VIL DU HA DET LITT HYGGELIG MED MEG OG MIN EKTEMANN?

Categories Samfunn

Er det en ting jeg ikke var forberedt på da jeg fikk meg en blogg, så var det å oppdage hvor mange rare mennesker det finnes der ute. For helt ærlig, det kan da virkelig ikke være normalt å sende dickpics til et totalt fremmed menneske? Det kan vel heller ikke være normalt å spørre en random om “Hei, skal vi pule?”. Nei, jeg tror ikke jeg er den eneste som mottar slike meldinger på grunn av bloggen, men det siste året har jeg fått tilsendt MYE rart. Jeg lurer noen ganger på hvordan folk hadde reagert om jeg hadde sendt bilde av min vagina til et fremmed menneske som ante ingen fred og fare. For det er jo faktisk kjempekult å åpne en Snapchat på bussen der alt man kan se er en hard penis. Det var akkurat det inntrykket jeg ønsket at sidemannen skulle ha av meg. “Hun som ser på penisbilder på bussen

Her om dagen mottok jeg denne meldingen. 

Altså… takk for komplimentet, men HVEM FÅR SEG TIL Å SENDE EN SLIK MELDING TIL ET ANNET MENNESKE? Tenk om jeg skulle spurt ukjente jenter på Instagram om de ønsket ha det hyggelig med Morten og meg? Hvor utrolig spesielt er ikke det? Det kan godt være jeg som er gammeldags, men slike meldinger blir jeg faktisk uvel av. Folk skal få lov til å gjøre akkurat det de vil, bare ikke inviter meg med inn i det, haha. 

Nå har vi akkurat landet i Paris å skal tilbringe noen timer i min favorittby (hehe). Jeg får håpe at jeg får et litt bedre inntrykk av franskmenn de timene vi skal være her. Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at jeg kom til å møte mennesker som var mer uhøflig og overlegen enn nordmenn, men franskmenn topper den altså. Nå skal vi få i oss litt mat, vi snakkes senere dere <3

9 kommentarer

9 thoughts on “VIL DU HA DET LITT HYGGELIG MED MEG OG MIN EKTEMANN?

  1. Meldingen de sendte var ikke ufin da. Var bare et spørsmål. Ikke din greie og det er ok, men man kan velge å svare nei eller bare ignorere det. Skjønner at du tjener peng på innlegg, men unødvendig å henge paret bak denne meldingen ut og kalle de rare eller spesiell. Det er kanskje en opplevelse de finner spennende og er kanskje lettere å spørre et fremmed menneske framfor noen de kjenner godt. Men hva vet jeg

  2. Hvem er det som bestemmer hva som er “normalt” og ikke? Ingenting skjer av seg selv, så noen må jo ta et initiativ. Hvem er det da som bestemmer hva som er greit og ikke? Vil du pule noen? Ja, da spør du. Å bare ta seg til rette uten tillatelse er voldtekt.

  3. Anonym: Det er jo ikke uthenging når Sofie har sensurert på navn og bilde..? Eller tar jeg helt feil? Sist jeg sjekket er det ikke uthenging så lenge en ikke vet hvem person det er snakk om. Ingen av oss har jo noe som helst anelse om hvem dette paret er. Og jo det er meget spesielt og ekkelt å sende sånt til folk..

  4. Allright så du er prippen/kjedelig og henger ut de som ikke er like prippne som deg selv, siste gang jeg gidder å sjekke denne bloggen.

  5. Good on you for å reagere negativt, for et nedverdigende melding å få! Jeg hadde følt meg som grisekjøtt i butikken om noen hadde sendt det ekstreme overfladiske meldingen til meg og samtidig si at jeg er tredjevalget i samme slengen, ha ha. Selvsagt forstår ikke perverse mennesker dette fordi de ikke har normal verdighet eller sunn stolthet.

  6. Dere som synes det er innafor å sende denne type meldinger til fremmede kvinner: Det er det ikke. Det er mulig noen av dere har hengt litt mye på på Tinder og glemt helt vanlig folkeskikk. Jeg var på Rema 1000 og handlet igår. Hun i kassa sa hadet idet jeg gikk. Det var vel egentlig en anledning til å sende henne et bilde av pikken min. Dere forsvarer seksuelt trakasserende adferd og prøver å undergrave henne med hun er prippen. Jeg har til gode å møte en kvinne som ikke synes at denne type oppmerksomhet er ekkel. Ikke henger hun ut noen heller. Det er ikke henne det er noe galt med. Det er dere.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *