allerede i Norge? Jeg synes feminister i Norge burde kjempe for lovlig prostitusjon istedenfor å forby dette. Sugarbabies blir sett på som prostitusjon i Norge, men det er jo ikke prostitusjon. Det er stor forskjell på Sugarbabies og prostitusjon, men jeg synes at begge deler må legaliseres i Norge.
    Noen damer liker å bli forsørget av rike hankjønn. Feminister liker ikke at damer dater rike gutter og gjør alt i sin makt for å forby dette i Norge. Sofie Caroline Nilsen er bare en vanlig jente ifølge mitt syn. For alt det Sofie driver med er anti feminisme. Ja til prostitusjon og ja til sugarbabies. Hva folk driver med i sin fritid angår ikke meg og det er jo derfor jeg kjemper for disse rettighetene i Norge. Om du ønsker å selge sex. Det er din frihet. Om du velger å bli forsørget av en rik mann. Det er din frihet.
    Derfor fraråder jeg dere å stemme på Rødt, Arbeiderpartiet, senterpartiet osv som ønsker å forby prostitusjon og deres frihet. Hvorfor kvinner fortsatt stemmer på politiske partier som begrenser deres egen frihet er for meg en stor gigantisk gåte. Sofie Caroline Nilsen det er din frihet hva du selv driver med. Jeg synes du er en modig kvinne, men vær så snill å ikke stem på politiske partier som begrenser din egen frihet.

  16. Din kropp og du hersker over ditt eget tempel. Modig jente og sterk kvinne. Flott å se normale jenter som ikke er hjernevasket av det giftige feminist idelogien.
    De negative kommentarer kommer garantert fra feministene i Norge. Jeg som norsk hankjønn støtter ditt valg fullt ut.

  17. Du skriver i overskriften at “han betalte 8000 for å møte meg”. Han gjorde jo ikke det. Han tilbød deg 8000.

  18. Tenker du egentlig på Morten når du skriver i typ hvert tredje innlegg du legger ut at du har lyst til å flytte til LA og få deg en sugardaddy som ka kjøpe dyre biler til deg osv? Det virker ikke som du er fornøyd med livet ditt, eller Morten, når du hele tiden klager på det du har og hele tiden vil ha mer. Og mer enn hva Morten kan tilby deg, hvertfall nå. Du må jo få Morten til å føle at han ikke er bra nok for deg? Du hadde sikkert ikke syns det hadde vært så kult om Morten skrev masse innlegg om at vil flytte til LA og finne seg noen som er bedre enn deg og som kan gi han mer enn det du kan? Syns bare dette virker litt respektløst når du har type. Hadde du vært singel hadde jeg forstått deg.

  19. jeg føler på et skikkelig på et press, mange av vennene mine bruker merkeklær og jeg klarer ikke håndtere det, tørr ikke vise meg i vanlige klær som ikke er et kjent merke. Tørr egentlig ikke være med de:( jeg har ingen spesielle merkeklær og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. akkurat nå er jeg på mitt laveste

  20. Det er faktisk ganske så vanlig i Oslo/Norge oxo dette her ass! Det utføres bare langt fra like ‘breialt’, og blir dermed langt mindre synlig, for å si det sånn. Her går gjerne infallsvinkelen via bekjente (‘venners venner’) om forespørselen skjer ‘privat’, ellers finnes det etablerte firmaer hvor flere som livnærer seg av dette har en felles base. Det er jo nærliggende å spørre seg om dette i realiteten inkluderer tjenester som faller inn under prostitusjon. -Hvorvidt det er så, har jeg ikke noe grunnlag for å uttale meg om, men det er iallefall en betydelig del av disse som kun går for ‘følge’ på tilstelninger/situasjoner som krever det. Det føltes imidlertid ikke riktig for meg personlig, men all forståelse/respekt for de som gjør det, og tjener fett! (-Forutsatt at bakgrunnssjekk av fyren og andre sikkerhetsgrep er foretatt)

  21. Jeg har også opplevd å få noen litt rare tilbud fra slike menn, og nysgjerrig som jeg er, har jeg jo selvfølgelig spurt hva greia er.
    Saken er ikke nødvendigvis at de er ensomme mennesker som vil kjøpe seg selskap, men at mange av dem faktisk tenner på å bli økonomisk utnyttet. Det er en slags fetish.
    Jeg personlig har takket nei til slike tilbud av flere forskjellige grunner, men kan godt forstå at andre jenter lar seg friste. Nå snakker jeg selvfølgelig om de mennene som kun vil ha selskap / oppmerksomhet i bytte mot penger. Menn som vil bytte penger mot sex blir noe annet. De vil jo rett og slett kjøpe sex / forhold, og akkurat dèt sliter jeg med å forstå at jenter lar seg friste til. Men samtidig; jeg sliter jo også med å forstå hvorfor folk har one night stands. Om man uansett har tenkt å ligge med noen man ikke føler noe for, så er det vel helt sikkert like greit å ta betalt for det også. Men for meg, er det altså ikke aktuelt.

  22. :(: Jeg følte også på det samme presset da jeg var yngre og var så sint og lei meg for at mamma nektet å kjøpe meg klærne alle andre hadde. Hadde jeg kunne gått tilbake i tid så ville jeg kjeftet på 13-14 år gamle Sofie som brydde seg så mye over noe som ABSOLUTT IKKE har noe å si. Om alle andre går i merkeklær ville jeg i alle fall ikke kjøpt meg de klærne, tenk så kjedelig det er å være lik alle andre. Finn din egen stil og hva du liker og rock outfitet du tar på deg <3 jeg vet du kommer til å se nydelig ut! PS; Får vennene dine deg til å føle deg dårlig for at du ikke har merkeklær så ville jeg kuttet ut de vennene. Finn deg venner som liker deg for den du er, ikke hva du har!

  23. Kristina: Har aldri skrevet at jeg vil ha en sugerdaddy?? haha. Jeg er fornøyd med både livet mitt og Morten, men det er jo absolutt ikke noe feil i å ønske mer? Det er jo sånn man utvikler seg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *