TANKER OM FLYTTING OG LIVET GENERELT

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


Savner litt det å ha brunt hår og se skummel ut.. haha

Etter en tung dag (forteller kanskje om det senere) så er jeg endelig hjemme i Oslo. Det er litt morsomt å tenke tilbake på hvor mye jeg mistrivdes her for bare noen måneder tilbake, men det begynner endelig å føles ut som et hjem. Jeg vet at jeg vil merke det når Andrea flytter ut, for hun er jo en stor del av hjemmet mitt her i Oslo. Det er bare litt over en måned til et nytt kapittel i livet, noe som både er skremmende og spennende på en og samme tid. Jeg har faktisk tenkt tanken på å kanskje flytte litt ut av Oslo. Det er er noe som får meg til å savne natur og stillhet, noe det er lite av midt i sentrum. 

Nå skal jeg få i meg litt mat før jeg skal rydde leiligheten og legge meg. I morgen skal jeg i et viktig møte som kan ha mye å si for fremtiden min, SPENNENDE! Også skal sette på vippextensions til vi reiser til Los Angeles, sorry folkens <3 Jeg skulle egentlig på God Morgen for å snakke om Jodel. Jeg var ikke vond å be da de ringte meg, men jeg må nok velge fremtid over diskusjon rundt jodel. De fikk pussig nok ikke tak i Jodel heller.. Veldig merkelig at de skal være så vanskelig å få tak i hver gang det er noe 😉 wonder why! Jaja, vi får håpe muligheten byr seg igjen 🙂

Apropo vipper, som dere vet så bruker jeg vippeserumet fra Komorebi hver gang jeg ikke bruker vippeextensions. Dette er rett og slett for å ta vare på vippene mine de gangene jeg lar de få hvile. Komorebi er forresten ikke testet på dyr, samtidig som den er mild mot øyne og hud. Den gir deg lange og fyldige vipper, noe jeg tror mange av oss setter pris på. Som dere også vet så har jeg brukt dette serumet lenge, og det av god grunn. Jeg er kjempefornøyd!

Du får det nå på hele 60% ved å trykke HER <3

5 kommentarer

5 thoughts on “TANKER OM FLYTTING OG LIVET GENERELT

  1. Hvis du skal bo med Morten, bør vel kanskje han også ha noe å si på evt flytting ut av byen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *