JEG HAR FARGET HÅRET

Categories Personlig

Reklame | Sponset behandling

Som dere sikkert vet så begynner det å bli en stund siden jeg har gjort noe med håret mitt nå. Mye av grunnen er at min gamle frisør har flyttet til Førde, jeg har reist mye og det har rett og slett ikke passet seg å dra hele veien til Trondheim. For en stund siden anbefalte Andrea meg å prøve frisøren hennes, noe jeg absolutt var interessert i da Andrea alltid er fin på håret. Jeg vet ikke om dere husker den kule rosafargen hun hadde for litt siden? Vel, det var Guro som ordnet. 

Her om dagen sendte jeg Guro et bilde av Kim Kardashian med en av de fineste hårfargene jeg har sett på lenge, bare se på dette. 

Og her ser dere før og etterbilde..!

Er det ikke fint??? Fargen ble ikke helt lik, men den var likevel helt nydelig. Jeg har aldri hatt en så kald blondfarge før, men jeg ELSKER det. Jeg synes også det var superfint at etterveksten nesten forsvant. Som dere vet har jeg alltid hatt endel “ettervekst” så det var virkelig på tide med en forandring. 

Tusen takk til flinkeste Guro som jobber på Hendrix Hair sentrum <3 Det er lenge siden jeg har vært SÅ fornøyd med en hårfarge. Jeg lærte også en ny ting i dag jeg bare må fortelle dere. Jeg er helt sikkert ikke den eneste som bruker tørrsjampooen til Batiste? Alle jeg kjenner inkludert meg selv er fast tilhenger av denne herligheten, men det jeg ikke visste er at den IKKE er bra sammen med bleking. Håret ditt kan faktisk knekke av på grunn av at den inneholder kjemikaler som kan reagere på bleking. Det er derfor viktig å vaske håret før dere drar til frisøren om du har brukt denne. Bare et lite tips ♥

18 kommentarer

18 thoughts on “JEG HAR FARGET HÅRET

  1. DØDSFINT JEG VIL HAAA, elsker at du liker å utfordre deg selv med nye ting. Har vært stuck med samme fargen siden 2010 hahaha

  2. Hei! Jeg bor i Førde, og lurte på hva frisøren din som flyttet til Førde heter? Og hvor hun evt jobber, om du vet:) Kunne tenkt meg å dra til henne om det går!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *