OM TO MÅNEDER

Categories Reise

Stor personlighet = store briller


Vet dere hva vi brukte på denne greia? 3000 kroner for 2 dager 🙂 #dummeturister

Skal jeg fortelle dere en liten hemmelighet? Morten og jeg drar nesten kun på dater i utlandet. De aller fleste har vel fått med seg at vi ikke er spesielt romantiske, så det er veldig hyggelig de få gangene vi er det, haha. Jeg vet ikke hva det er, men jeg synes romanse er kleint. Ikke bare når det kommer til oss, men alle andre også. Jeg blir direkte uvel om jeg er rundt et kjærestepar som kysser og koser masse, hjelpes! Jeg er kjærlighetsskada, så det er koselig de få gangen jeg kommer meg ut av komfortsonen min. 

Det har med andre ord vært veldig godt å være på en romantisk ferie sammen. Den perioden vi ikke hadde det så bra sammen gjorde vi ikke annet enn å krangle på tur, New York var jo faktisk et helvete, haha. Jeg var derfor litt spent på denne turen, men vi har ikke hatt det annet enn så bra. Jeg er bare så evig takknemlig for at jeg er i et trygt og stabilt forhold, som takler at vi utfordrer hverandre på alle mulige måter. Tusen takk for en fantastisk reise sammen med deg, Morten <3 Jeg gleder meg til vi skal reise jorden rundt sammen. Det er jo faktisk bare litt over to måneder til vi pakker kofferten å reiser til SRI LANKA!!! WUUUUHU.

7 kommentarer

7 thoughts on “OM TO MÅNEDER

  1. Når du drar til Sri Lanka er du nødt til å smake både «mangostan» og «rambutan». Spis så mye du klarer av det. Du vil gå glipp av noe stort hvis du ikke gjør det!

  2. Har du tatt litt for mye restylan i leppene dine? De er alt for blåst ut når du smiler. Du var mye penere uten fillers 😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *