JEG TRENGER EN PAUSE

Categories Personlig

Som mange av dere kanskje skjønte på Snapchat i går, så er ikke ting helt på topp for tiden. Jeg har derfor bestemt meg for å ta en pause fra bloggen i dag, slik at jeg forhåpentligvis er tilbake i morgen. Det er vel ingen hemmelighet at negative kommentarer er en del av hverdagen min og noen ganger takler jeg det bedre enn andre. Nå som ting er som de er klarer jeg faktisk ikke å håndtere det på en bra måte, så jeg velger derfor å trekke meg unna. Alternativet kunne selvfølgelig vært å stengt kommentarfeltet, men det ønsker jeg ikke da det er så mange herlige mennesker innom denne bloggen hver eneste dag. Tusen takk, dere er virkelig fantastiske <3

12 kommentarer

12 thoughts on “JEG TRENGER EN PAUSE

  1. Hvorfor blir aldri rumpen din større? Med tanke på at du har trent veldig lenge, men ingen forandring..

  2. De som har fulgt bloggen din en stund, vet at denne mnd er tøff for deg. Stå på – du kommer deg alltid gjennom det. <3
    Helt ærlig; folk som kommenterer dritt, synker bare jævlig lavt. Lyser sjalusi lang vei. :):)

  3. Seriøst vakre deg!
    Du har vel hørt om at haterne er bare meget sjalu over at du er nydelig, har en kjekk kjæreste, gode venner rundt deg, å generelt det livet alle vil ha❤ så vis fingeren til haterne å fokuser alt du kan på oss som er her for deg! Ikke la de vinne❤

  4. Ta vare på deg selv Sofie!❤ dette er kanskje en fattig trøst, men uansett hva det er så kommer det til å bli bedre. Du har vært igjennom mye, og har desverre mye mer livserfaring enn du burde ha på din alder. Jeg vet ikke helt hva som ødelegger dagen idag men du har kommet deg gjennom stormer før og uansett hva som skjer nå så kommer du til å klare deg!❤ Vi heier alle på deg ✨

  5. Hei bare lurer hva synes du om at Martine fikk sin egen kanel lenge etter deg og ca fire fem dager har hun snart 15k

  6. Ikke bry deg om hat! Negative kommentarer er fra folk som i utgangspunktet vil deg noe negativt, ikke la livet ditt bli styrt av andres ønsker

  7. Hei! Dette er IKKE for å være frekk (!!), jeg er bare litt forvirra. Kun for noen dager siden var ting «helt perfekt!!!» og nå er ikke ting «helt på topp for tiden.» Er «for tiden» et par dager eller hva mener du egt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *