DEN ALLER SISTE DAGEN

Categories Innkjøp

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

I dag er den aller siste dagen med salg og rabattkode folkens!! For dere som ikke vet det så gir rabattkoden min dere 15% avslag på HELE salget. Det vil med andre ord si at du får rabatt på det som allerede er nedsatt. I den anledning har jeg plukket ut alle mine favoritter til dere. Enjoy ♥ 

RABATTKODE: NIELSEN15

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET


Caps. HER / Koffert. HER / Bukse. HER


Sko. HER / Kjole. HER / Jumpsuit. HER


Kjole. HER / Bukse. HER / Jumpsuit. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET

3 kommentarer

3 thoughts on “DEN ALLER SISTE DAGEN

  1. Hei og velkommen tilbake til oslo😉 Jeg liker å følge deg på snap men er den vinke/stalker greia med Ine snart over? Gøy første gang men etter hundrede gang not so much.. samme med at du prater engelsk på alle snappene.. Håper ikke du blir sur/lei deg for at jeg sier ifra og ja jeg vet at jeg velger selv om jg vil følge deg og at d bare er å unfollow om jg irriterer meg sånn, men jeg liker deg ellers..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *