NATURLIG SMINKELOOK / FØR OG ETTER

Categories Sminke

Reklame | Tone Lise Akademiet

Er det en ting jeg har lært de tre ukene jeg har gått på kurs så er det at sminke ikke er enkelt. Det er lett å sminke seg selv, men det er noe helt annet når du skal sminke andre. Undertone, hudtype, hudfarge, ansiktsform and you name it. Sminke er så mye mer enn hva jeg hadde trodd, så all ære til alle dere som er kjempeflinke. Denne uken har vi hatt fokus på naturlig sminke, noe jeg aldri har vært spesielt god på. Som dere vet så bruker jeg masse sminke, eller så bruker jeg ingenting. Det har derfor vært veldig utfordrende å sminke på en helt ny måte. Det vi lærer som naturlig sminke er i mine øyne ingen sminke, haha! Vi bruker lette produkter med lite dekkevne, så det har helt klart åpnet en ny dør for meg. 

Siden det var så mange som ønsket at jeg skulle dele før og etterbilde med dere så gjør jeg selvfølgelig det. Skal jeg være helt ærlig med dere så synes jeg det er veldig skummelt å dele, for jeg er jo langt fra profesjonell. Jeg må uansett gi meg selv litt selvskryt, for jeg ble fornøyd med resultatet. Det eneste jeg ikke likte var brynet, da jeg aldri fikk det helt som jeg ønsket. Det er veldig vanskelig å tegne bryn på andre, men heldigvis så gjør øvelse mester. Etterhvert kommer jeg til å trenge modeller, så det er bare å skrive til meg om det er noe du kunne ønsket deg <3 

Jeg kjenner bare mer og mer for hver uke som går hvor rett dette er for meg. Jeg har jo alltid elsket sminke, men jeg har vel egentlig aldri visst hvor stor interessen min faktisk er. Det er så morsomt og lærerikt på en og samme tid. Jeg er evig takknemlig for at jeg har fått denne muligheten, og ikke minst for den fantastiske klassen jeg har. Vi er en gjeng med veldig fine jenter som heier og motiverer hverandre, noe jeg er veldig glad for. 

9 kommentarer

9 thoughts on “NATURLIG SMINKELOOK / FØR OG ETTER

  1. Jeg kunne godt vært modell for deg om du trenger det en dag, bare å lagre mailen min og hit me up når du trenger noen <3

  2. Har du sett 22 july filmen på netflix? Vet ikke om du har skrevet om den før, men hva synes du om at den er så grafisk og at gjerningsmannen får så mye oppmerksomhet?

  3. Hva er greien med at dere tagger Magnhild i videoer/bilder osv på mystory? Haha, bare nysgjerri, har ikke helt skjønt greia der

  4. Jeg stiller gjerne opp som modell om du skulle trenge det 🤗 Bor i Oslo, så stoller gjerne opp dersom det passer 😁 send meg en dm på Instagram om du trenger modell! @camillagrettland

  5. Jeg stiller opp på alt, men øyne er vell mest passende tror jeg 🙂 så er bare å si ifra 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *