DA HAN VAR UTRO FOR FJERDE GANG

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Lignende joggebukse. HER / Bikinitopp. HER / Olajakke. HER / Lignende solbriller. HER
 

NOEN FAKTA OM MEG OG MITT LIV

♥ L.A inspirerte meg til å endelig begynne å være meg selv litt igjen. Jeg tror dere vil forstå hva jeg mener etterhvert på bloggen 😀 

♥ Jeg endrer klesstil 70 ganger i løpet av året, get used to it. 

♥ Jeg ble faktisk litt lei meg når jeg så at Justin Bieber var forlovet 🙁 som dere vet så er han mitt kjendis crush <3 

♥ Jeg begynner på skole nå i august, hvor SYKT er ikke det å tenke på? 

♥ Jeg har bestemt meg for å flytte noen måneder til USA i løpet av neste år. Nå har jeg bestemt meg, virkelig.

♥ Negative mennesker gjør meg skikkelig sint. En liten funfact; jeg klarer faktisk ikke å være rundt mennesker som er negative, det er virkelig det verste jeg vet. 

 Jeg prøver hardt å få Andrea til å bli værende i leiligheten.. Jeg vil virkelig ikke at hun skal flytte 🙁

♥ Av alle kommentarene jeg har fått om at Morten er utro så er det to stykker som fikk meg til å tvile. Dere var god, det skal dere ha 😉

♥ Aprops utroskap. Jeg var så hodestups forelsket i en gutt at jeg godtok at han var utro mot meg hele fire ganger. Det som er tragikomisk oppi alt dette er at etter han var utro fjerde gangen dumpet han meg for hun han var utro med. 

♥ Jeg elsker å skjemme bort andre, i morgen kommen videoen der jeg overrasker Morten 😀 wuuhuu!! 

♥ Jeg har vært skikkelig forelska to ganger, verdens beste og verste følelse på en og samme tid. 

22 kommentarer

22 thoughts on “DA HAN VAR UTRO FOR FJERDE GANG

  1. Du er så sinnsykt naturlig pen , Sofie!😻Jeg synes spesielt bilde nr. 3 av deg var helt fantastisk nydelig!!! Det virket så sykt deg, og etter min mening burde du bruke det som forsidebildet<33 elsker å lese bloggen din og digger måten du skriver på<3 leser bloggen din og ser på youtubekanalen din jevnlig❤️jeg liker personligheten din sååå godt og måten du fremstår på! Stå på videre💞💞 Klem:)

  2. Kan ikke du, Morten og andreå bo der alle sammen Da? Så blir husleia og strøm osv delt på 3. Da blir det jo litt rimeligere for andrea😁

  3. Hei. Du sendte jo mail til side2 om de ville samarbeide med deg for en stund siden. Hvor mange lesere hadde du daglig og hva var begrunnelsen for at de takket nei? Har så lyst å gjøre det samme 🙂

  4. Ikke legg fra deg tanken om å være deg selv fullt ut selv om du er i lille Norge!!! Kjør på 😀

  5. Synes også virkelig at du fortjener å høre hvor flink du er til å takle disse (overraskende mange) menneskene som virkelig prøver å ødelegge hva dere to har! Jeg kan ikke tenke meg en gang hvor mye unødvendige følelser og reaksjoner dette kan vekke for hvilket som helst par! Virker som du er sterk nok til å la det prelle av deg. Fortsett med det!!! Sender deg også en stor klem med tanke på at det er juli <3<3<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *