DISSE BLOGGERNE LESER JEG

Categories Personlig

Eirin Kristiansen
Jeg leste bloggen hennes hver eneste dag den perioden hun bodde i NYC. Som dere kanskje har forstått så elsker jeg New York, så jeg er helt besatt av å følge med på mennesker som enten bor eller reiser dit. Jeg har ikke lest bloggen hennes siden, men har nå begynt å følge med igjen. Jeg synes Eirin virker som en veldig fin og jordnær jente. Hun er også ekstremt inspirerende når det kommer til bilder, shit så flink hun er. Du finner bloggen hennes HER

Henriette Honsrud 
Det er faktisk utrolig random at jeg begynte å titte innom bloggen og følge med på livet til Henriette. For en god stund tilbake så la hun igjen en kommentar på et bilde jeg la ut på Instagram, så synes jeg hun tok så bra bilder og var så inspirerende at jeg hadde lyst til å følge henne. Jeg har bare møtt Henriette en gang, men ut i fra inntrykket jeg har av henne gjennom sosiale medier så virker hun som en helt fantastisk jente. Du finner bloggen hennes HER

Isabel Raad
Det kom som et sjokk eller hva? hehe. Selvfølgelig er jeg fast leser av denne baben. Jeg leser ikke bare bloggen til Isabel på grunn av at hun er en av mine beste venninner, men også for at hun leverer et bra og spennende innhold. Isabel er ærlig og rett frem, noe jeg digger. Jeg synes også Isabel er veldig flink til å ta bilder, noe jeg synes er viktig om man skal gjøre bloggen 100%. Det er jo tross alt bildene vi ser på, og svært sjeldent teksten. Du finner bloggen hennes HER

In The Frow
Jeg vet nesten ingenting om denne bloggeren da jeg ble tipset om henne fra en bloggleser. Jeg kan ikke navnet eller vet hvor hun kommer fra, MEN jeg synes hun skriver en del spennende og inspirerende innlegg. Hun er også veldig veldig flink med foto, i løøøøve it. Du finner bloggen hennes HER

Andrea Sveinsdottir
Selvfølgelig leser jeg bloggen til Andrea, hehe! Men igjen, ikke bare på grunn av at hun er min bestis, men også for at hun er veldig flink i det hun gjør. Vurderer du å starte en blogg vil jeg absolutt ha hentet inspirasjonen min fra Andrea. Hun er veldig dyktig og kreativ når det kommer til innlegg, noe som ofte hjelper meg om jeg står helt fast en dag. Det har skjedd flere ganger at jeg har tatt innlegg fra Andrea, hehe uuuups!! Du finner bloggen hennes HER

Martine Lunde
Det er litt morsomt, for jeg har ofte følt meg veldig alene her i bloggverden. Jeg innser jo nå at jeg har flere venner som blogger enn det jeg selv tror, haha. Det kom nok helt sikkert ikke som et sjokk at jeg leser bloggen til Martine heller. Selv om jeg elsker å se Martine på Skal vi danse, så gleder jeg meg også veldig til hun kommer tilbake til bloggen. We miss uuu!! Du finner bloggen hennes HER

Angelica Blick
Jeg synes ikke hun er så kreativ når det kommer til blogginnlegg, men herreguuud for noen bilder hun tar. Jeg drømmer meg helt bort hver gang jeg leser bloggen hennes, shit så flink hun er. Du finner bloggen hennes HER

Isabelle Eriksen
Jeg sier det samme her som jeg sier om Andrea, veldig kreativ! Ikke bare er Isabelle flink på blogg, hun er jo også en gud på å oppdatere YouTuben sin. Jeg forstår virkelig ikke hvordan hun har tid til alt hun gjør, så hun er med andre ord veldig flink. Du finner bloggen hennes HER

Anne Brith
Trenger jeg egentlig å forklare dere? Hvem tror dere står for all inspirasjon når det kommer til BAKING?? hehe. Hun er ikke bare flink til å bake, hun er også en veldig god mor og en stor inspirasjon. En tøffere dame skal du virkelig lete lengre etter. Du finner bloggen hennes HER


Jeg håper dere fant litt inspirasjon og kanskje noen nye bloggere dere ønsker å følge. Jeg vet at jeg drar opp kjente navn her, men det vil jo likevel ikke si at det er bloggere dere besøker til vanlig. Jeg kommer sikkert til å få masse spørsmål om hvorfor jeg ikke tar med enkelte, men det er bare så enkelt som at de ikke skriver innlegg som interesserer eller treffer meg. Det er ingenting personlig, så det er ikke vits å spørre engang, hehe! Jeg har også fått spørsmål om hvem av mine venner sine blogger jeg liker best, noe jeg helt ærlig føler er veldig vanskelig å svare på. Disse fire jentene er så forskjellig som man får det, så bloggene deres kan jo faktisk ikke sammenlignes. Må jeg likevel velge noen så må det nok bli Isabel. Rett og slett for at hun alltid klarer å interessere meg, samtidig som hun gjør meg SÅ nysgjerrig til tross for at jeg mest sannsynlig vet hva det handler om, haha!

18 kommentarer

18 thoughts on “DISSE BLOGGERNE LESER JEG

  1. hun bak inthefrow heter victoria! 😀 Hun er en britisk youtuber, utrolig flink. du kommer sikkert til å like videoene hennes:)<3

  2. Er det ikke litt rart at Martine stemmer på Bruna på love Island og ikke Andrea? Er de ikke venner?

  3. Hvilken blogg liker du mest av Isabelle og Martine da? Jeg synes hvertfall at din blogg er den beste av alle de du nevnte🤩❤️

  4. Så visst bloggen til isabell og Andrea hadde vært et kjedelig innhold, hadde du ikke lest den da? Siden du er bestis med dem?

  5. Du sa i en episode av bloggerne at du kom til å ble starstruck av å se anniken jørgensen, leser du ikke bloggen hennes?

  6. Jeg liker Andrea sin best <3 <3 i tillegg til din da!! 😀 Synes du skriver veldig godt og elsker livsgleden du utstråler!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *