SLIK FORANDRET JEG KROPPEN MIN

Categories Trening

MINE TRENINGSTIPS 

♥  Ha det gøy! Trening trenger ikke å være kjedelig, du må bare finne ut hva DU liker. Løpe? Styrke? Yoga? Zumba? Det er noe for ALLE. 

Spist sunt, men variert. Jeg kan nesten garantere deg at du ikke vil klare det om du starter kjempehardt med en superstreng diett. Selvfølgelig vil du få det til i noen uker, kanskje måneder, men hva skjer så? Det er ingen som vil ha den livsstilen der for alltid, så hvorfor venne kroppen til noe som bare varer i en kort periode? Du kan få en sunn og fin kropp med et sunt, men variert kosthold. Du dør ikke om du spiser litt godteri en lørdagskveld eller unner deg kake i en bursdag. 

Ikke overdriv. Ganske likt punktet over her, men det er ingen grunn til å overdrive treningen. Du trenger ikke å trene 10 ganger i uken for å få en fin kropp. 

Tren med en venn. Personlig så hater jeg å trene med andre, men jeg vet at for mange så hjelper det å ha med noen på trening. Det er en fin måte å pushe hverandre om man er litt umotivert 😉

Ta før og etterbilde. Det er ofte vanskelig å se forandringen selv, det er akkurat derfor det er så morsomt å ta før og etterbilde. Dere kan tro jeg holdt på å svime av når jeg satt sammen bildet over her, for en FORSKJELL!

Sett deg mål. For meg har det alltid hjulpet å satt meg mål. Hva vil du oppnå med treningen? Hvorfor trener du? Har du konkrete mål å gå etter det nok være lettere å komme seg på trening. Jeg hadde for eksempel et mål om at jeg skulle klare 120kilo i hiptrusht og jobbet målrettet mot det helt til jeg klarte det.

Snakk med en personlig trener. På bildene over her har jeg fått hjelp av en personlig trener. Jeg hadde trener i litt over et år, helt til jeg følte at jeg klarte å mestre trening og kosthold på egenhånd. Den treneren jeg har vært mest fornøyd med er helt klart Elitept. Her får du en kostholdsplan med variert og god mat, jeg hadde blant annet taco på min. Du får morsomme øvelser og et oppskriftshefte med masse digg. PS; ikke reklame. 

10 kommentarer

10 thoughts on “SLIK FORANDRET JEG KROPPEN MIN

  1. Hei Sofie!
    Takk for fine tips! Jeg prøver å gå ned i vekt, fordi jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min:/ Så jeg prøver også å spise sunt og unner meg en is engang i blant. Men ikke hverdag, men det er veldig godt nå som det er sommer. Hvor lang tid tok det før du så det ordentlige resultatet?

  2. hvilket kamera bruker du til å filme vlogs? som f.eks den med isabelle?❤️skal kanskje starte med youtube selv og da må jeg få meg et sånn kamera

  3. «Du trenger ikke å trene 10 ganger i uka for å få en fin kropp»? Du trenger vel ikke å gå ned i vekt og bli tynn for å ha en fin kropp heller?

  4. Du er en stor inspirasjon og et stort forbilde Sofie!
    Jeg trodde helt ærlig at bildet til venstre var en mann, haha, du er flink som klarer å sette mål for deg selv❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *