WANNABE

Categories Personlig

Det er helt merkelig å tenke på at det er en uke siden jeg tok disse bildene, det føles ut som et år. Jeg hadde egentlig i planene å kanskje reise til Mykonos for to uker, men jeg har vel innsett at jeg må prioritere skolen de gangene jeg kan. Det er jo tross alt bare litt over en måned til Isabel og jeg reiser til Los Angeles, så det er kanskje ikke så lurt av meg å dra på enda en reise om jeg skal bli flink. Som dere vet så tenker jeg å starte mitt eget sminkemerke, og da er det viktig å vite hva jeg driver med. 

Apropos Los Angeles, vi skal faktisk også til LAS VEGAS. Jeg har vært i L.A så mange ganger, så nå er det virkelig på tide med en reise dit også. Vi er litt usikre på om vi skal reise dit for å ferie Halloween, eller om vi skal være i L.A da? Er det noen som har vært begge stedene som kan fortelle meg hva som er best? og hvor man burde bo? HELP ME! haha <3 

Jeg må også takke dere for fine tilbakemeldinger på håret mitt, u guys are so sweet! Jeg føler at jeg får kritikk hver gang jeg gjør noe med det, så det var veldig deilig å kun få positive tilbakemeldinger for en gangs skyld, haha! Jeg tror kanskje aldri jeg har fortalt dere dette før, men jeg er syyykt fan av Ariana Grande. Jeg har elsket henne så lenge jeg kan huske, og har beundret utseendet hennes så mye. Hun er jo så ekstremt vakker, men samtidig så veldig naturlig. 

Jeg så derfor et bilde av hun med blondt hår, og sendte det rett til frisøren min, haha. Vi fikk det dessverre ikke like kaldt da håret mitt enda er veldig ødelagt etter alt det har vært gjennom, men det ble i alle fall litt kaldere og ikke minst mye lengre, wuuhuu!

Altsåå se så fint, jeg døør! Jeg har blitt helt besatt av henne i det siste, så i går måtte jeg kle meg som hun i og med at jeg skulle få “likt” hår, haha. Ja, jeg vet hvor teit det høres ut, men likevel er det både litt godt og morsomt å ha et menneske man ser sånn opp til. Wannabe Sofie <3 neida, joda. 

25 kommentarer

25 thoughts on “WANNABE

  1. Takk for at du viser seg i bikini selv om du har bollemus. Jeg har så komplekser for min, så jeg tør ikke å gå i badetøy. Har du komplekser for din?

  2. Stine: Og får å svare ordentlig på spørsmålet ditt som er meget spesielt, så har jeg ikke komplekser. Jeg har aaaaldri i min villeste fantasi tenkt over det 🙂 hilsen bollemusa :Pppppppp

  3. Du vet at Ariana Grande har operert så mye i ansiktet sitt, at du ikke hadde kjent igjen den «gamle ariana» på gata? Så det å si at hun er så naturlig blir veldig feil..
    Hun sminker seg også som en 14 åring, så er ganske spesielt å ville se ut som henne i en alder av 22-23.

  4. Hei, har vært i Las Vegas to ganger og da bodde jeg på Bellagio og Four seasons Hotel las vegas, begge er helt fantastisk og lett å komme seg inn i sentrum

  5. Ja, det var et seriøst spørsmål, men nå ble jeg litt flau. Jeg har hatt komplekser over at jeg har bollemus helt fra jeg var på hyttetur med venninner da vi gikk på ungdomsskolen, og da vi lå på ryggen og solte oss stakk venusberget mitt litt opp, og de andre jentene kommenterte at jeg hadde bollemus. Fikk helt vondt inni meg, og etter det har jeg vært kviet meg for å gå i bikini/badetøy. Derfor ble jeg glad for å se deg på disse bildene! Det er altså ikke grenser for hva vi jenter har komplekser for, og kommentaren min var ikke vondt ment.

  6. Stine: Veldig synd å høre at du har komplekser over noe jeg er helt sikker på at du ikke har noen grunn til å ha kompleks med. Jeg tenker likevel at du må være forsiktig med å legge igjen slike kommentarer du gjør nå, for som du sier selv så fikk du komplekser over hva noen andre fortalte deg. Veldig synd om noen skal føle seg dårlig over kommentaren du nettopp la igjen, og personlig synes ikke jeg det var en hyggelig kommentar å få da jeg aldri har tenkt over eller hørt det før.

    Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å gi faen i det, for du er bra nok som du er! 🙂 bare fortell deg selv det hver dag.

  7. Da vi var i Las Vegas var vi på hotellet New York New York. Veldig kult da det ser ut som at det er en by inne på hotellet. Anbefaler!

  8. Hei! Jeg var i Las Vegas på Halloween i 2013 og det var syykt gøy! Alle i hele byen omtrent hadde kostyme og det var virkelig en helt magisk opplevelse. Vi var en stor gjeng som leide limousine, og det også var veldig gøy. Det var fullt liv i gatene og på utestedene. Så nok en gang det var SÅÅ GØY! Anbefales!

  9. Ariana Grande er pen ja:) Men hun er absolutt ikke naturlig. Hun har gjort mange ting med ansiktet sitt desverre..

  10. Jeg har alltid tenkt at det er drit kult at du legger ut bikini bilder selv om du har bollemus!
    HAR DET SJÆÆL! BOLLEMUS GIRLS

  11. Nå har jeg aldri tenkt over at du har bollemus, men når det først ble et tema her så skal jeg gi deg noen visdomsord… to av mine ekser kalte meg «bollemusa mi». De hadde utelukkende positive ting å si! Og hvis du tenker litt mer over det: bolle er jo digg og en mus er søt. Og bolle på dansk betyr jo *kremt*… har hørt folk blitt kalt flaggermus før og liksom, så tenker at den bollemusa di skal du bare EIE Sofie!!

  12. Ang. Vegas! Det spørs litt hva dere er ute etter. Jeg ville bodd på en av de mer trendy hotellene med litt yngre klientell. Oktober er jo ikke akkurat høysesong for vegas (ville dratt i August, men det skjer sikkert mye gøy under Halloween) sørg uansett for å være der i helgen siden det ikke er høysesong – mer party 😉 Og er det en ting du skal unne deg i Vegas så er det 5-stjerner.. det koster veldig lite sammenlignet med andre steder.
    Mulige hoteller:
    – Aria (midt i det strip)
    – Cosmopolitan (kanskje den jeg ville gått for)
    – Encore at Wynn (yngre klientell enn Wynn, pool parties, men dessverre for langt unna the strip til at jeg hadde booket der)
    Hvis de fortsatt viser Absinthe (et show) der, så anbefaler jeg det på det varmeste. Sykt grov humor, men fantastisk morsomme konferansierer + helt amazing opptredener.
    Blir dere i LA så sørg for å besøke Horror Nights i Universal Studios en av dagene 🙂

  13. Tenk å ta kritikk til seg på en så dårlig måte.
    At du er en av de hvor ting synes litt ekstra i alle bikinitruser, kan ikke du noe for!
    Her er det faktisk noen som gir deg en kommentar og vedkommende påpeker at hun har komplekser for akkurat det..
    Kunne kanskje møtt henne med en litt mer respektfullt tone.
    Foresten veldig fint å se du fremmer en sunn kvinnekropp, med litt mage. Mtp. at du trener såpass mye, men at du likevel ikke fokuserer på å få flat mage.

  14. Hahahah er det mulig jeg døøøør over alt man kan finne på å ha komplekser for😂😂 det omvendte at «bollemus» er jo bein? Skal du være helt flat da liksom😂😂 jesus

  15. Hei, hvorfor prøver du så hardt å være lik som Isabel raad på dine snaps! Det kler deg ikke i det hele tatt du ser så fake ut og man ser så tydelig du hermer!

  16. Det er ikke mye bolle i den bikiniunderdelen der. Skritt ville jeg kalt det. Eventuelt bare kalt det en mus. Bollemus er når man har en god del fett over skambeinet som da gjør at man fyller ut bikinitrusa litt mer. Du er flott i bikini uansett om du ikke har bollemus! 👏🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *