I DAG SKJER DET

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Morten blir like klein hver gang jeg ber han posere foran kameraet, så dette ble hans bidrag til bloggen, haha. 

Lignende genser. HER / Bukse. HER / Sko. HER

HEEI FRA GARDERMOEN <3  Da vi bestilte denne turen fikk jeg mail med nedtelling, “det er 51 dager til avreise”. Jeg husker både Morten og meg synes det var alt for lenge å vente, men tiden har jo gått så ekstremt fort? Jeg synes nesten det er skremmende hvor for tiden går, snart begynner jeg vel å nærme meg 50 årene 🙁 haha neida, joda. 

Det som er morsomt er at jeg aldri bestiller pakkereise da jeg ofte føler det er dyrere enn å bestille alt separat, men det var helt til jeg kom over restplass. Jeg kan faktisk ikke forstå hvordan jeg som reiser så mye ALDRI har tenkt på restplass før? Jeg tuller ikke når jeg sier at vi betale 10.000 kroner for hele ferien. Fly og hotell til to personer for 10.000??? Vi skal bo på et ganske fint hotell også, så jeg vil absolutt si at vi har gjort en god deal. Jeg gleder meg SÅ til å vise dere <3 Vi snakkes i Hellas. 

15 kommentarer

15 thoughts on “I DAG SKJER DET

  1. Hei, hvordan hotell? Har vært på kreta 6 ganger så har flere å annbefale! Btw ta dere en tur på minigolf, det er overasskende koselig.

  2. Jeg skal til Kreta om Ca 3 uker. Kan du, etterhvert som du har vært der en stund, skrive et innlegg om tips til hva man kan gjøre der?😇

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *