DETTE KOMMER TIL Å BLI HELT JÆVLIG…

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Jakke. HER / Bukse. HER / Body. HER / Sko. HER

I dag våknet jeg opp å hadde ingen bloggideer, IGJEN. Jeg vet ikke hva det er med hjernen min for tiden, men den fungerer bare ikke. Jeg tror kanskje det har noe med at jeg ikke har reist på en stund. Jeg er sånn person som blir ekstremt kreativ av å være ute å reise, noe jeg ikke har gjort på en stund. Hverdagen her hjemme i Norge er bare så… vanlig, så det er rett og slett umulig å bli kreativ av det. Det er heldigvis bare noen uker til Morten og jeg reiser til Kreta og Santorini, DET GLEDER JEG MEG TIL. 

Planen i dag er bare å blogge masse, få redigert litt videoer og forberede meg til helgen. Jeg vet at jeg ikke kommer til å ha tid til å blogge nok i helgen på grunn av festival, så det er derfor viktig å forberede seg. Jeg kjenner allerede at jeg gruer meg til så mye festing, men det aller verste er at flyet mitt går tilbake klokken 10.00 på søndag. Det kommer med andre ord til å bli et helvete. Jeg er faktisk 70% sikker på at jeg kommer til å bestille meg et nytt fly, men jeg skal for en gang skyld prøve å være fornuftig og økonomisk, DET ER IKKE OFTE, hehe. 

Jeg fikk forresten verdens morsomste gave fra TV3 i dag, hahah. Jeg vet ikke om dette var et lite hint om at Andrea skal på en kjempeklein date i dag, eller hva tenker dere? 😉 Morten og jeg har forresten laget en reaksjonsvideo til gårsdagens episode som jeg vet kan bli veldig interessant! Den kommer i kveld, så følg med 😀

10 kommentarer

10 thoughts on “DETTE KOMMER TIL Å BLI HELT JÆVLIG…

  1. Altså.. Respekt til TV3!! I mine øyne, viser denne gesten mer enn noe annet at dette store TV-selskapet faktisk både husker, følger og ikke minst har en omtanke for programdeltagerne sine hinsides hva jeg ville trodd et slikt selskap kunne gjøre/ha!.. <3

  2. Kan du lage et innlegg om hva du synes om Love Island Norge? Foreløpig synes jeg det er jævlig kjedelig men ser på siden Andrea er med, men håper serr at det blir spenning snart for jeg holder på å søvne hver gang haha

  3. Du MÅ jo ikke drikke fordi du skal på festival da… Var det ikke du som sa for en stund siden at det gikk helt fint og være edru på fest?? Eller tar jeg feil nå?😬

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *