MORTEN FORLATER MEG I TRONDHEIM

Categories Personlig

Akkurat nå sitter jeg på hotellrommet ( sjokkerende, hehe) og venter på at Morten skal dra på flyplassen. Han reiser tilbake til Oslo i dag da han skal på et møte i morgen. Han kommer heldigvis tilbake på torsdag, noe han egentlig må da jeg ikke kan være her alene akkurat nå. Det er mye som skjer de neste dagene som gjør meg både spent, trist og redd. Jeg trenger han veldig med andre ord. 


Vet ikke helt hva jeg driver med her? Jaja, dere får vel se det om noen dager 😉

I dag spilte forresten Morten og jeg inn en videoblogg der jeg sminket han som meg, haha. Dealen var at han måtte gå ut med sminke, noe han var ganske ukomfortabel med. Vi har vlogget absolutt alt, så den vil komme de neste dagene.. Alt jeg kan si er GLED DERE 😀 


Liten sneakpeak <3

22 kommentarer

22 thoughts on “MORTEN FORLATER MEG I TRONDHEIM

  1. Heia, skal til trodheim sammen med ei venninne på mandag og skal være der 2 netter, selv er jeg ikke så veldig kjent der, jeg lurer derfor på om du har noen steder å anbefale når det kommer til mat osv.?
    Kos deg masse i Trondheim🤩

  2. Morten har ligget med 16-17 personer i følge yt videoen? Er du ok med dette? At kjæresten din har hatt sex med så mange fler enn deg i mens du ikke har det? Jeg mener.. DET ER MANGE JENTER.. 🙁 han har hatt slike opplevelser med flere enn det som er vanelig, nei ouff ikke noe hate men jeg syntes synd på deg selv om du kanskje ikke tenker over det💓

  3. Ååh, gleder meg til å se videoen! Hadde også vært gøy om du lagde en vlogg der Morten må gå med dameklær på byen ellerno, lættis

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *