I GÅR GJORDE VI DETTE

Categories Reise

Det eneste vi gjorde i går var å spise, spise, spise og feste. Vi hadde med andre ord en skikkelig avslappende dag her i L.A, som resten av dagene våre her. Jeg er jo over middels glad i å utforske og oppleve, mens disse jentene er nok litt mer rolig på det enn meg. Hadde jeg kunne bestemme skulle så hadde vi vært ute av døren fra morgen til kveld. Jeg har vært her en del ganger nå, så det er jo egentlig ikke noe stress om vi ikke gjør noe hver dag. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg ikke skal hit igjen, eller hva? Jeg er faktisk der at jeg har begynt å se på leiligheter, så får vi se hva fremtiden bringer. Alt jeg vet er at jeg skal bo i New York og Los Angeles for en liten periode av livet. 

Er det forresten to steder dere virkelig må spise på så er det The Urth Cafe og Magnolia Bakery. Isabel hatet førstnevnte, men det telles ikke da hun kun spiser på Fridays til vanlig, haha <3 Urth Cafe har kjempegod mat og er stedet å være om dere ønsker å se noen kjendiser. Jeg har hørt noen rykter om at Rob Kardashian pleier å spise der og han mangler jo en babymama 😉

11 kommentarer

11 thoughts on “I GÅR GJORDE VI DETTE

  1. {VLOGG/ Finalefest med paradise hotel, sannheten om meg og Kristian } der sier Ine at de de er sammen og Kristian kysser henne op skinnet

  2. Hei! Hva vil du si er de største ulikhetene mellom NYC og L.A? Har vært i NYC flere ganger, men har veldig lyst til å oppleve Los Angeles!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *