MITT NYE HÅR

Categories Personlig

Reklame | Hendrix Hair

OKEEI DERE!!! Som jeg skrev tidligere i dag så hadde jeg lovet meg selv å aldri gjøre det igjen, da jeg var livredd for å ødelegge håret mitt enda engang. Jeg har vært mye frem og tilbake, men jeg bestemte meg til slutt for å gjøre det da hovedgrunnen til at jeg måtte klippe meg var blekingen som jeg hadde holdt på med i to år. 

Som dere ser så har jeg valgt å sette inn extensions igjen og farge håret mitt kaldere. Jeg kjente virkelig at jeg trengte en forandring etter mange måneder med kort hår, og ble derfor enig med frisøren min om at jeg skulle ha extensions frem til jul. Det er med andre ord ikke noe jeg skal bruke for alltid, men bare for en liten periode. Jeg er virkelig sååå fornøyd <3 Endelig føler jeg meg som Sofie igjen, åååh jeg griner! haha

Til alle dere som bor i Oslo området, Guro er en kjempedyktig frisør og jeg er så fornøyd med henne. Hun holder til på Hendrix Hair Sentrum, og dere kan booke time hos henne ved å ringe 22 42 02 00

23 kommentarer

23 thoughts on “MITT NYE HÅR

  1. Så fin du ble. Jeg har også vært hos frisøren i dag. Ble et litt annet innlegg enn ditt kan du si. Er det kjemisk klipp det heter tro? Jeg er ikke like happy som deg. Men u look great.

  2. Stinablogg har jo brukt extensions i flere år og ser ut som håret hennes er ganske sunt og lange (når hun poster bilder uten) kanskje du kan høre med henne om hun har noen tips 🙂

  3. Hvor mye villet det kostet om det ikke var sponsa? Har ganske likt hår som du hadde og vil bli lysere og sette inn hår❤️

  4. Det ble kjempe fint.. har lyst gjøre det samme selv. Er så lei kort hår. Hvor mye koster det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *