UKENS SPØRSMÅL / LOVE ISLAND, MORTEN OG KROPPSPRESS

Categories Personlig

Hva er det verste med at Andrea har flyttet ut og at du ikke fikk sagt hade til henne? 
Det verste er selvfølgelig at jeg ikke får sett henne hver dag som jeg har vært vandt til i godt over et år nå… Jeg føler aldri at jeg fikk ønsket henne ordentlig lykke til, så det er vel kanskje det verste med at jeg ikke fikk sagt hade til henne. 

Hva er det beste med Andrea?
Det beste er at hun er en utrolig god venn og veldig morsom om hun er i det riktige humøret. 

Har du bodd i Trondheim? I så fall, hvor lenge har du bodd der?
Ja, det har jeg. Jeg bodde i Trondheim i 3 år. 

Sex?
Det var Morten som stilte meg dette spørsmålet bare for å være morsom, så da skal jeg være like morsom å ta det med xD nei takk :/

Hvilken linje gikk du på VGS?
Helse og sosial, så påbygg. 

Om du kunne vært med på hvilket som helst TV-program i verden, hvilket program hadde du valgt da?
Keeping up with the Kardashians HELT klart. 

Om du vinner flere millioner i lotto, hva hadde du brukt de pengene til?
Jeg kommer aldri til å vinne i lotto, for det ikke noe jeg kommer til å bruke pengene mine på. De pengene skal jeg klare å tjene helt fint selv 🙂

Har du noen fobier?
Edderkopper og TÆR!!! 

Uten å tenke på penger, hvilket land ville du besøkt utenom de du har vært i?
Jeg har veeldig lyst til å reise til Maldivene! Dit MÅ jeg reise snart. 

1-10, hvor godt forhold har du til moren din?
Helt klart en 10’er. Mamma er verdens beste <3 

Hvor sikker er du på at Andrea og Andreas kommer til å falle for hverandre inne på Love Island? 
100%

Kan du lage et innlegg om dine 10 favoritt antrekk?
Det kan jeg prøve å få til <3 

Gikk du opp i vekt etter PH?
Nei, det gjorde jeg ikke. 

Har du en drøm du ikke har turt å følge, isåfall hvilken?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har alltid presset meg til å følge alle drømmene mine. 

Hvordan går det med treningen deres?
Det går fint, takk som spør! Grunnen til at vi ikke snakker om det så mye er rett og slett for at vi ikke fikk det engasjementet vi ønsket. Vi har merket at challenger og pranker gir mye bedre resultat, så jeg tror nok det er der fokuset vil ligge fremover 🙂

Hva er den kleineste krangel du og Morten har hatt?
Det må vel være når jeg lar meg påvirke av mean girls som skal prøve å ødelegge mellom oss. Jeg føler meg like dum hver gang jeg forstår at det bare er noe de sier for å gjøre meg usikker. Jeg lurer oppriktig på en ting, hva er det med oss jenter som gjør at vi alltid har et så sterkt behov for å være slemme mot hverandre? Vi har så UTROLIG mye å lære av gutter. 

Føler du at du er kjendis?
Et kjent fjes vil jeg heller si. 

Når startet du/dere med Youtube?
Jeg startet etter PH, og Morten og jeg startet for noen måneder siden. 

Hva er det flaueste du har opplevd?
Jeg klarer ikke å komme på en eneste ting. Så sykt irriterende, haha. 

Hva vil du gjøre før du dør? Du kan kun velge en ting
Bo et år i Los Angeles og New York. 

Hvordan er det å bo med Morten?
Det er veldig hyggelig <3 elsker foreløpig å bo med Morten. 

Hvordan har du det for tiden?
Jeg har det VELDIG bra. Morten og jeg har det ekstremt bra sammen, jeg føler at bloggen og YouTube går bedre enn noen gang, jeg er mer motivert og har rett og slett blitt skikkelig lykkelig. Livet er P E R F E K T.

Hvor gammel var du da du hadde ditt første ordentlige forhold?
13 år, så med andre ord ganske ung. 

Har du tips til kroppress?
Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er kjempevanskelig å få spørsmål rundt kroppspress, for jeg føler at uansett hva man svarer så er det noen som vil oppfatte det feil. Det er også utrolig vanskelig å skrive noe som vil få noen til å føle seg bedre, men jeg velger å prøve likevel. Mitt aller beste tips er å slutte å sammenligne seg med andre, for det er det verste man kan gjøre. Husk at mye av det dere ser på Instagram IKKE er sant. Du må lære deg å akseptere at DU er bra nok, for det er DU. Du er nydelig og har ingen grunner til å bekymre deg for noe som helst. 

Ekleste du har opplevd på byen?
Det må være alle disse jentene som desperat prøver å skape splid mellom Morten og meg. Jeg har faktisk ikke telling på hvor mange som har kommet bort for å fortelle med det ene eller andre, prøvd seg på Morten foran meg og har vært direkte ekkel mot meg for å få meg til å føle meg dårlig. Noen ganger kjenner jeg hvor stolt jeg er over å være jente, WUHU 🙂

Hvilken crazy farge kunne du hatt på håret?
Grønn/blå. 

Hvem er best å bo med, Andrea eller Morten?
Jeg har ikke bodd med Morten så lenge, så det kan jeg ikke svare på enda. Spør meg igjen om noen måneder, hehe!

Når er Nelly konkurransen ferdig?
På søndag 🙂

Har du et baking powder å anbefale? som ikke er så dyrt?
Dessverre… Jeg bruker bare Laura Mercier. 

Hva er ekte vennskap for deg?
Det er en venn du kan fortelle absolutt alt til, en som er der for deg uansett tid av døgnet og motsatt, en du kan være deg selv med, en som løfter deg opp og som du ikke trenger å ha kontakt med hver dag for å holde vennskapet i livet. 

Hva ville du sagt til 15/16 år gamle Sofie angående press og ungdomstid?
Jeg hadde fortalt henne at det hun tror betyr alt nå ikke vil bety noe som helst om noen år. Jeg hadde bedt henne slutte å fokusere så mye på gutter, men mer på seg selv og venner. Jeg ville bedt henne ikke bruke ungdomstiden på å finne kjæreste, men på å finne seg selv. Jeg hadde sagt at man ikke trenger å være venn med alle, og at livet vil bli utrolig bra om jeg bare gir det tid. Sist men ikke minst, så ville jeg fortalt henne at hun ikke trenger masse ting og klær for å passe inn, og at det man ser på utsiden ikke betyr alt. 

Du er Team Martine på skal vi danse, er Morten da Team Aleks?
Gjett om han er! Vi skal stå med hver vår plakat å heie. 

Savner du Andrea?
Jaaaa… så sykt mye også 🙁 

Synes du Johannes Klæbo er kjekk?
Han er kjekk, men bare ikke helt min type gutt. Jeg liker at guttene skal være litt mann, han ser veldig søt og uskyldig ut. 

Har du noen gang angret på at du ble med på Paradise Hotel?
Nei, aldri. 

Hva er din erfaring med P-stav?
Jeg har fått masse spørsmål om P-stav, så jeg velger å ta denne med. Jeg kan si med engang at jeg ikke vet så mye mer enn deg enn P-stav, og at du burde kontakte din fastlege om det er noe du vurderer. Det er veldig individuelt fra person til person hvordan man reagerer, så min opplevelse vil ikke nødvendigvis være den samme som deg. Jeg har foreløpig ikke hatt noen blødninger, en thats it. 

Hvor mye tjente du forrige måned?
Litt over 100.000 (tror jeg). Ikke jeg som har kontroll over økonomien min, hehe!

15 kommentarer

15 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / LOVE ISLAND, MORTEN OG KROPPSPRESS

  1. Det du skriver om typisk jentedrama er så accurate at det faktisk er flaut!! Har selv aldri forstått meg på jenter som alltid fisker etter drama og som skal rive ned andre… Får alltid skryt av andre gutter fordi jeg selv tar sterkt avstand fra det, så de er jo ikke så glad i slik de heller. Gutter støtter hvertfall hverandre mye mer enn det de fleste jenter gjør. Denne konstante konkurransen om å være deiligst, smartest, osv begynner å bli gammel as.

  2. Hei Sofie , jeg har en challenge til deg til YouTube, der du skal gå med gravidmage i 24 timer, som du får kjøpt/lånt. 🙂
    Har sett mange andre engelske youtubere gjøre dette, hadde vært morsomt med norske som gjorde det også 🙂 .

  3. Merker du at resultatet med blogg og YouTube blir bedre hvis du selv er i godt humør og har en god periode? Ilu❤️

  4. Vet du om flere deltakere som ikke er sluppet til LOVE ISLAND? jeg lurer på hvem og hvor mange

  5. Har du noen tips til skolen? Er VELDIG skole lei… har akkurat begynt i 8 klasse, og er ikke særlig motivert…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *