VI SKAL IKKE FLYTTE SAMMEN LIKEVEL

Categories Personlig

Jeg vet helt seriøst ikke hvor mange ganger jeg har skrevet lignende innlegg som dette. Jeg var helt sikker på at det endelig hadde ordnet seg med bosituasjon, men som dere kanskje har forstått gjennom Snapchat så har det skjedd endringer igjen. Ine og jeg skal ikke flytte inn sammen likevel på grunn av forskjellige årsaker. Nei, vi er ikke uvenner og har heller ikke kranglet, så det har med andre ord ikke vært en dramatisk hendelse. 

Det har likevel vært stressende for meg da jeg plutselig ble uten en roomie, for det er helt uaktuelt å leie en leilighet til 17.000kr i måneden alene. Jeg vil mye heller bruke pengene mine på reise, sparing og mat, haha. Det morsomme er at det heldigvis ordnet seg rett etter og nå har jeg fått meg en ny roomie IGJEN. Skal jeg være helt ærlig så hadde jeg ikke sett for meg at dette kom til å skje med det første, så jeg er veldig spent på alt som skjer fremover.  Av forskjellige årsaker kan jeg ikke si noe helt enda, men jeg lover å fortelle med engang jeg kan.

10 kommentarer

10 thoughts on “VI SKAL IKKE FLYTTE SAMMEN LIKEVEL

  1. Kan det bli Ine? Det er jo så mange som vil at hun skal flytte til Oslo, så hvorfor ikke bo sammen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *