JEG BLIR BARE MER OG MER FORELSKET

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Skjørt. HER / Jakke. HER / Sko. HER

Positive ting som har skjedd denne uka. 

♥ Findingsfestivalen var så morsom, jeg har virkelig hatt the time of my life denne helgen. Det har vært god stemning, fine mennesker og nye minner. 

♥ Morten og jeg ble endelig ferdig med leiligheten, WUHUU. Jeg har fått så mye skryt av alle vennene mine om at den har blitt såå fin, WUHU. Dere skal få en omvisning veldig veldig snart. 

♥ Martine sendte meg en melding å spurte om vors og hvordan jeg lå an med flyttingen. Jeg svarte at det snart hadde kommet til en slutt, og med det mente jeg at vi snart var ferdig med flyttingen. Martine trodde jeg mente noe helt annet og ble skikkelig bekymret for meg, haha søting <3 Se på dette. 

Det er godt å vite at man har venner som bryr seg, hahah <3

♥ Det er ikke sånn at jeg ikke tenker over det til vanlig også, men den siste tiden har jeg innsett hvor utrolig heldig jeg er som har en så fin kjæreste. Jeg blir bare mer og mer lykkelig med Morten for hver dag som går. 

♥ Denne uken ble jeg endelig “ferdig” med noe av det tøffeste jeg har vært gjennom på veldig veldig lenge.

♥ Jeg fikk endelig hengt med Joakim igjen, han er ALLTID opptatt så jeg ser han kanskje en gang i året om jeg er heldig. 

♥ Jeg er endelig hjemme i Oslo, klar for å komme tilbake til gamle rutiner med mat, trening og jobb. Nå skal jeg virkelig skjerpe meg når det kommer til bloggfronten, jeg lover!

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG BLIR BARE MER OG MER FORELSKET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *