GOODBYE BYEN FRA… HELVETE?

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


hahaha <3

Brunkrem skille?

T-skjorte. HER / Nesten helt lik bukse. HER / Sko. HER

Endelig kan jeg meddele at vi har kommet oss vekk fra Tromsø, HERREGUD SÅ LYKKELIG JEG ER. Jeg klarte så vidt å holde ut i byen fra helvete, så det var virkelig på tide å komme seg bort. NEEEIDA ♥ En ting er sikkert, Tromsø har et par fans som leser bloggen min. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få kjeft for å si hva jeg ikke liker med en by, hehe jaja. Selv om jeg aldri kunne bodd i Tromsø, så er det alltid koselig å komme på besøk. Dere vet jo også at jeg elsker natur, noe det er mer enn nok av i Tromsø og Nord-Norge generelt. Jeg anbefaler dere virkelig å ta dere en roadtrip rundt i Nord-Norge i sommer, turen fra Bodø til Tromsø er helt nydelig. ANBEFALES. 

Som dere sikker forstår så befinner vi oss i Bodø akkurat nå. Vi reiser hjem til Oslo i morgen da jeg skal på God morgen Norge på tosdag, i et møte og på en middag med kollegaer. Planen er også å reise til Tønsberg i helgen, da Morten reiser natt til lørdag og jeg ikke vil være hjemme alene. Ja, jeg vet selv at det er flaut å være redd for å være hjemme alene når man er 23 år gammel 🙂 haha..

Nå skal jeg få i meg litt mat, vi snakkes senere <3

11 kommentarer

11 thoughts on “GOODBYE BYEN FRA… HELVETE?

  1. Hei fine😍 digger deg såååå!😍 lurer på hva du syns om det her…
    Mange unge har jo nå begynt å ta litt mer avstand fra alkohol. Det er jo fint det. Men det er jo ingen hemmelighet at en del benytter seg av andre rusmidler istedet, f.eks marihuana. Hva syns du om det? Er det bedre? Værre? Heller drikke? Stooor klem fra stordigger!😍

  2. Mye bedre bilder denne gangen!! Håper du kan legge ut bilder oftere av deg å morten for dere er så vakre sammen, og det er veldig fint å se på❤️ Kos dere videre.

  3. Jeg liker heller ikke å være alene hjemme, og jeg er 26! Ikke noe flaut, Sofie. Du er nok ikke den eneste☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *