SLIK SER LEILIGHETEN MIN UT AKKURAT NÅ

Categories Personlig

Akkurat sånn som dette ser leiligheten min ut nå, helt jævlig med andre ord. Bildene lyver faktisk, for det er mye verre i virkeligheten enn hva det ser ut til å være her. Jeg tenkte jeg skulle vise dere kaoset på Snapchat senere, så dere kan adde meg; Sofieeec for dere som ønsker å se. Det er ikke bare leiligheten som ser ut som et dass, men eieren av den også. Jeg har ikke dusjet på to dager på grunn av alt dette kaoset og stresset som har vært, så dere kan tro jeg er pen her jeg sitter i skrivende stund, haha. Morten og jeg kjørte hele veien fra Trondheim i natt og var ikke i Oslo før 06.00. Jeg har med andre ord sovet i 4 timer i natt, men sånn er det bare. Nå skal jeg få i meg litt mat, så skal jeg begynne å pakke ut og vaske hele leiligheten. Det er under et døgn til jeg får besøk, så det er bare å hive seg rundt om jeg skal bli ferdig til den tid. 

Andrea hadde forresten vært så søt at hun hadde lagt igjen et brev til meg før hun dro. Jeg var så sliten da vi kom hjem i dag tidlig at jeg ikke kunne lese det før nå. Jeg har dessverre lett for å begynne å gråte om jeg er veldig sliten, noe jeg virkelig ikke orket å begynne med klokken 06.00. Jeg felte likevel noen tårer nå når jeg leste det, for herregud så søt hun er. Jeg begynte å skrive til henne da jeg våknet i dag, men så kom jeg på at jeg ikke kom til å få noe svar på kanskje to måneder 🙁 Det føles nesten litt ut som at hun har forsvunnet eller blitt borte for alltid, haha. Nå forstår jeg hva alle vennene mine snakket om den perioden jeg var i Mexico. Jeg som sa at dere overdrev, hehe sorryyy!!! <3 

27 kommentarer

27 thoughts on “SLIK SER LEILIGHETEN MIN UT AKKURAT NÅ

  1. Når du og Morten var på The Thief, syntes du det var skikkelig bra der? Anbefales det videre? Vil overraske kjæresten min men har aldri vært på spa selv.
    Og bruker man eget svømmetøy eller må man kjøpe det der?

  2. Den sengen din har jeg tenkt å kommentere flere ganger men ikke gjort det haha… den er serr nasty på kanten skjønner at det har vært fukt skader der men det ser seriøst ut som du har fått sprut diaré bortover hele. På tide å bytte den ut!?!?

  3. Hei! Jeg lurer på hvorfor du alltid sier eller skriver MIN leilighet isteden for VÅR? Har du kjøpt den? Trodde dere leigde sammen?

  4. Så Andrea har nettopp avslørt i brevet du har lagt ut på bloggen at hun skal være der i to måneder. Da vet vi hvem som vinner da 😉

  5. Er du dum?(kommentar over) hun sier hun håper å være der så lenge pga de ikke har begynt å filme enda. Les skikkelig før du prøver å dumme ut Sofie

  6. Haha lol Anonym, hun er jo på vei for å spille inn love Island nå. Hvordan kan hun ha vunnet? Ler

  7. Velkommen til grooms life,, bortsett fra at dette skjer hver uke,,,, og at vi ikke sover noen timer siden vi kjører,,, 2 ganger i uken jobber vi somregel 48 timer i strekk 🤣🤣 ( men vi klarer å dusje da🤣🤣)

  8. Really? Hvordan kan hun vinne noe hun akkurat har dratt til? Tenk litt lenger enn nesa før du går til angrep her nå 😉

  9. Anonym: klarte ikke å la være…så må bare si at Andrea sa ikke at hu skulle være der i 2 måneder, hu skrev «forhåpentligvis 2 måneder» så du vet nok ikke hvem som vinner enda;)

  10. Til kommentaren over: Love Island blir spilt inn nå og kommer på TV mens de er der, så veldig vanskelig å vite hvem som vinner før programmet har vært;) Hahahah elsker bloggen din sofie❤️

  11. Så på snap at du har gått nesten 20 tusen skritt! Det er sykt mye! Det ser forresten ut som om dere skal flytte😂 Håper dere blir fort ferdig med å rydde og pakke ut osv❤️

  12. Hva synes du om at Julie og Isabelle.E snakker om deg og Morten (ting dere gjorde på PH som ikke kom på TV) i Shittsnakk videoen til Julie?

  13. Du er så nøye med og få frem at det er DIN leilighet… Men du leier den vel? Og skal vel bo der med Morten også, så da blir det vel deres?

  14. Hvorfor skriver du “min’ leilighet og at du er eieren? Leier du eller har du kjøpt? Er det ikke deres leilighet sammen hvis dere er blitt samboere??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *