JEG DRAR PÅ BYEN I BH

Categories Samfunn

Som alle andre steder her i verden så har Los Angeles sine negative sider. Det er mye med denne byen som ikke er bra, blant annet fattigdom og at de ikke har noe trygghet som dårlig lønnet om man skulle bli syk. Alt her handler om penger, penger og mer penger. Listen over negative ting er lang, men det er noe veldig positivt som jeg virkelig ønsker å snakke om. 

Det er vel ingen hemmelighet at en stor del av Norges befolkning lever etter janteloven. Du skal ikke skille deg ut, du skal ikke skryte av deg selv, du skal bare være som alle andre. Her kan du derimot være hvem faen du vil uten at noen dømmer deg, hvor fantastisk deilig høres ikke det ut? Det er så utrolig deilig å se hvordan menneskene her bare er seg selv 100%. Selvfølgelig finnes det dømmende mennesker her også, men ikke i nærheten. Hver eneste dag møter og ser vi mennesker som tør å være seg selv fult ut, noe som er så nydelig å oppleve. 

Jeg synes det er trist å tenke på hvor mange der ute som later som at de er noe de ikke er, kun på grunn av at samfunnet ikke tillater de å være seg selv. Er det en ting som er sikkert, så er det at nordmenn har mye å lære. Lære å godta at ikke absolutt alle er like og at noen ønsker å gå andre veier enn det som blir sett på som “normalen”. Jeg håper at du som leser dette klarer å drite i hva alle andre sier, for du er bra nok uansett hva du liker, føler eller tror på <3 

Nå skal jeg ut på byen i en bukse og BH, se for dere blikkene jeg hadde fått hjemme i Norge 😉 Vi snakkes <3

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG DRAR PÅ BYEN I BH

  1. Æ e mæ sjøll 100% og hadde turt og gått me shorts utfør joggebuksa ute uten problem 🙂 Prøv det du også ♡

  2. Hei! Faen jeg må bare spørre. Hvilken hårfarge har du egentlig? Du har sånn fin flyt fra etterveksten (om det er ettervekst??) Sliter sånn med åssen jeg skal få finere hår og jeg er så utålmodig med å spare ut veksten min og den ligner så på din!! Når sist farga du håret? Og en ting til, har du en virvel eller styler du slik at luggen flyter sånn naturlig?! Håper på svar fine deg!

  3. Det å være på byen i syden og her hjemme i Norge er veldig forskjellig . Folk bryr seg ikke så mye i utlandet , her blir man dømt både opp og ned om man er ute på byen i Norge. Hvorfor kan ikke folk bare passe på seg selv og ikke bry seg så mye om hva andre gjør , sier eller ser ut

  4. Ha ha?
    1. Dette kalles en bikini, ikke en bh.
    2. Du har også genser på det utenpå.
    Så nei du går ikke kunn i shorts og «bh» :Pppppppppp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *