10 TING DU MEST SANNSYNLIG IKKE VET OM MEG

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly

Det begynner å bli noen slike innlegg nå, men jeg skal likevel prøve å komme på punkter jeg aldri har fortalt dere før. Enjoy ♥ 

Lignende kjole. HER / Den er på 60%

♥ Da jeg var ungdom skammet jeg meg skikkelig over høyden min, men nå ELSKER jeg den. Det er jo såå fint å være høy. 

♥ Jeg har stjålet godteri fra en butikk da jeg var liten. Det skjedde en gang og aldri igjen #dårligsamvittighet

♥ Jeg er mørkeredd

♥ Det var Sophie Elise som fikk meg til å nesten slutte å spise kjøtt med alle innleggene hun skrev. 

♥ Jeg har alltid hatt dyr.

♥ Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor jeg vil bo i fremtiden. Jeg har røtter over alt, noe som gjør at det er vanskelig å bestemme seg.

♥ Jeg blir ulykkelig av å ikke reise. 

♥ Jeg likte ikke Isabel da hennes sesong gikk på TV, det er derfor veldig morsomt at vi er så gode venner nå. Hun er IKKE sånn som hun ble fremstilt på TV, det kan jeg si med en gang. Isabel er en utrolig god venn, love her <3

♥ Jeg synes alltid at Paradise Hotel forhold var skikkelig teit og kleint, litt ironisk at jeg er i et nå 🙂 

♥ Jeg ELSKER å gå tur, det er faktisk en av de beste tingene jeg vet. Så lenge været er fint vel og merke!

9 kommentarer

9 thoughts on “10 TING DU MEST SANNSYNLIG IKKE VET OM MEG

  1. Hvis man ikke hadde visst at du var 23 år og voksen, så hadde jeg trodd du var 15-16 år på grunnlag av innleggene dine….men jeg skjønner at leserne dine er veldig unge så sikkert smart å levere det de ønsker. Ikke kritikk, kun en observasjon.

  2. Nå føler jeg meg både litt smart og ekstremt creepy, men 8 av de tingene visste jeg fra før av. Jeg kjenner deg ikke, men jeg var lest bloggen din i over et år (og andre sosiale medier). Jeg føler meg smart som har klart å plukke opp alle de forskjellige tingene og faktisk huske det (wooow), og jeg tipper (håper!!!) du skjønner hvorfor jeg føler meg creepy? haha! Vel vel, kan vel kalle det en god og fast leser som faktisk leser det du skriver hihi <3
    Det jeg ikke visste var at du stjal godteri på butikken og at Sophie Elise påvirket deg til å slutte å spise kjøtt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *