JEG SAVNER DET

Categories Personlig


Blinkskudd? haha

Jeg går ikke over hvor heldige vi har vært med været de siste ukene, sommeren har virkelig kommet til Norge. Vi har vært ganske uheldig de siste årene, så vi får håpe at vi har litt flaks med oss i år. Vet dere hva som irriterer meg mest på dager som dette? Mennesker som klager over at det er for varmt. Det verste er at det mest sannsynlig er de menneskene som er de første til å klage med engang regnet kommer. Noen klarer dessverre ikke å være fornøyd uansett hva de får eller opplever. Vi bor i Norge, har flere muligheter enn mennesker flest og vi slipper å våkne opp til bomber utenfor soveromsvinduet vårt. Er ikke det gode nok grunner til å ha en jævlig bra dag, så vet ikke jeg. 

Nå skal jeg slutte å være så dyp av meg, for planen var egentlig å fortelle dere hva jeg gjorde i går. Først og fremst har Morten og jeg klart å bestemme oss for hvor vi skal reise i sommer, noe jeg gleder meg helt sjukt mye til. Jeg har vært der en gang før, men da hadde jeg ikke med meg en fotograf på tur, så jeg gleder meg til alle de fine bildene jeg kommer til å dele med dere. Etter at vi kom til enighet om hvor vi skulle reise bestemte vi oss for å dra en tur i parken for å grille sammen med kompisene til Morten. Jeg vet ikke om dere husker det, men Andrea og jeg var seriøst i parken hver eneste dag i fjor sommer. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg savner å bo steder med litt med natur, så det er akkurat derfor det er så digg å komme til parken å føle at man plutselig er litt utenfor sentrum.

Nå er jeg snart tom for strøm og jeg får ikke ladet macen før jeg er fremme i Trondheim. Morten og jeg kjører til Trondheim for å hente CELINE <3 Dere må derfor være forberedt på Celinespam igjen <3 <3 haha. Vi snakkes

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG SAVNER DET

  1. Hei Sofie! Ang. LA turen, er det et litt annet syn på hud der nede. Kan man kle seg i lite klær eks? Fikk dere mange dømmende blikk? Her hjemme i Norge føler jeg litt at man blir sett litt ned på bare om man har på seg en litt for kort shorts, eller viser mage.
    Du stråler om dagen ❤️

  2. Je klagar nok på at det e for varmt, men hvis dykk meiner at det itte e for varmt så kan je seie at hvis det itte regna innan to ukar no så kommer graset rundt oss te å væra brunt! Dessutan for oss utpå bygda med dyr så fungerer itte detta med varmen inn i systemet mens det da er f.eks lemming. Greit nok at dykk like sol og varme, men no kan faen meg regnværet komma tebakat ein tur!

  3. Og vet du va? Jeg blir irritert på alle som klager på vinterens.. hele jævla vinteren går folk rundt å klager på at det er for kaldt, for bløtt, for mye snø osv.. jeg elsker vinter og klager ALDRI! Men denne sommeren og varmen derimot.. den klager jeg på, og det med god samvittighet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *