NESTEN EN MÅNED BORTE FRA HVERANDRE

Categories Personlig

Nå har Morten og jeg vår siste kveld sammen før han reiser til Kypros og jeg til Los Angeles. Morten skal bare være borte en ukes tid, men som dere vet så blir vi i L.A i 16 dager. Jeg reiser ikke før på mandag, så det blir derfor noen ekstra dager uten hverandre. Vi skal faktisk være nesten en måned borte fra hverandre, noe vi aldri har vært før. Jeg er derfor veldig spent på hvordan det vil bli disse tre ukene, haha. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å ha det så gøy i Los Angeles at jeg ikke har tid til å savne Morten så mye. Noe som egentlig bare er greit, da savn er den verste følelsen ever. 

Jeg må forresten fortelle dere noe utrolig morsomt. Morten er over middels interessert i fotball og har mast i hele dag om at vi skal se Spania – Portugal. Han har hatt lyst til å dra bort på Kontraskjæret for å se kamp, noe som var helt uaktuelt for min del. Vi skal ikke se hverandre på tre uker, da bruker ikke jeg siste kvelden min på kontrakjæret med fulle fotball fans, haha. Jeg skulle egentlig til Tønsberg i dag, men ble igjen på grunn av jobb og Morten. Jeg har derfor foreslått flere ganger at jeg kan dra til Tønsberg om Morten virkelig ønsket å dra på Kontraskjæret. Han prøvde seg en aller siste gang da vi gikk til trening istad, så jeg bestemte meg for å tulle litt med han. HAN BLE SÅ SUR, hahaha se på det her. 

Rekkefølge venstre-høyre på begge bildene

Jeg ler meg ihjel, haha! Nå skal vi kose oss med fotball…… og taco <3 vi snakkes imorgen

18 kommentarer

18 thoughts on “NESTEN EN MÅNED BORTE FRA HVERANDRE

  1. Den kjolen på snapchat, den lange hvite/lilla med split og dyp V. Hvilken størrelse har du i den? Umulig å gjette seg frem på de modellene som er på Nelly når jeg er mye mindre hehe

  2. Har fått mensen, tørr ikke si ifra til noen om at jeg har fått det. Jeg har hatt det 5 ganger ellerno men har enda ikke sagt det. Hver gang jeg har hatt det har jeg tatt noe bind jeg fant i huset men nå minker det:(( er ikke tamponger å finne heller. jeg har også avtaler med noen venninner om å ut å bade imorgen. jeg er stressa. Skjelver. Er så redd. men hjelper ikke å si at det er normalt ogsåvidre og at det ikke er skummelt å si ifra siden det er normalt, men jeg er så redd. Kommer aldri til å tørre å si det til noen. Hilsen en jente med angst nå.

  3. Virker som du er interessert i Morten men at han ikke er interessert i deg:) Snakker dere om dette?

  4. Anonym: Jaa, for Morten hadde jo vært sammen med meg i over et år for å så flytte inn med meg om han ikke var interessert 🙂 egentlig så betaler jeg han for å bli værende i forholdet :p :///

  5. Haha, litt søtt at han fortsatt prøver å få deg til å like fotball 😀 Funker ikke så bra? 😛

  6. Anonym: Hei! Kan dessverre ikke anbefale deg noe annet enn å si det, for det er normalt. Moren din har vært gjennom akkurat det samme selv og hun vet hva du går gjennom. Jeg synes du skal ta deg en prat med henne 🙂

  7. Likte faktisk Morten veldig godt, men så fant jeg ut at han var Ronaldo fan…
    Skjønner meg ikke på folk som mener Ronaldo er bedre enn Messi? Hvor mange hjerneceller har de egentlig mistet i oppveksten sin??
    Beste tipset til deg nå, er å slå opp med han! xD haha, neidaaaa

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *