DU ER KUN TIL PYNT FOR RIKE MENN

Categories Reise

HVA SOM ER DÅRLIG MED UTELIVET I LOS ANGELES

👎 Du er til pynt for rike menn. Som jeg har forklart dere tidligere så kommer jenter inn gratis og får gratis alkohol for at rike menn ønsker å ha jenter på bordet sitt. I starten synes jeg det var kjempeubehagelig, men når har jeg blitt så vandt til det at jeg ikke tenker over det mer. Verden ass

👎 Du må ha høye hæler. Det er ikke alle klubbene som er like strenge, men her må man så og si alltid bruke høyhæler på byen, noe som er ekstremt stress.

👎Et ekstremt fokus på utseendet. Det er veldig mye fokus på å være så pen og perfekt her, det liker jeg virkelig ikke. 

👎90% jenter og 10% gutter. Nå overdriver jeg selvfølgelig litt, men det er ALLTID mye mer jenter på utestedene enn hva det er gutter. 

👎Det er vanskelig å være gutt om du ikke har masse penger. Det er utrolig vanskelig for gutter å komme inn på byen her om de ikke har masse penger, noe jeg synes er helt latterlig. Alternativene er enten å ha penger til et bord selv ( tror det billigste koster rundt 10000 uds), betale mye penger i inngang eller å være med masse jenter. Det er ofte promotørene sier nei for at det er “alt for fullt”. 

HVA SOM ER BRA MED UTELIVET I LOS ANGELES

👍Du bruker ikke en eneste krone. En av mine verste uvaner hjemme i Norge er at jeg bruker alt for mye penger på byen, noe jeg ikke gjør her da alt er gratis. 

👍Du møter ofte kjendiser. Når man er fra Norge så er det ganske kult å kunne møte på virkelige store kjendiser. Det som er så morsomt her i L.A er at ingen bryr seg. De får feste i fred uten at de andre menneskene på klubben blir gale. Det hadde IKKE skjedd i Norge for å si det sånn. 

👍Det er latterlig morsomt. Utelivet her er virkelig noe av det beste, HERREGUUD så morsomt det er. 

👍Musikken er dritbra. Her spilles det nesten bare Hiphop og RNB, noe som virkelig får deg i stemning. 

👍Afterparties. Om du tror du hadde det gøy på nach hjemme i Norge, må du virkelig ta deg turen hit for å oppleve et skikkelig afterparty. 

19 kommentarer

19 thoughts on “DU ER KUN TIL PYNT FOR RIKE MENN

  1. Hvis man er 15 år i hodet er kjendiser fryktelig kult. De som har vokst opp litt bryr seg derimot svært lite.

  2. Du vet at det er masse norske i Los Angeles også? Kanskje ikke så lurt å flørte med en fotballspiller når dere begge har kjæreste 😉

  3. Når du sier at du ikke bruker en eneste krone, er det fordi at menn spanderer drinker på deg osv, eller er det faktisk gratis?

  4. Ser du ikke selv hvordan det krasjer med denne forherligelsen av LA dere driver på med samtidig som dere liksom ikke skal være opptatt av utseende og overflatiske verdier?
    Man kan si mye om LA, men denne fascinasjonen dere bloggere har for stedet sier vel det meste om deres verdier og hva dere er opptatt av. Jeg må ærlig si at av alt omtrent alle steder jeg har vært i verden, og det er ikke få, så er LA veldig langt nede på listen av steder hvor jeg vil tilbake.
    Fantastisk by på mange måter, men det er så overflatisk at man bare får nok.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *