HJEMMEFEST OG LEGEVAKT

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Jakke. HER / Bukse. HER / Topp. HER

Som dere kanskje så på Snapchat og andre sosiale medier så var vi invitert på hjemmefest eller rettere sagt #vollenfestivalen hjemme hos Julianne og Ulrik. Jeg kommer ikke over hvor imponert jeg er over alt de hadde ordnet for gjestene sine, det var virkelig helt utrolig. Jeg sendte Julianne melding dagen før for å høre om jeg ikke skulle ha med egen drikke og svaret var helt klart nei, haha. Jeg kjenner likevel at jeg er veldig glad for at jeg ikke tok med, for formen min var så dårlig at det var helt uaktuelt for meg å drikke. 

Jeg vurderer oppriktig å ringe legevakten, for jeg har aldri opplevd å være i en så merkelig form som det jeg er i nå. Jeg føler ofte at jeg må besvime, så er jeg kvalm, så er jeg trøtt, så er jeg plutselig i tipp topp form og drar på trening noen minutter senere. Formen er alltid verst på natten og på morgenen, noe som er typisk influensa om jeg ikke tar helt feil? Likevel så har jeg hatt influensa x-antall ganger i løpet av livet, men kan likevel ikke kjenne igjen denne måten å være syk på.. Er det noen som har noen tips eller noe som helst, LET ME KNOW. 

Nå skal jeg slutte å synes synd på meg selv, og heller takke Julianne og Ulrik for en kjempefin fest <3 Jeg gleder meg allerede til neste år!!

50 kommentarer

50 thoughts on “HJEMMEFEST OG LEGEVAKT

  1. Sofie, bare en ting å si. Ta en graviditetstest! De symptomene du nevner her er veldig typisk for graviditet

  2. Hadde det sånn for noen mnd siden. Ble tipset om manuell terapeut. Fant ut at jeg hadde låsninger i nakken som gjorde at jeg hadde sånne ubehag. God bedring

  3. Høres ut som du bør ta en graviditetstest om du ikke allerede har gjort det. Hehe. Kan føles som influensa.

  4. Det er noe som går nå for tiden. Hele familien min inkludert meg har vært i dårlig form. Ganske likt det du beskriver. Mange rundt oss som også har vært eller er hjemmeliggende og syke. Alle er på bedringens vei nå, men kan jo ta deg en tur til legevakten for å være sikker, det gjorde jeg.

  5. Jeg tror kanskje det er bivirkninger på grunn av pstava, satt i en for 3 år siden og hadde det sånn du beskriver det. Tok inn en ny på onsdag, og har ikke merka noe enda! ☺️

  6. Jeg følte meg også sånn.. Tok en graviditetstest-negativ, tok en til litt over en uke etter- positiv

  7. Leste akkurat om en influenser som hadde hatt ulike symptomer over lengre tid og fant ut at det var brystimplantatene som hadde gitt henne disse. De skiller visst ut noe hele tiden fordi det er et fremmedlegeme for kroppen, altså noe kroppen ikke vil ha der. Det er helt sikkert ikke derfor du er dårlig, men vil bare nevne det så du er obs😊

  8. Hei.
    Jeg ville kommet meg til legen for sikkerhetsskyld, det kan i verste fall være rytmeforstyrrelser på hjertet ditt.
    Mvh sykepleier

  9. Satt ikke du inn p-stav for en liten stund siden? Godt mulig at det er den du reagerer på! Se det ann et par uker til, og hvis det fortsatt er sånn så burde du sjekke ut om det kan være den 🙂

  10. Nervøsitet, anstrengelse, angst symptomer?. Prøv å få inn litt mer rutiner. Ha på alarm hver morgen kl 8, og bestem deg for å gjøre en ting før frokost. Feks brette klær, vaske doen, Re opp seng, støvsuge sofaen osv. 😊 da kommer du deg lettere opp og sovner tidligere på kvelden

  11. Altså jeg mener det KAN være det. Etter at du selvfølgelig har sjekket deg for andre ting hos din lege:-)

  12. Huff det hørtes ikke noe godt ut, håper du finner ut av det!
    Du har ikke hatt et angstanfall eller hatt mye angst den siste tiden? Det minner litt om slik jeg føler meg i dagene etter et panikkangstanfall! Jeg vet ikke, folk reagerer jo forskjellig.. God bedring i hvert fall <3

  13. Kanskje du ikke burde drikke så mye energidrikk?😂
    Eller så er det gjerne nakken? Mamma har hatt det

  14. Tror du fint kan vente til mandag og ringe fastlegen din! Legevakta er for akutt sykdom som trenger øyeblikkelig hjelp. Dersom du kommer deg på trening er nok ikke dette noe som krever øyeblikkelig tilsyn av lege.

  15. Jeg følte det samme og tok en graviditetstest, men den ble negativ. Ble ikke noe bedre så etter 1-2 uker tok jeg en ny en og her sitter jeg 15 uker på vei! (Gikk på pillen)

  16. Hvorfor ble dere invitert til innflytningsfesten? Hvordan kjenner dere Julianne og Ulrik liksom? 🙂

  17. Husk at det er ikke alltid testen slår ut tidlig, hadde ei venninne som hadde vært gravid i 2 uker, hu var dårlig og fikk ikke mensen. Men testene slo ut negativt i 3 uker før hun fikk en positiv test

  18. Hadde samme symtomer når jeg hadde kikhoste, kan jo være greit å sjekke seg for det? God bedring:)

  19. OMG så nydelig du var på bilde 3 og 4!! Ser også på den videoen om hvordan forholdet deres startet akkurat nå, og der var du også helt syyykt fin!!

  20. Kan hende du mangler litt vitaminer, hadde det sånn en periode selv, ville tatt noen blodprøver:)

  21. Ta deg en tur til legen og få tatt blodtrykk og div blodprøver, bl.a stoffskifte, kortisol, b12, d-vit, elektrolytter, hb, crp og senkning. Tror ikke det er influensa, kan være at du rett og slett er sliten/utbrent, du lever jo et rimelig hektisk liv. Kanskje kroppen din som sier ifra at du bør ta det litt roligere en periode? 😉

  22. God Bedring, håper det går over etter hvert❤️ Gleder meg til å følge med på deg å Morten videre på YouTube! Haha, dere er morsomme, hilsen jente 28 (eldre fan) fra Stavanger 😄
    Kan jeg bare spørre om den badedrakten på Snapchat bildet ditt, hvor du har annonsen om tur til Sri slanka, hvor er den ifra?😇 Ønsker deg en fantastisk uke😊

  23. Så hyggelig å hilse på dere igjen <3 Takk for lørdagen! Også SÅÅ fin du er med kort hår! Kjenner meg forresten igjen i formen.. Dro hjem tidlig pga det samme og hangler ennå 🙁 God bedring til deg! klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *