DETTE HAR SKJEDD I 2018

Categories Personlig

Vet dere hva? Jeg har det så forbanna bra for tiden. Jeg har fått gode rutiner på når jeg legger meg og står opp, jeg våkner alltid opp i godt humor og livet smiler hver eneste dag. Det er morsomt å se hva tankegang, innstilling og meditering kan gjøre med humøret og livskvaliteten din, JEG ELSKER DET! Jeg tenkte derfor å dele positive/morsomme ting som har skjedd hittil i år i og med at 2018 skal bli mitt år! <3 

. Jeg ble endelig kvitt det brune håret mitt, noe jeg hadde gledet meg til veldig lenge. Jeg angret sekundet etter vi gjorde håret mitt mørkt igjen, så det å endelig komme tilbake til blondine var virkelig et høydepunkt for meg. Jeg måtte jo ofre hele håret mitt for å få det tilbake, så det sier vel kanskje hvor viktig det var for meg å bli blond igjen, haha. 

. Morten og jeg var i Bali sammen. Til tross for at jeg ikke likte Bali, så hadde vi en veldig hyggelig tur sammen. 

. Personlig føler jeg at bloggen og YouTube har blitt mye bedre. Jeg har blitt flinkere med rettskriving, bilder og redigering. Jeg prøver hver eneste dag å bli en bedre utgave av meg selv da jeg ønsker å levere 110% (som vi på pærra sier ;pp)

. Jeg har vært på mange fine reiser, blant annet to L.A turer og en romantisk ferie til Santorini og Kreta. 

Selv om det var veldig kjipt at Andrea og jeg flyttet fra hverandre, så er jeg veldig glad for at Morten flyttet inn. Jeg trives veldig godt med å bo sammen med han, så jeg er veldig glad for at vi tok det valget <3

Apropos Andrea, HERREGUD SÅ LYKKELIG DET GJØR MEG Å SE HENNE FORELSKA. Som venninne så kan jeg se at dette er hundre prosent ekte fra Andrea sin side, noe som er så koselig. Hun har hatt så vanskelig med å slippe noen inn, så det å endelig se henne gjøre det får meg til å bli verdens lykkeligste venninne. Morten virker også som en veldig fin og tålmodig fyr, noe Andrea trenger, haha. Alle vennene til Andrea liker Morten så langt, så det er jo veldig bra. HEIA HEIA

Skal vi tenke på business så går bloggen veldig mye bedre enn hva den gjorde i fjor, noe jeg ELSKER å se. Det er ekstra godt med tanke på alle kommentarene jeg fikk om at jeg kom til å bli glemt etter Paradise Hotel, hehe! 

For mange vil dette sikkert høres rart ut, men jeg synes det er veldig morsomt å se hvor mange av dere som virkelig følger med. Rett etter jul var det en kompis av meg, som la ut et kyssebilde av meg og han på instastoryen sin. Jeg trodde først noen prøvde å starte et rykte om at jeg hadde vært utro når jeg fikk kommentarer på at jeg hadde kysset en annen gutt, haha. For dere som ikke fikk med dere det da det skjedde så er han homofil, så jeg var hverken utro eller slem mot Morten. Dette var bare et vennskapelig kyss, hehe! 


Haha jeg ler enda av dette bilde. 

Har DU noe positivt som har skjedd deg hittil i 2018? <3

29 kommentarer

29 thoughts on “DETTE HAR SKJEDD I 2018

  1. Må si at livet mitt er veldig anderledes enn dit. Og føler at året kunne vært mye bedre. Men er jo godt å skrive ned de positive tingene som har skjedd
    I 2018
    1. Ble ferdig med bachelor
    2. Gjorde det bra på Bachelor…med en B på det skriftelige.
    3. Flyttet inn med kjæresten i mars
    Det var det jeg kom på.

  2. Reagerte litt på «han er homofil så jeg var ikke utro». Man er da utro selv om han du gjør det med er homofil??

  3. Hei:)
    Ingen fast leser, men kikker innom nå og da. Leser ikke veldig mye blogg, så mulig jeg er på bærtur, men jeg må nå spørre uansett. Ser at noen bloggere, som eksponeres mye med mye deltakelse i ulike realityprogram, faktisk blogger svært lite. De gangene jeg kikker innom her, har du en haug av nye innlegg og det er tydelig at du tar følgerne sine seriøst- om en kan kalle det det. Hva er det som gjør at noen får mange tilbud, mens du ikke er å se i “skal vi danse” f.eks? 😉 Hadde vært gøy å se deg i slike program, samtidig som en fikk litt input fra blogg:)

  4. For det første så har jeg blitt så glad av å se på snappene dine i det siste, siden man kan se på hele deg at du har det mye bedre, og det gjør meg glad❤️ Og for det andre så er man IKKE utro om man kysser en venn hvis det er greit for både deg og kjæresten din, så lenge det ikke ødelegger forholdet deres så er jo det greit!

  5. Tror det beste som har skjedd i 2018 er at jeg ble ferdig med videregående, og det beste som kommer til å skje (som nok garantert topper det meste) er at jeg flytter fra Bodø til Oslo snart🌸

  6. Anastasia: Vet ikke helt hvordan erfaringer du har, men vanligvis så kan ikke studenter reiser som de vil. Mye på grunn av skole og noe på grunn av penger 🙂 Alt handler ikke om utestenging 😀

  7. Heia 😀 Kul blogg!! Du er en inspirerende person!! Tenk at vi er like gamle, og du har gjort det kjempebra på jobbfronten, og jeg bare prøver å finne meg fast jobb i Trondheim ved siden av studiene.. hehe. Kort sagt: Man kan få til det man vil, bare man prøver hardt nok! 🙂 Jeg så tidligere at du har skrevet noe om sminken til Kylie Jenner. Er du fornøyd med produktene der ifra? 🙂 Du har ikke opplevd å bli svindlet på noe vis?

  8. Trodde det var Isabell som var utestengt jeg 😂🙄
    Men ah, det var Ine ja.herlighet assa denne utestengninga 🙄😂

  9. Ragnhild: Åååh tusen takk <3
    Du studerer, og det er mer enn bra nok. Jeg er også helt sikker på at du vil finne deg en jobb veeldig snart!

    Om du ønsker å jobbe innen helse, anbefaler jeg deg enten trygghetspatruljen eller hjemmetjenesten på Byåsen 😀

    Jeg er kjempefornøyd! Aldri opplevd å blitt svindlet nei 🙂

  10. Hvorfor likte du ikke Bali? Har kanskje tenkt meg dit til sommeren, så vil gjerne høre hvordan opplevelsen din var 🙂

  11. Man er da vel utro uansett kjønn, alder og/eller legning?
    Så det du sier er at man til og med kan ha sex uten at det gjør noe. For han er jo homofil, så det telles jo ikke?
    Sånn ellers, ganske bra skrevet 👌🏻

  12. Anonym: Synes bare det var lite pent der, da det var mye forsøpling og dritt. Såå blir jeg veldig påvirket av omstendighetene rundt meg, og det var veeeldig mye fattigdom og løse dyr. Veldig mange av dyrene der mangler både pels, kroppsdeler og øye, så neei takk! jeg vil aldri reise dit igjen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *