LUKSUSPROBLEM OG IKEA-SHOPPING

Categories Personlig


Disse bildene var virkelig definisjon på rottehale. 

Det er vanskelig å skrive dette innlegget da jeg er så trøtt at jeg så vidt klarer å holde øynene mine åpne. En av de få tingene som er kjipt med å være blogger er at vi ikke har noen steder å gå til eller et fast tidspunkt vi må møte opp (med mindre vi har møter), noe som gjør det ekstremt vanskelig å komme seg opp i riktig tid. Dere vet når alarmen ringer alt for tidlig og du ikke har en eneste grunn til å stå opp? Vel, da sover du helt sikkert videre. Jeg har egentlig mange grunner til å stå opp, men det er likevel ikke noe jeg MÅ gjøre. Jeg har derfor en evig kamp mot meg selv hver eneste dag, sånn som nå når jeg egentlig bare kan legge meg å sove igjen. Ja, jeg vet veldig godt at dette er et luksusproblem. 

I går var forresten Morten og jeg på IKEA å shoppet inn masse ting til leiligheten. Jeg kan si så mye som at det kommer til å bli UTROLIG fint hjemme hos oss. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til å vise dere. Etter å ha hatt de samme møblene i alt for mange år kjente jeg virkelig at det var på tide med en forandring. Stilen hjemme kommer til å bli helt annerledes enn hva dere er vandt til, så dere har mye å glede dere til. Jeg fikk også beskjed om at sofaen min ble sendt i går, så den vil jeg ha innen kort tid 😀 WUHUUU!

Morten og jeg vlogget forresten IKEA besøket vårt og der avslører vi også hvor mye vi brukte på de fire timene vi var der. Jeg kan si så mye som at det er lenge til jeg skal kjøpe interiør og møbler igjen, hehe! 

17 kommentarer

17 thoughts on “LUKSUSPROBLEM OG IKEA-SHOPPING

  1. Forstår ikke hvordan vi lesere kan GLEDE OSS til å se en leilighet som vi ikke har noe nytte av. Den blir garantert fin, men hallo, så spennende er det ikke

  2. Bare et lite spørsmål.. hvorfor bruker du ikke BH under en sånn genser? Eller er det meningen at alle skal se puppene dine?

  3. Jeg gleder meg fordi jeg elsker interiør og å se hvordan folk møbelerer hjemmene sine, tror ikke jeg er den eneste😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *